AnonymBruker Skrevet 27. oktober #21 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvor får man kjøpt sånne småposer som passer i 3 l pedalbøtte? Anonymkode: 24931...989 Kjøper bleieposer på matbutikken. Anonymkode: 5aac7...9fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #22 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke meg du spør. Men pleier å tømme bøttene fra badene opp i posen med restavfall før den bæres ut, 1-2 ganger i uka. Også slik jeg oppfatter innlegget du siterer. Anonymkode: dc3ba...902 Da blir jo den fortere full og må byttes oftere. Blir ikke mindre plast av det Anonymkode: eb134...a77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #23 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ikke pose. Prøver å minske bruken av plast. Tampong pakkes godt inn, og bøtta tømmes når vi går ut med restavfallet. Anonymkode: 23d98...79f Samme her Anonymkode: 0c41a...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 27. oktober #24 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Har aldri brukt pose. Bind og tampong pakkes godt inn før det kastes. Aldri opplevd gris eller lukt, men vasker likevel over den innvendige bøtta 1 gang i mnd (etter uka). Er vel egentlig kun bind og tampong som kastes der, men som sagt pakkes det GODT inn. Hvor får man kjøpt sånne småposer som passer i 3 l pedalbøtte? Anonymkode: 24931...989 På Coop extra, de er lilla. Ca 3 liter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #25 Del Skrevet 27. oktober Elle Melle skrev (1 time siden): Takler ikke tette pedalbøtter. Hvem i himmelens navn har funnet på at man skal lukke søppelet inne i en tett boks som står på et varmt gulv? 🤢 Vi bruker en helt alminnelig papirkurv med pose i. Da blir det ikke noe lukt. Å så trivelig det er å se blodige bind og annet dritt der da! Nei må være lokk!! Anonymkode: 525ce...d4f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #26 Del Skrevet 27. oktober Selvfølgelig bruker jeg pose i søppelbøttene på både badet og toalettrommet. Noe annet er uaktuelt,her er det også pose i søppelbøtten på vaskerommet. Anonymkode: 4b916...679 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #27 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Da blir jo den fortere full og må byttes oftere. Blir ikke mindre plast av det Anonymkode: eb134...a77 Jo det gjør det. For søpla på badet må tømmes oftere enn den rekker bli full for at det ikke skal lukte. Jeg har (Selvsagt) pose i søpla på badet, men når jeg skal ta ut restavfall på kjøkkenet, heller jeg innholdet fra badet over i restavfall, men lar selve posen være igjen. Er det ingen i huset som har mensen, kan søpla fint stå i ei uke før det tømmes Anonymkode: c0a98...d89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. oktober #28 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eller kaster man søppel i den uttagbare, innvendige delen? Anonymkode: 8fbdf...4c4 Uhygienisk uten pose! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #29 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor får man kjøpt sånne småposer som passer i 3 l pedalbøtte? Anonymkode: 24931...989 Jeg bruker disse fra Jysk: https://jysk.no/baderom/baderomstilbehor/tilbehor/avfallsposer-rottne-12l/5l/3l-ass Anonymkode: 58019...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #30 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg bruker disse fra Jysk: https://jysk.no/baderom/baderomstilbehor/tilbehor/avfallsposer-rottne-12l/5l/3l-ass Anonymkode: 58019...7c0 Takker, får teste det ut da. Mer plast, yeeey! Anonymkode: 24931...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #31 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har aldri brukt pose. Bind og tampong pakkes godt inn før det kastes. Aldri opplevd gris eller lukt, men vasker likevel over den innvendige bøtta 1 gang i mnd (etter uka). Er vel egentlig kun bind og tampong som kastes der, men som sagt pakkes det GODT inn. Hvor får man kjøpt sånne småposer som passer i 3 l pedalbøtte? Anonymkode: 24931...989 Jysk Anonymkode: 57aa1...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #32 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tømmes i hva? Anonymkode: eb134...a77 Posen med restavfallet. Og bøtta vaskes når vi vasker badet. Anonymkode: 23d98...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 27. oktober #33 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å så trivelig det er å se blodige bind og annet dritt der da! Nei må være lokk!! Anonymkode: 525ce...d4f Det er bare normalt ordentlige mennesker som bor i huset vårt, så det er ikke et problem. Hvis man har så dårlig boevne at man ikke klarer å pakke inn et bind, da tror jeg ikke mangel på lokk er det største problemet man har. Jeg vil tusen ganger heller se litt uskyldig søppel enn å ha den der uhyggelige innestengt råttent kjøtt lukten som til slutt dukker opp i enkelte sånne bøtter. Har man gjester tar man ren pose, og kurven kan bli halvfull før man ser innholdet i bunnen. Ser ikke problemet ditt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #34 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og hva når du får besøk av noen som har mensen og må bytte bind/tampong? Anonymkode: ad7d7...13c Det har aldri skjedd at noen har gjort det på besøk hos oss. Jeg er godt over 40 og har tre barn med venner og venninner +++. På gjestetoalettet har vi ikke bøtte en gang. Anonymkode: 83393...cd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #35 Del Skrevet 28. oktober Elle Melle skrev (18 timer siden): Takler ikke tette pedalbøtter. Hvem i himmelens navn har funnet på at man skal lukke søppelet inne i en tett boks som står på et varmt gulv? 🤢 Vi bruker en helt alminnelig papirkurv med pose i. Da blir det ikke noe lukt. Tamponger pakket inn i dopapir lukter ut i luften når blodet har lekker gjennom. Et lokk tar litt av den støyten. Har aldri kjent lukt fra vårt bosspann på badet. Selve spannet ligger jo ikke rett på gulvet… Anonymkode: 53568...3a4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #36 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det har aldri skjedd at noen har gjort det på besøk hos oss. Jeg er godt over 40 og har tre barn med venner og venninner +++. På gjestetoalettet har vi ikke bøtte en gang. Anonymkode: 83393...cd4 Så trasig for dine venninner og kanskje barnas venner da som har behov for å skifte bind/tampong men ikke finner noen plass å kaste det. Anonymkode: 4b916...679 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #37 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det har aldri skjedd at noen har gjort det på besøk hos oss. Jeg er godt over 40 og har tre barn med venner og venninner +++. På gjestetoalettet har vi ikke bøtte en gang. Anonymkode: 83393...cd4 Huff og huff... da har de nok mest sannsynlig kastet truseinnlegg, bind og tamponger i do og trekt ned. Håpløst å være på besøk hos folk som ikke tilrettelegger for normal hygiene. Anonymkode: f3c34...e13 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #38 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kjøper bleieposer på matbutikken. Anonymkode: 5aac7...9fe Eller enda bedre. De posene de har i fruktdisken på butikken. Blir som regel noe til overs når du kjøper frukt og da kan man gjenbruke posen. Selv bruker vi ingen pose. Sparer miljøet. Anonymkode: 59ef3...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #39 Del Skrevet 28. oktober Vi har hatt søppelbøtte på badet i flere år uten å ha pose i. (Det var stort sett kun tom embalasje i den.) Har begynt med poser nå, men det er mer for at det er lettere å tømme. Badet brukes kun av oss som bor her, og dermed ikke til å skifte/kaste bind/tamponger. (Kun meg som kunne brukt sånt, og jeg bruker ikke engangs.) Men det blir lett fullt av tanntråd og sånt, så det er enklere å tømme når det er pose i. Gjester bruker gjestetoalettet. Det har ikke egen bøtte, men det står en åpen restavfalls-bøtte 1 m utenfor døren til rommet. Den gangen vi hadde bleier, ble de ikke etterlatt på badet, da det lett ville stinket. De ble pakket enkeltvis i plast, tatt med ut av rommet og lagt i restavfallet, som ble kastet daglig uansett. (Oftest etter et bleieskift av den stinkende typen.) Anonymkode: 39aad...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #40 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (20 timer siden): Haha, er det et spørsmål? Prøv uten pose og se hvor delikat det blir. Anonymkode: 2008e...a53 går helt fint, den er liten og tømmes ofte og er det behov vasker jeg den.. Anonymkode: 6408b...815 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå