Gå til innhold

Hvordan kan jeg som mann vise at jeg er ute etter noe seriøst når kvinner har sex på første date?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan kan jeg vise kvinner at jeg ikke bare bruker de for sex? Hvis de vil vente med sex så kan jeg jo vise interesse ved å respektere dette, men hva gjør jeg når de vil ha sex rett fra starten?

Anonymkode: 3d555...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

TS her igjen. Ville det vært lurt å prøve på sex på første date, og så heller gå videre til noen som er mer seriøse hvis de sier ja til sex på første date? Jeg syntes dette virker litt slemt selvom det sikkert er smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan kan jeg vise kvinner at jeg ikke bare bruker de for sex? Hvis de vil vente med sex så kan jeg jo vise interesse ved å respektere dette, men hva gjør jeg når de vil ha sex rett fra starten?

Mest sannsynlig er ikke det noen du vil ha. Det finnes unntak så klart men mest sannsynlig har hun ligget med halve bygda før deg. Dette gjelder for begge kjønn. 

Jeg må ha respekt for noen jeg skal innlede et forhold med. 

Anonymkode: 40d8f...cbc

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil du ha sex med de da? Alle mine forhold har startet med sex på første date. Skjønner ikke helt vitsen med å vente, ha følelser, så viser sexen seg å være dårlig. Det blir selvfølgelig bedre når man kjenner hverandre og liker hverandre, men det kan være skikkelig dårlig kjemi fra start også (da kan man like så godt gå videre)

Anonymkode: fc5bb...73a

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har opplevd at det blir feil uansett hva man gjør. Jeg har sex på første date, da vil jeg visst bare ha sex, hun blir usikker på meg. Jeg prøver meg ikke på sex første date, da er jeg visst ikke interessert i henne nok. Jeg har avvist sex på første date, og da er jeg en raring. Jeg klarer virkelig ikke å bry meg lenger.

Anonymkode: d6337...ac8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sannsynligheten for at fylleangst og anger er til stede etter et ONS, er stor. Sannsynligheten for at hun vil treffe deg igjen etter en natt i fylla, er liten, nettop pga angsten og angsten. Sannsynligheten for at hun vil treffe deg igjen, dersom du diskre takker nei, men sier du gjerne vil treffe henne igjen da du er ute etter no ekte, er absolutt til stede, dersom hun også er ute etter nettop det 

Anonymkode: 2299b...17e

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Om du har sex med dem, så er du lik.

Ellers tror jeg det bare er å holde kontakten og fortsette å treffes? Bare si, jeg likte det, om du likte det, å vil ta henne med på ny date?

Om du ikke har lyst på sex, si at du ikke har lyst på det og kanskje legg til at du liker å bli bedre kjennt først? Om hun ikke tåler det, avslår du henne. 

Anonymkode: 7e285...aca

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvordan du kan vise det? Det er vel bare å vise interesse og ta initiativ til å møtes etter at dere har sex, skjønner virkelig ikke problemstillingen.

Anonymkode: 29a09...104

• Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

TS her igjen. Ville det vært lurt å prøve på sex på første date, og så heller gå videre til noen som er mer seriøse hvis de sier ja til sex på første date? Jeg syntes dette virker litt slemt selvom det sikkert er smart.

Nei. Skal du legge opp til sex for å så blk sur om noen sier ja?

Da bør du se degselv i speilet å vite at du er red flagg.

• Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hatt langvarige forhold med to kvinner de siste ti åra. Edru sex på første dater med begge. Unntak? Hva vet jeg.

Anonymkode: b7601...509

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du kan fortelle det før du havner i seng med de eller skrive det i kontaktannonsen. Du er ute etter noe seriøst og ikke bare sex på første daten.

Anonymkode: 3723d...0ef

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg møtte kona på en bar på byen etter midnatt. Vi og noen venner av henne gikk så til en klubb og så havnet vi hjemme hos henne og hadde sex. 12 år senere er vi fremdeles sammen og liver et familieliv. Hun er mer konservativ når det gjelder slike ting og har nevnt det å vi hadde sex første gang vi møttes ikke helt var slik hun hadde sett for seg. Men det var det som skjedde. Kjærlighet har ingen regler ❤️

Anonymkode: 47c16...7bb

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg er far til to unge menn, og jeg håper du ikke er en av dem. Du er skikkelig på villspor. 

Anonymkode: a8aad...eaf

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er far til to unge menn, og jeg håper du ikke er en av dem. Du er skikkelig på villspor. 

Anonymkode: a8aad...eaf

Du er for gammel for personangrep. Kan du ikke heller gi noen gode råd?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du redd for å bli dumpet om du har sex med dem på første date ? 
Er det der skoen trykker ? 

Anonymkode: 3cb2b...cc9

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg trodde du ville vise at du var ute etter noe seriøst? En sånn framgangsmåte er useriøs og avskrekkende så det holder. Kommunikasjon er fin ting som de fleste kvinner setter pris på, det kan være verdt å prøve. For eksempel ved å si til en kvinne som tar initiativ til sex på første date at du ønsker å vente - du må faktisk ikke ligge med alle kvinner som gir deg muligheten...

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg møtte kona på en bar på byen etter midnatt. Vi og noen venner av henne gikk så til en klubb og så havnet vi hjemme hos henne og hadde sex. 12 år senere er vi fremdeles sammen og liver et familieliv. Hun er mer konservativ når det gjelder slike ting og har nevnt det å vi hadde sex første gang vi møttes ikke helt var slik hun hadde sett for seg. Men det var det som skjedde. Kjærlighet har ingen regler ❤️

Anonymkode: 47c16...7bb

Hehe, ja vi sier så 😅

Anonymkode: 24b91...746

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hehe, ja vi sier så 😅

Anonymkode: 24b91...746

Det kan hun være. Det er ikke vær dag du møter den rette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke problemet. Fravær av sex på første date er virkelig ingen garanti for et vellykket forhold, like lite som at sex på første date er «useriøst».

Jeg og det som i dag er min kone hadde sex på første date, og det skjedde jo fordi det føltes veldig riktig. Tenker det er den beste indikatoren for om man bør ha sex eller ikke, heller enn konstruert tidsfrist for når det er riktig å ha sex når man dater seriøst. Absolutt ikke noen automatikk med sex på første date for min del, men heller ikke utelukket.

Har begge lyst ser jeg ingen grunn til å vente. God sex er jo et godt insentiv for å møtes igjen 😊

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg antar ut fra dette at du er ung. 

Egen integritet er noe av det viktigste vi mennesker har. Synes du det å ha sex med dem og gå videre fordi de (og du!) sa ja til sex på første date er å ha integritet? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...