AnonymBruker Skrevet 27. oktober #21 Del Skrevet 27. oktober Trolltunge skrev (1 minutt siden): Jeg antar ut fra dette at du er ung. Egen integritet er noe av det viktigste vi mennesker har. Synes du det å ha sex med dem og gå videre fordi de (og du!) sa ja til sex på første date er å ha integritet? nei jeg syntes det ville vært slemt. Anonymkode: 3d555...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 27. oktober #22 Del Skrevet 27. oktober (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): nei jeg syntes det ville vært slemt. Anonymkode: 3d555...548 Akkurat! Altså bare ok dersom du ikke har integritet, og synes det er helt greit å være et slemt menneske. Du finner enklest den du søker ved å selv være den personen som fortjener den du ønsker, fordi du er konsistent i dine verdier. Du står for dem. (Helt vanlig å måtte lete en god stund. ) Endret 27. oktober av Trolltunge 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #23 Del Skrevet 28. oktober 1 hour ago, Trolltunge said: Jeg antar ut fra dette at du er ung. Egen integritet er noe av det viktigste vi mennesker har. Synes du det å ha sex med dem og gå videre fordi de (og du!) sa ja til sex på første date er å ha integritet? Nå høres det mer ut som om han snakker om å finne ut om kvinnen er villig til å ha sex på første date, for å så avslutte ting, ikke at han faktisk gjennomfører det og ender opp med å ha sex selv. Selvfølgelig bedre å kommunisere heller enn å manipulere seg fram til å finne ut av dette. Anonymkode: 52e5e...d3f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 28. oktober #24 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nå høres det mer ut som om han snakker om å finne ut om kvinnen er villig til å ha sex på første date, for å så avslutte ting, ikke at han faktisk gjennomfører det og ender opp med å ha sex selv. Selvfølgelig bedre å kommunisere heller enn å manipulere seg fram til å finne ut av dette. Anonymkode: 52e5e...d3f Synes uansett ikke det er redelig og real oppførsel. Absolutt bedre å kommunisere enn å lyve og lure seg frem til noe ja. Det finnes kvinner som lyver og lurer for å liksom teste menn også. Jeg ville aldri anbefale menn å bli partner med en slik kvinne heller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #25 Del Skrevet 28. oktober Da jeg startet å date igjen hadde vi sex temmelig raskt. For meg handlet det om kjemi og hele pakken. De varte da noen måneder inntil jeg fant ut vi ikke var kompatibel på sikt. Den tredje ble kjæresten min🤷🏻♀️ Anonymkode: a6dac...0d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #26 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du er for gammel for personangrep. Kan du ikke heller gi noen gode råd? Anonymkode: 3d555...548 Du har fått mye bra råd i denne tråden. Men siden du bruker ord som "respekt", så er det jo bare å fortsette å respektere henne. Vil du ha en kjæreste som ikke bryr seg om sex, eller ikke bryr seg om å finne ut om du er en potensiell sexpartner? Respektér prosessen, enten det er sex involvert, eller ikke. Vis seriøsitet ved å snakke med henne, og behandle henne på akkurat samme måte, både før og etter sex. Anonymkode: a8aad...eaf 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #27 Del Skrevet 28. oktober Har KVINNER sex på første date? Med hvem? Med seg selv eller med hverandre? Du har jo like mye sex på første date, så hvorfor skal kvinner være seriøse med deg? Anonymkode: af012...c08 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #28 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvordan kan jeg vise kvinner at jeg ikke bare bruker de for sex? Hvis de vil vente med sex så kan jeg jo vise interesse ved å respektere dette, men hva gjør jeg når de vil ha sex rett fra starten? Anonymkode: 3d555...548 Gi de av din dyrebare tid. Anonymkode: 7a871...477 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #29 Del Skrevet 28. oktober jeg har sex tidlig pga det er så viktig å passe sammen der, så kan man bygge forholdet videre utfra dette Anonymkode: be98b...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 28. oktober #30 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg har sex tidlig pga det er så viktig å passe sammen der, så kan man bygge forholdet videre utfra dette Anonymkode: be98b...5e7 Så utålmodig at det må skje første date? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 28. oktober #31 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvordan kan jeg vise kvinner at jeg ikke bare bruker de for sex? Hvis de vil vente med sex så kan jeg jo vise interesse ved å respektere dette, men hva gjør jeg når de vil ha sex rett fra starten? Anonymkode: 3d555...548 Bare vær et fungerende menneske. Ta kontakt i etterkant. Vær hyggelig. Hvis de bare brukte deg for sex, er det kansje litt trist, men det finnes alle typer mennesker og antallet kvinner som bruker menn kun for sex , er relativt lite. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #32 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvordan kan jeg vise kvinner at jeg ikke bare bruker de for sex? Hvis de vil vente med sex så kan jeg jo vise interesse ved å respektere dette, men hva gjør jeg når de vil ha sex rett fra starten? Anonymkode: 3d555...548 Samme råd til både menn og kvinner her: Du kan jo si nei til sex på første date bare? Være tydelig på at du vil vente🤷♀️🤷♀️ Anonymkode: 76335...753 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #33 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvordan kan jeg vise kvinner at jeg ikke bare bruker de for sex? Hvis de vil vente med sex så kan jeg jo vise interesse ved å respektere dette, men hva gjør jeg når de vil ha sex rett fra starten? Anonymkode: 3d555...548 Men en kvinne kan jo ønske noe seriøst selvom man har sex på første date. Det er ikke slik at man automatisk vil vente med sex når man ønsker noe seriøst. Det ene utelukker ikke det andre. Anonymkode: 399b9...a01 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #34 Del Skrevet 28. oktober Herregud å mange rare overskrifter det er her inne.. Anonymkode: aa7ec...bf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #35 Del Skrevet 28. oktober Er så jævla lei av denne type menn. Blir som at en sofagris ser ned på andre sofagriser. Må ha utrolig lav IQ. Anonymkode: d23f0...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 28. oktober #36 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvordan kan jeg vise kvinner at jeg ikke bare bruker de for sex? Hvis de vil vente med sex så kan jeg jo vise interesse ved å respektere dette, men hva gjør jeg når de vil ha sex rett fra starten? Anonymkode: 3d555...548 Det er jo såre enkelt. Da avslår du høflig og forteller at du vil bli bedre kjent først. Om kvinnen ikke ønsker å vente, lar du henne gå og finner noen andre. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #37 Del Skrevet 28. oktober Hadde vært artig å vite vilke forhold som holder lengst. Er det 1. de som flytter sammen fordi de har god sex helt fra starten, eller er det 2. de som venter med sex og flytter sammen fordi de kommer godt overens på det personlige plan og som venner før de eventuelt går videre til sex. Jeg holder en knapp på alternativ 2. Anonymkode: 0a858...3b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #38 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde vært artig å vite vilke forhold som holder lengst. Er det 1. de som flytter sammen fordi de har god sex helt fra starten, eller er det 2. de som venter med sex og flytter sammen fordi de kommer godt overens på det personlige plan og som venner før de eventuelt går videre til sex. Jeg holder en knapp på alternativ 2. Anonymkode: 0a858...3b7 Jeg var gift i 8 år (enke etterpå) og samboer i 10 år. Begge forholdene startet med tidlig sex. Nå er jeg gift igjen, og vi hadde sex på første date. Har aldri forstått poenget med å spille spill, late som og tilsvare de dydige standardene for kvinner som enkelte sjåvinistiske menn setter. Anonymkode: af012...c08 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #39 Del Skrevet 28. oktober Trolltunge skrev (4 timer siden): Så utålmodig at det må skje første date? Nei, jeg skrev jo ikke det. Spørs hvor mye man har snakket sammen på tlf før første treff, man merker jo litt kjemi via tlf også. Anonymkode: be98b...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #40 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg var gift i 8 år (enke etterpå) og samboer i 10 år. Begge forholdene startet med tidlig sex. Nå er jeg gift igjen, og vi hadde sex på første date. Har aldri forstått poenget med å spille spill, late som og tilsvare de dydige standardene for kvinner som enkelte sjåvinistiske menn setter. Anonymkode: af012...c08 De av oss som venter gjør det ikke for å fremstå dydige, men fordi noen av oss bare trenger mer tid til å bli trygg på noen. Jeg har aldri klart å ha sex med noen på første dag jeg har møtt dem, så jeg hadde aldri fått noe forhold om det var sånn vi måtte opptre. Anonymkode: 7e285...aca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå