AnonymBruker Skrevet 27. oktober #1 Del Skrevet 27. oktober Noen som har vært på Tabata på SATS og kan si noe om timen? Er den veldig tøff, mye vanskelige øvelser? Er litt trent, men ikke i kjempegod form. Vurderer å prøve i morgen, men synes nye timer er litt skummelt 😬 Anonymkode: 94378...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #2 Del Skrevet 27. oktober Gjør det! Tabata kan jo tilpasses alle. Du gjør det utfra ditt nivå. Synes aldri det er vanskelige øvelser. Og den er i grunn så tøff du gjør den igjen da, siden du kan tilpasse. Det er gøy! Anonymkode: 7cb1a...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #3 Del Skrevet 28. oktober Det er god trening. Ganske intenst, men intervallene er korte. Anbefaler det Anonymkode: 2a12a...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #4 Del Skrevet 28. oktober Takk for svar, de gjorde at jeg kom meg på min første Tabata-time. Likte det godt, tar tyngre vekter neste gang for jeg visste ikke hvor hardt det var. Gøy! Anonymkode: 94378...024 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #5 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for svar, de gjorde at jeg kom meg på min første Tabata-time. Likte det godt, tar tyngre vekter neste gang for jeg visste ikke hvor hardt det var. Gøy! Anonymkode: 94378...024 Kult! Anonymkode: 7cb1a...c59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #6 Del Skrevet 28. oktober Jeg synes tabata er kjedelig. Anonymkode: 1fe13...239 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #7 Del Skrevet 3. november Jeg synes Tabata er kjempegøy. Det kan være litt heseblesende og jeg prøver å gå på timer som ikke er fullbookede. Med veldig mange på timen, blir det for lite plass til å gjøre øvelsene. Skulle ønske Sats var litt mer observante på det. Men alt i alt en veldig morsom time! Anonymkode: d654c...405 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #8 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes Tabata er kjempegøy. Det kan være litt heseblesende og jeg prøver å gå på timer som ikke er fullbookede. Med veldig mange på timen, blir det for lite plass til å gjøre øvelsene. Skulle ønske Sats var litt mer observante på det. Men alt i alt en veldig morsom time! Anonymkode: d654c...405 Ts her, ja jeg likte den godt! Skal på ny time i morgen. Vi var bare 7 sist, skikkelig luksus. Men det betyr jo også at timen kanskje blir byttet ut etter jul 😔 Anonymkode: 94378...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå