AnonymBruker Skrevet 27. oktober #1 Del Skrevet 27. oktober Juleplanene ble drastisk omgjort nå. Jeg er så skuffet.. En del av mannens familie (han har de nærmeste i Norge og noen i utlandet) fant ut at de skal feire julen i Norge og da må vi reise til en annen kant av landet for å feire med dem, forståelig nok. Ikke mulig at alle kommer til oss da det er snakk om at vi blir 18 stk totalt og det har vi rett og slett ikke plass til. Men her sitter jeg og er så skuffa! Har ikke hatt skikkelig julefeiring her hjemme hos oss selv på det 4.året nå pga diverse greier. Er 3.gang på 4 år at vi feirer julen hos noen andre nå. Ingen vits i å utsette det til romjulen heller for de returnerer 3.juledag til hjemlandet sitt. Jeg er så skuffa at jeg har lyst til å grine. Hadde gledet meg til hjemmejul siden forrige jul og nå plutselig ble planene endret. Syt syt..jeg vet det finnes verre ting i livet men akkurat nå har jeg lyst til å grine litt 😞 Trengte bare å få ut frustrasjon. Anonymkode: 6ea17...f53 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #2 Del Skrevet 27. oktober Dere kan faktisk ta regien over eget liv. Denne julen forteller dere om neste juls planer for deres familie Anonymkode: 0b249...0d9 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #3 Del Skrevet 27. oktober Dump han Anonymkode: 5cfe9...cfe 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #4 Del Skrevet 27. oktober Kan ikke du feire med din familie og han med sin egen? Hvis dere ikke har barn sammen da, da er det jo litt vanskeligere Anonymkode: 8e8f6...fb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #5 Del Skrevet 27. oktober Forstår at du er skuffet, men her tror jeg du må forsøke å tenke på det du selv sier - at det finnes verre ting i livet. Langt verre. Julen er en særdeles sår høytid for mange, og kan se for meg at det kan komme reaksjoner fra de som sitter alene, de som har mistet noen osv, når du har en stor familie du skal være med, at du har mulighet til å reise å være med dem, og uttrykker skuffelse. ❤️ Legg tidlige planer for neste år, på deres egne premisser. Anonymkode: 84939...d44 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #6 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dump han Anonymkode: 5cfe9...cfe 😅 Anonymkode: 0c7f2...66b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #7 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere kan faktisk ta regien over eget liv. Denne julen forteller dere om neste juls planer for deres familie Anonymkode: 0b249...0d9 Selvfølgelig gjør vi det. Men når noen plutselig, 2 mnd før jul, bestemmer seg for å komme helt til Norge for å feire og er i landet en begrenset periode så må man jo bare skyve planene sine til side. Vi treffer dem ikke så ofte. Men ja, det blir utbasunering av neste års planer for familien hans. Anonymkode: 6ea17...f53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #8 Del Skrevet 27. oktober Var det meningen at det bare skulle være dere to? hvis det er viktig for deg og være hjemme, kan han reise alene da? Er det akkurat julaften som er viktig, eller kan dere feire jul alene hjemme når familiemedlemmene har reist i romjulen? Anonymkode: 0c7f2...66b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #9 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forstår at du er skuffet, men her tror jeg du må forsøke å tenke på det du selv sier - at det finnes verre ting i livet. Langt verre. Julen er en særdeles sår høytid for mange, og kan se for meg at det kan komme reaksjoner fra de som sitter alene, de som har mistet noen osv, når du har en stor familie du skal være med, at du har mulighet til å reise å være med dem, og uttrykker skuffelse. ❤️ Legg tidlige planer for neste år, på deres egne premisser. Anonymkode: 84939...d44 Jeg har ikke så mye familie. Jeg har mistet begge foreldrene mine iløpet av de siste 5 årene og det er derfor jeg er utsultet på en rolig hjemmejul med kun meg, mannen og barna. Det har vært så mye de siste årene samt julefeiringene har vært oppstykket, preget av sykdom og kjipe episoder. Denne julen skulle bli endelig bli vår jul. Og så blir det ikke slik. Jeg må virkelig jobbe med meg selv kjenner jeg...Det kommer en ny mulighet neste år til å feire en rolig jul hjemme. Bare det å skrive her hjelper meg med å prosessere det hele. Anonymkode: 6ea17...f53 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #10 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Selvfølgelig gjør vi det. Men når noen plutselig, 2 mnd før jul, bestemmer seg for å komme helt til Norge for å feire og er i landet en begrenset periode så må man jo bare skyve planene sine til side. Vi treffer dem ikke så ofte. Men ja, det blir utbasunering av neste års planer for familien hans. Anonymkode: 6ea17...f53 Må man det? Må ikke det. Hvorfor er hans families ønsker viktigere enn deres? Anonymkode: 0b249...0d9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #11 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må man det? Må ikke det. Hvorfor er hans families ønsker viktigere enn deres? Anonymkode: 0b249...0d9 Tjaaa. Reiser man til utlandet for julefeiring så er det jo litt selvsagt at familien møter opp..er det ikke det da? Huff, ikke gjør meg enda mer usikker nå... Anonymkode: 6ea17...f53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 27. oktober #12 Del Skrevet 27. oktober Vil dere ha mulighet til å trekke dere tilbake, eller blir alle å bo oppå hverandre siden det er så mange totalt? Hvis siste hadde jeg vurdert å ta inn på hotell for å få det litt roligere, men samtidig kunne treffe dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #13 Del Skrevet 27. oktober nordlending skrev (3 minutter siden): Vil dere ha mulighet til å trekke dere tilbake, eller blir alle å bo oppå hverandre siden det er så mange totalt? Hvis siste hadde jeg vurdert å ta inn på hotell for å få det litt roligere, men samtidig kunne treffe dem. Jeg kommer til å pakke med meg joggeskoene og legge ut på noen lange joggeturer for å si det slik 😅 Anonymkode: 6ea17...f53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #14 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tjaaa. Reiser man til utlandet for julefeiring så er det jo litt selvsagt at familien møter opp..er det ikke det da? Huff, ikke gjør meg enda mer usikker nå... Anonymkode: 6ea17...f53 Nå har dere jo sagt ja, så sent nå. Men nei. Med stor familie så er det ikke vanlig å planlegge julen 2 måneder før. Det er veldig kort frist for å planlegge reise, legge av penger etc. I min familie vet vi hvor julen feires året før. Anonymkode: 0b249...0d9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #15 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå har dere jo sagt ja, så sent nå. Men nei. Med stor familie så er det ikke vanlig å planlegge julen 2 måneder før. Det er veldig kort frist for å planlegge reise, legge av penger etc. I min familie vet vi hvor julen feires året før. Anonymkode: 0b249...0d9 De har en tendens til å være litt impulsive og det er jo på godt og vondt.. Vil bare poengtere at jeg er jo ikke skuffa over de eller sinte på mannen sin familie. De tenker jo bare at det hele blir gøy og koselig. Det var bare at vi hadde andre tanker om årets julefeiring. Når alle i hans familie samler seg der julefeiringen blir i år så ser det virkelig ikke bra ut om vi ikke kommer, selv om det er på kort varsel. Anonymkode: 6ea17...f53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #16 Del Skrevet 27. oktober Ok. Anonymkode: d02bb...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #17 Del Skrevet 27. oktober Jeg hadde også sett frem til hjemmejul, med barna. Julen i år må jeg dessverre også reise bort, til planlagt kreftbehandling på Rikshospitalet. Så jeg skjønner godt det er kjipt å måtte endre planer og reise bort Anonymkode: 1f932...895 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #18 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Juleplanene ble drastisk omgjort nå. Jeg er så skuffet.. En del av mannens familie (han har de nærmeste i Norge og noen i utlandet) fant ut at de skal feire julen i Norge og da må vi reise til en annen kant av landet for å feire med dem, forståelig nok. Ikke mulig at alle kommer til oss da det er snakk om at vi blir 18 stk totalt og det har vi rett og slett ikke plass til. Men her sitter jeg og er så skuffa! Har ikke hatt skikkelig julefeiring her hjemme hos oss selv på det 4.året nå pga diverse greier. Er 3.gang på 4 år at vi feirer julen hos noen andre nå. Ingen vits i å utsette det til romjulen heller for de returnerer 3.juledag til hjemlandet sitt. Jeg er så skuffa at jeg har lyst til å grine. Hadde gledet meg til hjemmejul siden forrige jul og nå plutselig ble planene endret. Syt syt..jeg vet det finnes verre ting i livet men akkurat nå har jeg lyst til å grine litt 😞 Trengte bare å få ut frustrasjon. Anonymkode: 6ea17...f53 Hva har dere gjort de andre julene da? Dere har vel ikke hans familie dere har feiret med hver gang. Skjønner jo at han vil feire med sin familie med også. Men om det er hans familie hver gang, så skjønner jeg veldig godt du vil være hjemme ❤️ Anonymkode: 83180...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #19 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Tjaaa. Reiser man til utlandet for julefeiring så er det jo litt selvsagt at familien møter opp..er det ikke det da? Huff, ikke gjør meg enda mer usikker nå... Anonymkode: 6ea17...f53 Men hvorfor har de ikke spurt dere om det passer? Anonymkode: dac23...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #20 Del Skrevet 27. oktober " vi blir hjemme for å gi våre unger en fast tradisjon " Anonymkode: b0e66...34a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå