AnonymBruker Skrevet 29. oktober #41 Del Skrevet 29. oktober Tror nok de fleste kvinner skal få slite litt med å finne seg en mann hvis de har et problem med innstillingen din. For det du sier er ikke bare helt normalt, men det normale: Du skiller mellom andres rett til å leve livet sitt slik de vil, og hva du ønsker i en du skal dele livet ditt med. Og det finnes ingenting problematisk med dette. De aller fleste normale mennesker er faktisk skrudd sammen nettopp slik. Problemet som oppstår er at enkelte kranglevorne kvinner tror de har krav på at menn skal finne dem attraktive uavhengig av hvordan de velger å leve livene sine. Og dette er selvfølgelig bare tull. Alle valg har konsekvenser. Anonymkode: a6ccb...884 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #42 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror nok de fleste kvinner skal få slite litt med å finne seg en mann hvis de har et problem med innstillingen din. For det du sier er ikke bare helt normalt, men det normale: Du skiller mellom andres rett til å leve livet sitt slik de vil, og hva du ønsker i en du skal dele livet ditt med. Og det finnes ingenting problematisk med dette. De aller fleste normale mennesker er faktisk skrudd sammen nettopp slik. Problemet som oppstår er at enkelte kranglevorne kvinner tror de har krav på at menn skal finne dem attraktive uavhengig av hvordan de velger å leve livene sine. Og dette er selvfølgelig bare tull. Alle valg har konsekvenser. Anonymkode: a6ccb...884 Takk! Er ikke ts, men begynte å føle meg unormal og at det ville bli svært vanskelig å finne noen eller at jeg er kravstor for å ha preferanser. Anonymkode: ff295...a2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #43 Del Skrevet 29. oktober Jesus...... Anonymkode: aa85a...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #44 Del Skrevet 29. oktober Mulig jeg er rar…. Jeg er 44 og aldri hatt et one-night stand, men hatt sex med de jeg har vært i forhold med selvfølgelig. Har aldri sett verdien i sex med noen jeg ikke er glad i. Men flere venninner har ligget rundt, og det bryr jeg meg null om. Deres valg og liv:-) Ser absolutt ikke ned på de. Men jeg skjønner faktisk at en mann har slike preferanser som ts. Jeg vil jo og ha en mann som ikke har ligget rundt, nettopp fordi jeg setter pris på en partner som foretrekker sex med følelser. Anonymkode: b8d5b...6d3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #45 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mulig jeg er rar…. Jeg er 44 og aldri hatt et one-night stand, men hatt sex med de jeg har vært i forhold med selvfølgelig. Har aldri sett verdien i sex med noen jeg ikke er glad i. Men flere venninner har ligget rundt, og det bryr jeg meg null om. Deres valg og liv:-) Ser absolutt ikke ned på de. Men jeg skjønner faktisk at en mann har slike preferanser som ts. Jeg vil jo og ha en mann som ikke har ligget rundt, nettopp fordi jeg setter pris på en partner som foretrekker sex med følelser. Anonymkode: b8d5b...6d3 Meg over:-) Men jeg vet ikke antall partnere mannen min har hatt, og det vil jeg heller ikke vite. Lever lykkelig uvitende i min tro at det ikke er såååå mange, Han har heller aldri spurt meg, men jeg har sagt jeg aldri har hatt one-nights. Anonymkode: b8d5b...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #46 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mulig jeg er rar…. Jeg er 44 og aldri hatt et one-night stand, men hatt sex med de jeg har vært i forhold med selvfølgelig. Har aldri sett verdien i sex med noen jeg ikke er glad i. Men flere venninner har ligget rundt, og det bryr jeg meg null om. Deres valg og liv:-) Ser absolutt ikke ned på de. Men jeg skjønner faktisk at en mann har slike preferanser som ts. Jeg vil jo og ha en mann som ikke har ligget rundt, nettopp fordi jeg setter pris på en partner som foretrekker sex med følelser. Anonymkode: b8d5b...6d3 Hehe, du er jo kroneksempelet på fordommer 😅 Du fremstiller «ikke ligge rundt» som synonymt med partner som «foretrekker sex med følelser». Hvem er du til å dømme og mene at dette ikke gjelder andre som har tatt andre valg enn deg? Du vet ingenting om andres grunner, behov, hva de foretrekker, eller om de har følelser. Anonymkode: 810e8...8b6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #47 Del Skrevet 29. oktober Jeg ligger ikke rundt, bryr meg ikke om andre ligger rundt og hadde ikke tatt i TS med en ildtang. Anonymkode: 348ff...8d2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 29. oktober #48 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hehe, du er jo kroneksempelet på fordommer 😅 Du fremstiller «ikke ligge rundt» som synonymt med partner som «foretrekker sex med følelser». Hvem er du til å dømme og mene at dette ikke gjelder andre som har tatt andre valg enn deg? Du vet ingenting om andres grunner, behov, hva de foretrekker, eller om de har følelser. Anonymkode: 810e8...8b6 Nå er det ikke en fordom at sosioseksualitet korrelerer med "å ligge rundt". 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #49 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): eller at jeg er kravstor for å ha preferanser. Anonymkode: ff295...a2d Du er selvfølgelig ikke kravstor fordi du har preferanser. Preferanser har vi alle😊 Du og menn med dine preferanser som går på seksuell historikk, handler utenfor mine preferanser. Det er ikke værre en som så. Selvom jeg har det som de fleste vil hevde er svært få partnere til å være godt voksen, så betyr jo ikke det at antall partnere har med mine preferanser å gjøre. Jeg vet feks hvor mange samboeren min har hatt sex med før meg. Om han hadde vært opptatt av min historikk, så hadde jeg ikke følt en attraksjon og tiltrekning til han. Det er ikke å være kravstor. Det er Preferanser 😊💁🏼♀️ Anonymkode: 86793...09a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #50 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk! Er ikke ts, men begynte å føle meg unormal og at det ville bli svært vanskelig å finne noen eller at jeg er kravstor for å ha preferanser. Anonymkode: ff295...a2d Du er selvfølgelig ikke kravstor fordi du har preferanser. Preferanser har vi alle😊 Du og menn med dine preferanser som går på seksuell historikk, havner utenfor mine preferanser. Det er ikke værre en som så. Selvom jeg har det som de fleste vil hevde er svært få partnere til å være godt voksen, så betyr jo ikke det at antall partnere har med mine preferanser å gjøre. Jeg vet feks ikke hvor mange samboeren min har hatt sex med før meg. Om han hadde vært opptatt av min historikk, så hadde jeg ikke følt en attraksjon og tiltrekning til han. Det er ikke å være kravstor. Det er Preferanser 😊💁🏼♀️ *rettelser/skrivefeil Anonymkode: 86793...09a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #51 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du er selvfølgelig ikke kravstor fordi du har preferanser. Preferanser har vi alle😊 Du og menn med dine preferanser som går på seksuell historikk, handler utenfor mine preferanser. Det er ikke værre en som så. Selvom jeg har det som de fleste vil hevde er svært få partnere til å være godt voksen, så betyr jo ikke det at antall partnere har med mine preferanser å gjøre. Jeg vet feks hvor mange samboeren min har hatt sex med før meg. Om han hadde vært opptatt av min historikk, så hadde jeg ikke følt en attraksjon og tiltrekning til han. Det er ikke å være kravstor. Det er Preferanser 😊💁🏼♀️ Anonymkode: 86793...09a Og det er helt greit, så lenge du også aksepterer at andre mennesker har andre preferanser. Det som er problematisk er å forfekte at ens egne preferanser på en eller annen måte er "objektivt korrekte". Altså at folk med andre preferanser på en eller annen måte er mindreverdige. Det er helt vanlig å ikke ønske at den man skal dele livet med ikke tidligere har delt seksualiteten sin med kreti og pleti. Ingenting galt med en slik preferanse. Så er det selvsagt variasjon i hvor mye dette betyr for hver enkelt. For noen betyr det mye, for andre mindre. Igjen ingenting galt med hverken det ene eller det andre. Det er rett og slett feil at det "er noe galt" med menn som bryr seg om dette. Anonymkode: a6ccb...884 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #52 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er helt vanlig å ikke ønske at den man skal dele livet med ikke tidligere har delt seksualiteten sin med kreti og pleti. Skulle vært: Det er helt vanlig å ikke ønske at den man skal dele livet med tidligere har delt seksualiteten sin med kreti og pleti. Anonymkode: a6ccb...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #53 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og det er helt greit, så lenge du også aksepterer at andre mennesker har andre preferanser. Det som er problematisk er å forfekte at ens egne preferanser på en eller annen måte er "objektivt korrekte". Altså at folk med andre preferanser på en eller annen måte er mindreverdige. Det er helt vanlig å ikke ønske at den man skal dele livet med ikke tidligere har delt seksualiteten sin med kreti og pleti. Ingenting galt med en slik preferanse. Så er det selvsagt variasjon i hvor mye dette betyr for hver enkelt. For noen betyr det mye, for andre mindre. Igjen ingenting galt med hverken det ene eller det andre. Det er rett og slett feil at det "er noe galt" med menn som bryr seg om dette. Anonymkode: a6ccb...884 Du har helt rett. Dessverre er det veldig vanlig blandt normenn å se ned på folk som tenker anderledes enn seg selv. Vi skal være like alle sammen, inkludert inne i hodet. Å skille seg ut er umoralsk. Det hele er ganske sykt å se på, og på KG er det ekstra spisset. Anonymkode: 7cd46...fc6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #54 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Du er selvfølgelig ikke kravstor fordi du har preferanser. Preferanser har vi alle😊 Du og menn med dine preferanser som går på seksuell historikk, havner utenfor mine preferanser. Det er ikke værre en som så. Selvom jeg har det som de fleste vil hevde er svært få partnere til å være godt voksen, så betyr jo ikke det at antall partnere har med mine preferanser å gjøre. Jeg vet feks ikke hvor mange samboeren min har hatt sex med før meg. Om han hadde vært opptatt av min historikk, så hadde jeg ikke følt en attraksjon og tiltrekning til han. Det er ikke å være kravstor. Det er Preferanser 😊💁🏼♀️ *rettelser/skrivefeil Anonymkode: 86793...09a Å jeg dømmer ikke det, heller det at noen snakker som at alle er sånn, er du ikke sånn er du unormal. Jeg er ei prippen dame, føler det er forståelig at jeg ønsker og vil ha mindre hodebry med en mann som også er prippen. Skal jeg liksom plutserlig begynne å måtte ha anal med en fyr som vil ligge på første date? Jeg vil automatisk bli droppet av alle som har sex uten å trenge trygghet, de syns jeg er kjedelig, jeg syns de ber om for mye fra meg. Så derfor har jeg min regel for mitt kjærlighetsliv, men de får bare gjøre det de har lyst til, med folk som søker det samme, å være lykkelige i livet slik jeg vil med min vanilje romantiske trygghets sex. Anonymkode: ff295...a2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #55 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du har helt rett. Dessverre er det veldig vanlig blandt normenn å se ned på folk som tenker anderledes enn seg selv. Vi skal være like alle sammen, inkludert inne i hodet. Å skille seg ut er umoralsk. Det hele er ganske sykt å se på, og på KG er det ekstra spisset. Anonymkode: 7cd46...fc6 Sant nok. Men du skiller deg heller ikke ut hvis du helst ikke vil at den du skal leve livet med tidligere har utvist promiskuøs adferd. Se for deg et randomisert utvalg på 10 000 menn som svarer på følgende spørsmål: Hva er ditt foretrukne antall tidligere sexpartnere hos en kvinne du skal dele livet med? 1-10 11-25 25-100 Over 100 Spiller ingen rolle Vi vet alle at alternativ 1. og 2. til sammen ville utgjort flertallet av svarene. Det finnes ikke noe "flertall" av norske menn som ville svart alternativ 6. Anonymkode: a6ccb...884 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #56 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det finnes ikke noe "flertall" av norske menn som ville svart alternativ 6. Ny rettelse: Skulle selvsagt vært "alternativ 5". Anonymkode: a6ccb...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #57 Del Skrevet 29. oktober Jeg som er gift 36 og har hatt totalt 2 partnere syns alle mennesker som ligger rundt er ekle og ville aldri vært sammen med noen SÅNNE! Anonymkode: 4bda1...b70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #58 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Sant nok. Men du skiller deg heller ikke ut hvis du helst ikke vil at den du skal leve livet med tidligere har utvist promiskuøs adferd. Se for deg et randomisert utvalg på 10 000 menn som svarer på følgende spørsmål: Hva er ditt foretrukne antall tidligere sexpartnere hos en kvinne du skal dele livet med? 1-10 11-25 25-100 Over 100 Spiller ingen rolle Vi vet alle at alternativ 1. og 2. til sammen ville utgjort flertallet av svarene. Det finnes ikke noe "flertall" av norske menn som ville svart alternativ 6. Anonymkode: a6ccb...884 Selvsagt. De som dømmer andre gjør det ut i fra hvordan virkeligheten er i deres eget hodet, og ikke den objektive virkeligheten som du her beskriver. Anonymkode: 7cd46...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #59 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Sant nok. Men du skiller deg heller ikke ut hvis du helst ikke vil at den du skal leve livet med tidligere har utvist promiskuøs adferd. Se for deg et randomisert utvalg på 10 000 menn som svarer på følgende spørsmål: Hva er ditt foretrukne antall tidligere sexpartnere hos en kvinne du skal dele livet med? 1-10 11-25 25-100 Over 100 Spiller ingen rolle Vi vet alle at alternativ 1. og 2. til sammen ville utgjort flertallet av svarene. Det finnes ikke noe "flertall" av norske menn som ville svart alternativ 6. Anonymkode: a6ccb...884 De tre kjærestene jeg har hatt i mitt liv mente definitivt alternativ 5. De fleste av kompiser på min alder og oppover også (40+). Ser dog at de jeg kjenner rundt 30+/- har mer konservative holdninger, gjerne med et snev av incel-logikk. Jeg synes det er opplagt at jo mer dømmende man er, jo vanskeligere er det å finne en dame man både liker og vil leve med. Det er disse mennene som klager over at damer ikke vil ha snille menn, og at vi heller ligger rundt.. pussig. Anonymkode: 810e8...8b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #60 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (43 minutter siden): De tre kjærestene jeg har hatt i mitt liv mente definitivt alternativ 5. De fleste av kompiser på min alder og oppover også (40+). Ser dog at de jeg kjenner rundt 30+/- har mer konservative holdninger, gjerne med et snev av incel-logikk. Jeg synes det er opplagt at jo mer dømmende man er, jo vanskeligere er det å finne en dame man både liker og vil leve med. Det er disse mennene som klager over at damer ikke vil ha snille menn, og at vi heller ligger rundt.. pussig. Anonymkode: 810e8...8b6 Sludder og vås. Gi en gjennomsnitts nordmann valget mellom at kona har ligget med 7 før ham eller 107. Har svarer ikke "det har jeg ingen formening om". Han svarer 7. Anonymkode: a6ccb...884 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå