Hareena Skrevet 28. oktober 2024 #41 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bruker mesteparten av disponibel inntekt på hasj, alkohol og Wolt. Anonymkode: 08835...71e Du svarte og skal ha for ærlighet og selvinnsikt. Ja, det er unødvendighetsartikler du ramser opp.🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #42 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ingenting i seg selv er skadelig hvis en ser det på den måten. Feil bruk av Wolt og feil bruk av alkohol vil stort sett være mer skadelig enn feil bruk av hasj. Faktisk så har jo Wolt en potensiell fare i seg med tanke på at batteriet kan eksplodere. Så vil ikke si meg helt enig der. Anonymkode: 1e2e7...a98 Du må nok oppdatere deg på hva Wolt er for noe. Anonymkode: ca480...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #43 Del Skrevet 28. oktober 2024 Elsker diverse stearinlys, og bruker mange i løpet av en uke. Og e-bøker, leser en hver uke minst. Er også glad i kremer, parfyme, såper, hårprodukter osv. Så det går mye penger til disse tingene. Men spiser ikke godteri, og drikker ikke alkohol 🙂. Sparer vel litt på det. Anonymkode: 7a5d4...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #44 Del Skrevet 28. oktober 2024 Jeg regner ikke kaffe og kafebesøk som unødvendigheter, det er viktig for min psykiske helse. Det er mye mat jeg kan ofre for å få sitte på kafe når jeg trenger det. Anonymkode: c515e...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #45 Del Skrevet 28. oktober 2024 Nei kjøper stort sett kun det nødvendige. Går lite i butikk av den grunn at jeg kan spare mer penger... Sitter noen ganger å fryser for å spare varme i leiligheten sånn at strømmen blir billigere. Anonymkode: 1bdbe...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #46 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 2-3 lapper i ikke ting jeg burde kunne tatt vekk (lunch, brus og lignende) 2-3 lapper i diverse verktøy og ting som jeg egentlig ikke trenger men som kommer godt med. Anonymkode: 30c52...f58 Kjekt å ha, ting, på setning nummer to hos deg Anonymkode: 00bf4...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 28. oktober 2024 #47 Del Skrevet 28. oktober 2024 Nei, jeg kjøper ikke noe som er unødvendig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #48 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har du noe du bruker veldig mye penger på som du ikke trenger? Som kaffe, Pepsi Max osv. Har du noe og hvor mye bruker du på det? Anonymkode: 2a7ab...5f7 For meg er det nødvendig med kaffe. Men om du tenker nødvendig ut fra som 'for å eksistere', så er det vel det meste man bruker penger på. Man trenger jo kun et minimum for å faktisk eksistere. Anonymkode: 3fba2...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå