AnonymBruker Skrevet 27. oktober #21 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nå har dere jo sagt ja, så sent nå. Men nei. Med stor familie så er det ikke vanlig å planlegge julen 2 måneder før. Det er veldig kort frist for å planlegge reise, legge av penger etc. I min familie vet vi hvor julen feires året før. Anonymkode: 0b249...0d9 Vi har stor familie PG vel vi planlegger virkelig ikke året før Anonymkode: 18443...f1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #22 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg hadde også sett frem til hjemmejul, med barna. Julen i år må jeg dessverre også reise bort, til planlagt kreftbehandling på Rikshospitalet. Så jeg skjønner godt det er kjipt å måtte endre planer og reise bort Anonymkode: 1f932...895 Masse god bedring 💚 Anonymkode: 6ea17...f53 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #23 Del Skrevet 27. oktober Dere MÅ ingenting. Dere kan fint feire hjemme om dere vil. At dere velger å reise bort for å feire sammen med dem er VALG dere tar Anonymkode: d9c97...037 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #24 Del Skrevet 27. oktober Men hva vil mannen og barna da? Jeg synes det høres supert ut å feire med familie iallefall om de er hyggelig, mannen liker dem og sjeldent ser dem. Fint for barna og vel å feire ordentlig. Rolige kvelder hjemme kan man jo ha hele året og dere kan lage mange hyggelige familiekvelder hele året og i romjulen, med baking, juleverksted, julefilm, julemat, julegrøt, spill osv. Dere kan og ha nyttårsaften hjemme med barna siden familien drar hjem før det. Her feirer vi med begges familie hvert år og om mannen plutselig ville vært hjemme bare oss og barnet på julaften ville jeg blitt skikkelig skuffa. Det er vi jo hver dag liksom.. Familie er viktig for meg i jula,og da ikke bare kjernefamilien. Anonymkode: 8cb84...c81 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #25 Del Skrevet 27. oktober Mente hele desember i posten over. Jula kan være mer enn bare julaften. Eneste jeg forstår er at det kan være litt stress å reise med gaver og alt. Anonymkode: 8cb84...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #26 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selvfølgelig gjør vi det. Men når noen plutselig, 2 mnd før jul, bestemmer seg for å komme helt til Norge for å feire og er i landet en begrenset periode så må man jo bare skyve planene sine til side. Vi treffer dem ikke så ofte. Men ja, det blir utbasunering av neste års planer for familien hans. Anonymkode: 6ea17...f53 Dere må ikke, men forstår at dere velger det. Kan dere ikke ha koselig jul bare dere helgen før dere drar? Gjøre noe koselig bare dere? Anonymkode: 54d0b...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 27. oktober #27 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Men hva vil mannen og barna da? Jeg synes det høres supert ut å feire med familie iallefall om de er hyggelig, mannen liker dem og sjeldent ser dem. Fint for barna og vel å feire ordentlig. Rolige kvelder hjemme kan man jo ha hele året og dere kan lage mange hyggelige familiekvelder hele året og i romjulen, med baking, juleverksted, julefilm, julemat, julegrøt, spill osv. Dere kan og ha nyttårsaften hjemme med barna siden familien drar hjem før det. Her feirer vi med begges familie hvert år og om mannen plutselig ville vært hjemme bare oss og barnet på julaften ville jeg blitt skikkelig skuffa. Det er vi jo hver dag liksom.. Familie er viktig for meg i jula,og da ikke bare kjernefamilien. Anonymkode: 8cb84...c81 Veldig enig i dette. En selvfølge å feire jul med storfamilien i denne situasjonen. Synes mange voksne nordmenn er ganske barnslige når det kommer til juletradisjoner. Å feire hjemme med kjernefamilien fordi man vil ha det rolig, synes jeg også er veldig rart (med mindre man er syk eller noe, så klart). Rolige kvelder med kjernefamilien kan man vel ha hele året ellers? Jeg mener det har stor verdi for barna å tilbringe tid med storfamilien i grupper på den måten. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #28 Del Skrevet 27. oktober Er også skuffet i år. Skulle gjerne ha feiret julen ned familien, men som sykepleier må jeg nok jobbe mesteparten av julen i år igjen.. . Kveldsvakt på julaften er nok den som er værst. Anonymkode: 98096...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå