AnonymBruker Skrevet 28. oktober #41 Del Skrevet 28. oktober Jeg har hatt sex på første date med de jeg har blitt sammen med. Sex betyr mye for meg, og hvis ikke kjemien er der i senga er det uaktuelt for meg. Er derfor interessert i å teste det ut ganske tidlig. Og når kjemien klaffer i senga, har vi bare fortsatt, helt til det blir et forhold. Jeg gidder ikke det spillet, og jeg gidder heller ikke menn som skal spille. Anonymkode: 63e9a...4bb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 29. oktober #42 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 21.55): Hvordan kan jeg vise kvinner at jeg ikke bare bruker de for sex? Hvis de vil vente med sex så kan jeg jo vise interesse ved å respektere dette, men hva gjør jeg når de vil ha sex rett fra starten? Anonymkode: 3d555...548 Hva med å takke pent nei til sex, og fortsatt ønske å treffe dem? Jeg er ellers enig med deg, hvis jeg liker noen er det da fullstendig irrelevant om vi ligger sammen eller ikke. Det er ikke viktig i det store og hele, og skjer før eller siden uansett om vi er "meant to be". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 29. oktober #43 Del Skrevet 29. oktober Jeg synes kvinner må bestemme selv når sex blir aktuellt.. alt annet er jo press.. Dette gjelder også sexdates😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #44 Del Skrevet 30. oktober Jeg tenker at du kan vise at du er seriøs, uavhengig av hvem du møter. Din oppførsel er på en måte ditt ansvar. Så om du vil uttrykke at du er seriøs, så kan du både si at du er ute etter noe varig og seriøst, og du kan vise det. Nå virker det litt som om du tenker at det er en motsetning mellom å være ute etter noe seriøst, og det å ha sex tidlig. Da blir det jo viktig at du formidler det også. Si at det er viktig for deg å vente med sex, og utvikle en seriøs relasjon over tid. For mange av oss er sex en del av et seriøst forhold, noe som kommer naturlig når det kjennes riktig. Og det at man har sex kan vise at man ønsker et forhold til hverandre. Er det sterk tiltrekning kan det for mange være fint å bli kjent på den måten også. Folk er forskjellige, det er ikke noe objektivt rett eller galt. Om det kjennes riktig for deg å vente, så venter du. Og da kan du være ærlig om det, og finne ei som passer for deg. Det jeg derimot absolutt ville unngått var å bruke sex som en «test» på om jenta er seriøs. Det virker bare manipulerende og uærlig. Og strengt tatt; om jenta har sex med deg tidlig, så har jo du det med henne også. Og da er dere akkurat like gode 😉 Så da er spørsmålet om du er så seriøs likevel? Eller tenker du at du kan ha sex tidlig, og fortsatt fremstå seriøs, samtidig som du mener dama ikke er det? Kanskje du skal gå litt i deg selv, og egne verdier? Og så må du stå for og leve etter det som kjennes rett for deg. Anonymkode: d2047...2c9 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #45 Del Skrevet 30. oktober Jeg har ikke lest tråden, men jeg hadde aldri sex med noen på dater...og så traff jeg mannen min, og i et anfall av lettsindighet og fordi han var så bra hvisket jeg " skal vi gå hjem til deg". Han så ut som han hadde det vondt da han sa at han hadde aldri møtt noen han likte så godt, og ville treffe meg igjen. Vi har sammen i 17 år og gift i 13 Anonymkode: 6edf2...4f3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #46 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tenker at du kan vise at du er seriøs, uavhengig av hvem du møter. Din oppførsel er på en måte ditt ansvar. Så om du vil uttrykke at du er seriøs, så kan du både si at du er ute etter noe varig og seriøst, og du kan vise det. Nå virker det litt som om du tenker at det er en motsetning mellom å være ute etter noe seriøst, og det å ha sex tidlig. Da blir det jo viktig at du formidler det også. Si at det er viktig for deg å vente med sex, og utvikle en seriøs relasjon over tid. For mange av oss er sex en del av et seriøst forhold, noe som kommer naturlig når det kjennes riktig. Og det at man har sex kan vise at man ønsker et forhold til hverandre. Er det sterk tiltrekning kan det for mange være fint å bli kjent på den måten også. Folk er forskjellige, det er ikke noe objektivt rett eller galt. Om det kjennes riktig for deg å vente, så venter du. Og da kan du være ærlig om det, og finne ei som passer for deg. Det jeg derimot absolutt ville unngått var å bruke sex som en «test» på om jenta er seriøs. Det virker bare manipulerende og uærlig. Og strengt tatt; om jenta har sex med deg tidlig, så har jo du det med henne også. Og da er dere akkurat like gode 😉 Så da er spørsmålet om du er så seriøs likevel? Eller tenker du at du kan ha sex tidlig, og fortsatt fremstå seriøs, samtidig som du mener dama ikke er det? Kanskje du skal gå litt i deg selv, og egne verdier? Og så må du stå for og leve etter det som kjennes rett for deg. Anonymkode: d2047...2c9 Er helt enig, men den testen med å avstå(ikke testen med å ha sex som ts sier) kan være viktig på et vis for blandt alle seriøse er det en enda større mengde som bare vil ligge. Så det å vente med sex er noen ganger viktig for å ikke være for naiv idag. Blir du såret for mange ganger om du ligger med dem du liker og så ghost, kan det gå utover dem som person ig hvor vanskelig det vil være å stole på den som det er genuin attraksjon til dagen de møtes. Det å ha sex på første date og det går bra er et privilegie mange skulle ønske skjedde med del også, men sannheten er at det oftest ikke gjør. Men vi må jo lære oss å lese folk godt og gjenkjenne lurerier. Er også redd for at de av oss som ikke klarer å ha sex med en gang selv om vi kjenner det i kroppen kan bli dumpet for å være uinteresserte, men da er jo det ikke rett person. Tenker bare om alle sitter å skal forvente et hett møte med sin elskede første dag, om ikke er det ikke genuint. Anonymkode: 7e285...aca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #47 Del Skrevet 2. november Jeg har aldri hatt hjemmedate på 1.date, så sex på 1.date har aldri vært naturlig. Dessuten trenger jeg litt tid på å bli kjent og føle meg trygg først. Med nåværende kjæreste, var vi først hjemme hos en av oss på 3.date. da ble det sex. Vi likte hverandre veldig godt, og det føltes naturlig. Anonymkode: 2cf7e...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #48 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 0.59): Er helt enig, men den testen med å avstå(ikke testen med å ha sex som ts sier) kan være viktig på et vis for blandt alle seriøse er det en enda større mengde som bare vil ligge. Så det å vente med sex er noen ganger viktig for å ikke være for naiv idag. Blir du såret for mange ganger om du ligger med dem du liker og så ghost, kan det gå utover dem som person ig hvor vanskelig det vil være å stole på den som det er genuin attraksjon til dagen de møtes. Det å ha sex på første date og det går bra er et privilegie mange skulle ønske skjedde med del også, men sannheten er at det oftest ikke gjør. Men vi må jo lære oss å lese folk godt og gjenkjenne lurerier. Er også redd for at de av oss som ikke klarer å ha sex med en gang selv om vi kjenner det i kroppen kan bli dumpet for å være uinteresserte, men da er jo det ikke rett person. Tenker bare om alle sitter å skal forvente et hett møte med sin elskede første dag, om ikke er det ikke genuint. Anonymkode: 7e285...aca Men hvis ts tilbyr sex, står han jo i fare for å framstå som like useriøs selv. Det er det som ikke gir mening. Anonymkode: 3ed60...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #49 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg har aldri hatt hjemmedate på 1.date, så sex på 1.date har aldri vært naturlig. Dessuten trenger jeg litt tid på å bli kjent og føle meg trygg først. Med nåværende kjæreste, var vi først hjemme hos en av oss på 3.date. da ble det sex. Vi likte hverandre veldig godt, og det føltes naturlig. Anonymkode: 2cf7e...542 Ja, det er jo dette som ville vært naturlig dersom ts ville tatt det gradvis: å møtes på en sånn måte at det er praktiske vanskelig å ha sex helt i starten. Ikke møtes hjemme og bedrive "testing". Anonymkode: 3ed60...5c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 2. november #50 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 22.29): Jeg har hatt sex på første date med de jeg har blitt sammen med. Sex betyr mye for meg, og hvis ikke kjemien er der i senga er det uaktuelt for meg. Er derfor interessert i å teste det ut ganske tidlig. Og når kjemien klaffer i senga, har vi bare fortsatt, helt til det blir et forhold. Jeg gidder ikke det spillet, og jeg gidder heller ikke menn som skal spille. Anonymkode: 63e9a...4bb Hvorfor tror du det er et spill? Noen av oss trenger faktisk å utvikle følelser før vi er interessert i sex. Både kvinner og menn. Det betyr ikke at sex ikke betyr mye for oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #51 Del Skrevet 2. november -jk- skrev (38 minutter siden): Hvorfor tror du det er et spill? Noen av oss trenger faktisk å utvikle følelser før vi er interessert i sex. Både kvinner og menn. Det betyr ikke at sex ikke betyr mye for oss. Så sant (ser flagget ditt!), er selv mann og demiseksuell. I et godt forhold har jeg omtrent konstant lyst på sex og min kjære oppfatter meg som "umettelig". Sex (med en kjæreste) er det absolutt beste jeg vet, jeg er ekstremt glad i sex. Men har aldri hatt en ONS, kun hatt sex i seriøse forhold. Som single har jeg levd i sølibat fordi jeg ikke kan fristes til sex utenom i et kjærlighetsforhold. Ja, min kjære ville nok forsikre seg om at vi fungerte bra sammen seksuelt da vi hadde sex etter ikke så veldig lang tid etter vi ble kjent, og det er ikke mindre viktig for meg, men det var ikke snakk om på første date eller før vi faktisk begge var forelsket og kalte hverandre kjærester. Hadde jeg i en datingsituasjon møtt ei som ville ha sex på første date ville det satt meg i en vrang situasjon, både fordi jeg ikke hadde rukket å utvikle følelser ennå, og fordi jeg ville skjønt at for henne har det ikke noe å si, det som er så viktig for meg : At det må være gjensidige følelser der først. Det er en tankefeil at det er de som har lavest terskel for å ha sex med nye personer, og ikke har behov for at det involverer følelser som er "mest glad i sex". Selv min kjære kone har hatt sex utenfor faste forhold før vår tid sammen, til forskjell fra meg, for hun kobler ikke sex og følelser like sterkt som meg. Men av oss to (sammen) er det jeg som har den absolutt høyeste sexlysten. Dette handler om ulik seksualitet, og hvilke rammer man (kanskje helt avgjørende) behøver å ha rundt sex, ikke om hvor glad man er i sex. Anonymkode: 45424...f53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. november #52 Del Skrevet 3. november Det tar tid å utvikle følelser og bli trygg på et annet menneske. Når man klarer å bli det, så er det en fantastisk følelse synes jeg. Jeg ønsker å bli sett for den jeg er. Litt klønete kan jeg nok være i måten jeg formidler det på....Så er ikke jeg så erfaren i hvordan man sjekker ut noen heller 🫣🫣🫣🫣. Hver relasjon er unik. Jeg er heller veldig selektiv, før jeg velger å slippe han innpå meg. For jeg kan bli veldig sårbar siden jeg er så følsom, og det er det viktig for meg at han forstår og respekterer. Gjør han ikke det, så kan alt ramle i grus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #53 Del Skrevet 3. november Det er jo bare å si at du ikke har tenkt til å å ha sex på første date, at du foretrekker å bli litt bedre kjent først. Anonymkode: 48ca7...d2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #54 Del Skrevet 3. november Ingen seriøse damer har sex på første date. Bare å takke nei før du pådrar deg clamydia og bortkastede følelser. Du merker det når du treffer noen seriøse. Anonymkode: 46ee2...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #55 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen seriøse damer har sex på første date. Bare å takke nei før du pådrar deg clamydia og bortkastede følelser. Du merker det når du treffer noen seriøse. Anonymkode: 46ee2...836 Så rart at jeg ble gift, da. Sex på første fysiske date, ingen klamydia (har ikke hørt om testing og kondom, du?), gift i flere år. Men bare fortsett å være singel og runke, du. Sikkert mye bedre det. Anonymkode: af012...c08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå