Gå til innhold

Tabata på SATS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har vært på Tabata på SATS og kan si noe om timen? Er den veldig tøff, mye vanskelige øvelser? Er litt trent, men ikke i kjempegod form. Vurderer å prøve i morgen, men synes nye timer er litt skummelt 😬

Anonymkode: 94378...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gjør det! Tabata kan jo tilpasses alle. Du gjør det utfra ditt nivå. Synes aldri det er vanskelige øvelser. Og den er i grunn så tøff du gjør den igjen da, siden du kan tilpasse. Det er gøy!

Anonymkode: 7cb1a...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er god trening. Ganske intenst, men intervallene er korte. Anbefaler det :) 

Anonymkode: 2a12a...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar, de gjorde at jeg kom meg på min første Tabata-time. Likte det godt, tar tyngre vekter neste gang for jeg visste ikke hvor hardt det var. Gøy! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk for svar, de gjorde at jeg kom meg på min første Tabata-time. Likte det godt, tar tyngre vekter neste gang for jeg visste ikke hvor hardt det var. Gøy! 

Kult! 

Anonymkode: 7cb1a...c59

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes tabata er kjedelig. 

Anonymkode: 1fe13...239

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg synes Tabata er kjempegøy. Det kan være litt heseblesende og jeg prøver å gå på timer som ikke er fullbookede. Med veldig mange på timen, blir det for lite plass til å gjøre øvelsene. Skulle ønske Sats var litt mer observante på det. Men alt i alt en veldig morsom time! 

Anonymkode: d654c...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes Tabata er kjempegøy. Det kan være litt heseblesende og jeg prøver å gå på timer som ikke er fullbookede. Med veldig mange på timen, blir det for lite plass til å gjøre øvelsene. Skulle ønske Sats var litt mer observante på det. Men alt i alt en veldig morsom time! 

Anonymkode: d654c...405

Ts her, ja jeg likte den godt! Skal på ny time i morgen. Vi var bare 7 sist, skikkelig luksus. Men det betyr jo også at timen kanskje blir byttet ut etter jul 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...