Rebecca30 Skrevet 27. oktober #1 Del Skrevet 27. oktober (endret) Damer på Kvinneguiden, hva har fått dere til å stoppe midt i sexakten? Jeg kan starte. Dette var mange år siden, men jeg datet en fyr (nå ekskjæreste). Jeg var allerede ganske ferdig med forholdet – hadde liksom ikke følelser igjen, og vi hadde ikke sex fordi jeg bare var helt avskrudd. Samtidig følte jeg meg litt skyldig, for han var jo en grei fyr. Vi hang sammen en kveld, og han ville at jeg skulle runke ham, så jeg tenkte jeg skulle prøve. Men sånn 30 sekunder inn spør han plutselig: «Er den stor nok for deg?» (Og jeg er ingen “size queen,” men nei – den var ikke stor, og hele situasjonen ble bare utrolig klein.) Jeg bare så på ham og sa: «Jeg kan ikke gjøre dette. Jeg må hjem.» Vi slo opp rett etterpå. Endret 27. oktober av Rebecca30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #2 Del Skrevet 27. oktober Unger som griner… Anonymkode: 12588...479 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #3 Del Skrevet 28. oktober Kjørte ei jente hjem som ga meg sex som betaling. Det ble brått stopp da hennes far plutselig river opp bildøra. Anonymkode: cef9c...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #4 Del Skrevet 28. oktober Holdt på i bilen en gang og ble "fersket". Kjørte halvnaken av sted... Anonymkode: 6ae7c...45d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #5 Del Skrevet 28. oktober Unger og bikkjer. Utover det, så stopper jeg om sexen er dårlig feks. Anonymkode: d0519...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #6 Del Skrevet 28. oktober Når mannen hennes nærmer seg Anonymkode: 080bb...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå