AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #1 Del Skrevet 27. oktober 2024 Kunne du datet en mann som ikke vil ha en kvinne som ligger rundt? Ser du på dette som en preferanse, eller blir det å dømme? Jeg vil ha en kvinne som ikke ligger rundt men som ikke dømmer kvinner som ligger rundt. Anonymkode: 4422f...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #2 Del Skrevet 27. oktober 2024 Såklart, ser ikke problemet? Anonymkode: 62d6f...b62 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #3 Del Skrevet 27. oktober 2024 Så du har lyst på en kvinne som ikke dømmer kvinner som ligge rundt, men du selv dømmer dem? Nei, jeg kunne ikke datet en mann som har andre standarder for andre enn han har for seg selv.. Og jeg ser på det som å dømme, ikke en preferanse. Anonymkode: 224c6...d3b 24 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #4 Del Skrevet 27. oktober 2024 Tja. Spørs litt på hvor rigid og prinsippfast han var. Har forståelse for at han kanskje ikke vil være med noen som har ligget med svært mange, men synes ikke noe om menn som utelukker alle som noensinne har hatt et one night stand for eksempel. Det kommer som regel med en del andre konservative verdier og verdenssyn som ikke er forenelig med mitt. Anonymkode: da9f8...e71 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #5 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så du har lyst på en kvinne som ikke dømmer kvinner som ligge rundt, men du selv dømmer dem? Nei, jeg kunne ikke datet en mann som har andre standarder for andre enn han har for seg selv.. Og jeg ser på det som å dømme, ikke en preferanse. Anonymkode: 224c6...d3b for ordens skyld, har du ligget rundt før? Anonymkode: 4422f...fdc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #6 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kunne du datet en mann som ikke vil ha en kvinne som ligger rundt? Ser du på dette som en preferanse, eller blir det å dømme? Jeg vil ha en kvinne som ikke ligger rundt men som ikke dømmer kvinner som ligger rundt. Anonymkode: 4422f...fdc Jeg ligger ikke rundt. Har svært få partnere i livet. Men jeg ville ikke datet en fyr som var opptatt av at jeg må ha få partnere. Om en fyr hadde spurt meg om mine tidligere partnere, så hadde jeg nok ikke datet han videre. En som er opptatt av sånt, er utenfor mine preferanser😊 Selv aner jeg ikke hvor mange partnere samboeren min har hatt før meg. Anonymkode: 86793...09a 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #7 Del Skrevet 27. oktober 2024 Så du kan dømme, men det kan ikke kvinner? Anonymkode: 27c6f...ad8 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #8 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så du kan dømme, men det kan ikke kvinner? Anonymkode: 27c6f...ad8 det er greit om de ikke vil ha en mann som ligger rundt, jeg dømmer ikke menn som ligger rundt. Anonymkode: 4422f...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #9 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): det er greit om de ikke vil ha en mann som ligger rundt, jeg dømmer ikke menn som ligger rundt. Anonymkode: 4422f...fdc Du dømmer kvinner som ligger rundt, men vil ikke ha en dame som dømmer damer som ligger rundt? Anonymkode: 27c6f...ad8 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #10 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du dømmer kvinner som ligger rundt, men vil ikke ha en dame som dømmer damer som ligger rundt? Anonymkode: 27c6f...ad8 nå blir du litt for dum for at jeg skal være villig til å snakke med deg. Anonymkode: 4422f...fdc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #11 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): nå blir du litt for dum for at jeg skal være villig til å snakke med deg. Anonymkode: 4422f...fdc Det er jo det du skriver. Anonymkode: 27c6f...ad8 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #12 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er jo det du skriver. Anonymkode: 27c6f...ad8 "Personlig så er jeg ikke interessert" er ikke det samme som "æsj, for noen ekle kvinner!" Jeg kunne ikke tolerert noen som snakket sånn om kvinner. Anonymkode: 4422f...fdc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #13 Del Skrevet 27. oktober 2024 Jeg forstår hva du mener ts. Jeg vil også helst ha noen som ikke har ligget med mange, men hva andre gjør er meg revnende likegyldig. Det har ikke noe med fordømmelse å gjøre, men preferanse. Selv har jeg kun hatt en partner (som jeg var gift med i mange år.) Skal jeg ha sex igjen, må det være med en jeg er veldig trygg i, glad i, og ser for meg en fremtid med. Anonymkode: 2ca77...2ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #14 Del Skrevet 27. oktober 2024 Skjønner virkelig ikke spørsmålet. Mener du heller kvinner som ikke har ligget rundt men som ikke dømmer menn som har ligget rundt? Ser da på dette som hyklerisk. Anonymkode: d4f08...04d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #15 Del Skrevet 27. oktober 2024 Så du vil ha ei normal dame? Anonymkode: 385d7...75a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #16 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): for ordens skyld, har du ligget rundt før? Anonymkode: 4422f...fdc Haha, er det relevant for hvordan du tolker svaret mitt? Anonymkode: 224c6...d3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #17 Del Skrevet 27. oktober 2024 Hvem er det som gidder å bli forhørt om hvor mange sexpartnere en har hatt ? Barnslig synes jeg. For meg høres det ut som et kontrollbehov som må tilfredsstilles Anonymkode: 7d31d...47c 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #18 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): "Personlig så er jeg ikke interessert" er ikke det samme som "æsj, for noen ekle kvinner!" Jeg kunne ikke tolerert noen som snakket sånn om kvinner. Anonymkode: 4422f...fdc Det jeg reagerer på er ikke ar du ønsker en kvinne som ikke har «ligget rundt». Men at du i tillegg ønsker at den kvinnen ikke skal dømme andre kvinner, samtidig som du åpenbart gjør det. Slik dobbeltstandard der du stiller strengere krav til andre enn til deg selv syns jeg er særdeles lite attraktivt. Ikke bare i partner, men i mennesker generelt. Anonymkode: 224c6...d3b 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #19 Del Skrevet 27. oktober 2024 Så lenge du ikke dømmer dem er det greit for meg. Jeg ligger ikke rundt og vil helst ikke ha en som gjør(Det er litt usannsynlig og drømmemannen har mest sannsynligvis levd litt) Vil møte en som har et likt forhold til sex som meg. Men vil ikke ha en som ikke vet at folk er ulike og trives med ulike ting, eller kanskje opplevd ulike ting uten at det var så mye tanke i det og hvordan de tenker tilbake vil variere, og masse masse annet er så mye. Er kun åpen for å møte en fornuftig mann. Men han må være litt dømmende også, for det er jo mye kritikkverdig i verden, vi trenger ikke bestandig være enige, men når noen skades har jeg ingen nåde selv 😅 Har litt nåde, spørs på kontekst og evne til bedring. Anonymkode: ff295...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #20 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det jeg reagerer på er ikke ar du ønsker en kvinne som ikke har «ligget rundt». Men at du i tillegg ønsker at den kvinnen ikke skal dømme andre kvinner, samtidig som du åpenbart gjør det. Slik dobbeltstandard der du stiller strengere krav til andre enn til deg selv syns jeg er særdeles lite attraktivt. Ikke bare i partner, men i mennesker generelt. Anonymkode: 224c6...d3b Dere misforstår han. Jeg er helt lik. Vet at folk er ulike og samtidig vet hva som passer for meg, fordi jeg også er ulik. Ligger ikke rundt, vil ha en som er romantisk og vil være glad i noen, slik jeg vil. Betyr ikke at jeg tror alle som har sex har rett kjemi, det har jeg også opplevd å ikke ha. Eller at kjelighet ikke kan ta slutt, for det kan den. Men passer ikke med en som ligger uhemmet. Stoler ikke på dem som er så ulik meg, som tenker nøye gjennom ting og er var på hvem jeg slipper nær og trenger relajson. Vi må ikke røre alle for å vite at det de gjør er noe de trives med. Ingen kan tvinge noen til å være noen de ikke er, så fremt det ikke er direkte farlig. Anonymkode: ff295...a2d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå