Gå til innhold

Kvinner som ikke ligger rundt men som heller ikke dømmer kvinner som ligger rundt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Folk som deg forventer vi skal slippe alt vi har i hendene og overtale deg til å like oss, for det skal være viktigere enn at vi kjenner oss selv godt nok til å ønske noen som er lik oss. 

Det er bare dine preferanser som er ok, alle andre må være helt åpne ellers blir de dobbeltmoralske. 

Det er når noen ligger rundt for å ønske prippen fordi de ser ned på ligging, som er dobbeltmoralsk. At sky/bånd/romantisk/prippen/seriøse folk vil ha noen som seg, er det så sårt det altså? Provoserende fordi? Fordi du vil ha sky folk for degselv?

Går du i opposisjon når noen som ligger rundt vil ha noen som også ligger rundt? Det har jeg mistenkelig aldri sett. Ikke vårt problem, vi må få ta egen valg akkurat som du har, å nei, du er ikke min preferanse. 

Anonymkode: ff295...a2d

Hæ??

Det som er provoserende for min og de jeg snakker med om det sin del er verdien(e), moralen, tankesett og evne til trofasthet vi får pga antallet..

At min beste venninne og jeg er i motsatt ende av antall partnere, gjør oss definitivt ikke moralsk forskjellig. Ei heller vet jeg om mer trofast, stabil omsorgsfullt menneske enn henne. Om noe skulle jeg gjerne fått litt mer av hennes moral. Ja, den moralen som teller, nemlig hvem hun er som menneske.

Lord help us all, slutt å døm folk! 

Anonymkode: 2811f...e25

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Sludder og vås.

Gi en gjennomsnitts nordmann valget mellom at kona har ligget med 7 før ham eller 107.

Har svarer ikke "det har jeg ingen formening om".

Han svarer 7.

Anonymkode: a6ccb...884

Hvordan kan du si at det er sludder at hennes menn ikke tenker på ekspartnere??

Dette er den dømmingen jeg ikke kommer over.

"Sludder og vås, om ikke de tenker som meg er de freaks og mindre verdt. Eller så er det overhodet ikke som gjennomsnittet, og derfor noe jeg vil fremmedgjøre.."

Dersom jeg ble singel igjen, ville en mann med fokus retta mot fortiden, ikke vært det rette fokuset for meg..

Enda jeg utifra alle de kommentarene om uskyldige fagre, rene møyer må være drømmedama😂 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men dere vil jo ikke dele, så hvordan i det hele tatt vite hva som er noens forhold til sex er innenfor rimelighetensgrenser? Det er jo en god del som er fullt klar over at deres forhold til sex ikke er det den forran dem vil søke etter i noen og dermed bestemmer seg for å ikke si det istede for å la dem få valget å gå. Det er mange som ser på det som sitt krav å få dem de vil og de bryr seg ikke om andres ønsker i hvem de vil ha, og lyver for å få dem.

Jeg er ikke tidenes catch, men du vet aldri. Kanskje en med den sterke hpv'en blir betatt av meg, hva skal jeg gjøre da? Nei tok ikke den sprøyta 😥 Kan man ta vaksinene i ettertid?

Jeg har ligget med 1 som var jomfru og var sosialt redd så jeg trodde jeg aldri ville trenge den for vi skulle jo være sammen for evig såklart. 

Ja, du kan ta vaksinene som voksen. De koster ca 1600kr per stk og du må ta tre stk..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Tja, i mine øyne ligger vel den grensen på rundt 10 nå. Den grensen kommer jo  til å stige med alderen, noe jeg vil si er ganske naturlig. Og nei, jeg kan ikke vite om jeg får korrekt antall, men om en potensiell partner vil begynne en relasjon med en løgn vil jeg si at dette er et ganske dårlig utgangspunkt. Åpenhet er enormt viktig for meg i et forhold. Dessuten er risikoen for at dette kommer fram til slutt relativt stor, med mindre personen som lyver ikke lenger har relasjon til noen de har historie med, venner av de man har historie med, eller venner de selv hadde på denne tiden.
Skjønner virkelig ikke hvorfor du drar inn kjønn i dette heller, ettersom jeg ikke skiller mellom menn og kvinner som ligger rundt. Hyklere og folk med dobbelstandarder synes jeg ikke noe om, og jeg er fullt klar over at det er mange menn som er slik.
Det handler heller ikke om kontrollbehov, det handler kun om at jeg vil ha noen som er kompatible med meg og har samme synspunkter som meg når det gjelder sex og intimitet. Jeg er en av de som ikke klarer å skille mellom sex og følelser i det hele tatt. 

Anonymkode: d4f08...04d

Vel, det var du som laget en tråd som omhandler kvinner og antall sexpartnere. 
Jo , lengte denne tråden blir, jo tydeligere blir det at du kompliserer det å finne den rette. 
Du begynner i feil ende. 
 Personlighet og kjemi burde telle mest 

Anonymkode: 7d31d...47c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Vel, det var du som laget en tråd som omhandler kvinner og antall sexpartnere. 
Jo , lengte denne tråden blir, jo tydeligere blir det at du kompliserer det å finne den rette. 
Du begynner i feil ende. 
 Personlighet og kjemi burde telle mest 

Anonymkode: 7d31d...47c

Ikke min tråd. Dessuten vil jeg si at å finne en person med lignende synpsunkter og verdier inngår under kjemi.

Anonymkode: d4f08...04d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Fordi jeg hele veien snakker om gjennomsnittsmannen.

Anonymkode: a6ccb...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dette er den dømmingen jeg ikke kommer over.

"Sludder og vås, om ikke de tenker som meg er de freaks og mindre verdt. Eller så er det overhodet ikke som gjennomsnittet, og derfor noe jeg vil fremmedgjøre.."

Dersom jeg ble singel igjen, ville en mann med fokus retta mot fortiden, ikke vært det rette fokuset for meg..

Enda jeg utifra alle de kommentarene om uskyldige fagre, rene møyer må være drømmedama😂 

Tror det handler mest om trygghet og hvor forholdsfokusert noen er. Om du kommer ut fra et langt forhold og det ikke slutter fordi du er utro og du ikke er svingers eller lignende, så vil du kanskje ha sjangs på noen som har et seriøst syn på sex fordi du har nettop vært seriøs om det.

Men den holdningen om at fortiden ikke skal tales om syns jeg er mistenkelig, da vet jeg du skjuler noe jeg hadde dumpet deg for der.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nei_123
AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 22.34):

Kunne du datet en mann som ikke vil ha en kvinne som ligger rundt? Ser du på dette som en preferanse, eller blir det å dømme?

Jeg vil ha en kvinne som ikke ligger rundt men som ikke dømmer kvinner som ligger rundt.

Anonymkode: 4422f...fdc

Nei. Får negative vibber av menn som henger seg opp i kvinnens seksuelle fortid. Dømmer ikke disse kvinnene selv, og kunne aldri vært med en mann som dømmer de - og som ser på det som et stort pluss at jeg ikke har ligget rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...