AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #41 Del Skrevet 29. oktober 2024 Fy faen du er jo både gal og jævlig Anonymkode: a1db1...40d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 29. oktober 2024 #42 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): TS Her. Takk for en innsiktsfull melding. Jeg kan innrømme at jeg har litt av de samme tankegangene du tidligere hadde, ja. At en fyr skal jage etter meg, eller så er han bare ikke interessert. Under min siste interaksjon så har jeg bare likt meldingen, noe han har åpnet og sett (Dette var på snapchat i går), men har ikke hørt fra han siden. Jeg må innrømme at jeg ikke tør å bare spørre bare helt tilfeldig nå. Spesielt siden han allerede har påpekt at han var usikker, men at han vil være med meg, men at han "ikke vil såre" meg fordi jeg er så snill og søt, og også litt fordi jeg er jomfru (hans ord). I mine øyne er det hans måte å avvise meg på, på en hyggelig måte. Det gjør litt vondt fordi jeg koste meg med han, og han er min type. Kanskje det bare ikke er gjensidig, og det er greit. Da er bare løpet kjørt denne gangen. Han snakket om at han måtte trå forsiktig mtp at jeg er jomfru, men jeg angrer egentlig på at jeg delte det så tidlig. Jeg fikk bare panikk, og vi klinte i senga hans så det føltes naturlig å si det før det eskalerte (for det gjorde det jo nesten) Anonymkode: 56464...a18 Han sier rett ut han må trå forsiktig fordi du er jomfru så han ikke... Ja ikke hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #43 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fy faen du er jo både gal og jævlig Anonymkode: a1db1...40d virkelig? Jeg liker å tro at jeg har selvinnsikt, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg høres helt forferdelig ut i denne situasjonen TS Anonymkode: 56464...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #44 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): TS Her. Takk for en innsiktsfull melding. Jeg kan innrømme at jeg har litt av de samme tankegangene du tidligere hadde, ja. At en fyr skal jage etter meg, eller så er han bare ikke interessert. Under min siste interaksjon så har jeg bare likt meldingen, noe han har åpnet og sett (Dette var på snapchat i går), men har ikke hørt fra han siden. Jeg må innrømme at jeg ikke tør å bare spørre bare helt tilfeldig nå. Spesielt siden han allerede har påpekt at han var usikker, men at han vil være med meg, men at han "ikke vil såre" meg fordi jeg er så snill og søt, og også litt fordi jeg er jomfru (hans ord). I mine øyne er det hans måte å avvise meg på, på en hyggelig måte. Det gjør litt vondt fordi jeg koste meg med han, og han er min type. Kanskje det bare ikke er gjensidig, og det er greit. Da er bare løpet kjørt denne gangen. Han snakket om at han måtte trå forsiktig mtp at jeg er jomfru, men jeg angrer egentlig på at jeg delte det så tidlig. Jeg fikk bare panikk, og vi klinte i senga hans så det føltes naturlig å si det før det eskalerte (for det gjorde det jo nesten) Anonymkode: 56464...a18 Jeg synes heller det var tøft at du delte at du var jomfru. Og spesielt viktig at du gjorde det i den settingen. Du sa i fra, satte en grense, forklarte hvorfor. Fin, ærlig kommunikasjon. Ingenting å angre på her! Tro meg, da jeg fant min så forkludra jeg det mye mer til mtp dette temaet 😂 Jeg var ikke komfru lenger da, men jeg var likevel sjukt uerfaren i forhold til andre på min alder. Det skapte masse overtenking fra min side. Og ja jeg skjønner at hans respons siden har gitt deg følelsen av en mild avvisning. Hvem i en datingsetting vil vel høre daten forberede seg på en potensiell avslutning av relasjonen i nær fremtid, spesielt når man har vært så sårbar og fortalt han en så intim detalj om seg selv? Klart piggene dine stikker litt frem. Men det jeg ville frem til i stad, og nå, er at denne runddansen med "left on read", og tvetydelige signaler, hot and cold og de spøkene du i tillegg kommer med til han, vil bare gjøre en fastlåst situasjon mer fastlåst. Du sier at hadde han vært mer interessert, burde han gjort sånn og sånn. Men dette vet jo ikke han 😅 Min jaget IKKE meg, når alt kom til alt. Jeg måtte omtrent veive et flagg med "HEI, JEG ER INTERESSERT I DEG" til slutt før han skjønte at han hadde sjangs. Det var skikkelig sårbart (og utav karakter) for meg, men jeg ville jo ha han, så når han ikke tok insj så måtte jeg kvinne meg opp og brette opp ermene. Og for en suksess det var. Det er ikke gitt at det blir suksess for deg, men er du interessert i han så må du bare prøve. Tør å vær enda litt mer sårbar, og hør på hva han sier. Og husk at han ikke er en tankeleser. Du kan ikke ha forventninger, uten å kommunisere dem til han. Og vær ærlig! Du har null å tape. Si til han at din skepsis ble vekket allerede da han foreslo overnatting. Og at han nå vet hvorfor. Si at du er interessert i en til date, men at du er usikker fordi han nå har sagt dét og dét. Be han igjen være ærlig med deg, slik at dere istedet kan gi hverandre en clean break istedet for å surre rundt sånn som nå. Og jeg må gjenta: husk at han er et pustende, levende menneske som kan bli like såret over din oppførsel, som du blir av hans. Anonymkode: 89d2b...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #45 Del Skrevet 29. oktober 2024 Du er tik tok skadet hvertfall ut ifra det jeg leser her, la han være i fred til du er moden til å faktisk ha en kjæreste. Anonymkode: 681a5...23d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #46 Del Skrevet 29. oktober 2024 En kvinne med Aspergers syndrom, er tanken jeg får av å lese denne og din andre tråd om samme tema. Som veldig mange har skrevet til deg, så tror vi at han er interessert i deg, men at han trekker seg tilbake og heller venter på et initiativ fra deg. Han lar det være opp til deg, fordi han vil at du skal kjenne deg trygg på ham. Men det spiller ingen rolle hva vi skriver, ikke sant? For du er helt rigid, og fast bestemt på at det er han som er problemet, ikke du. Alle de som skriver gode og gjennomtenkte innlegg tar feil... Løsningen her, om du bryr deg om å høre den: Ta initiativ til å møtes. Du har ingenting å tape. Det er opp til deg om du vil ligge med ham, du bare sier til ham at du vil vente. Han er åpenbart innstilt på dette, men jeg skjønner jo at en ung mann kan bli bekymret for om dama han møter kanskje ikke er så interessert i sex, sånn i det lange løp. De færreste ønsker å være i et følelsesløst forhold på lang sikt. Men han er tydeligvis villig til å vente på deg. Det er IKKE desperat om du spør om han vil bli med ut og spise en dag det passer for dere, eller finner på en annen aktivitet. Så ser du om dere finner tonen igjen, og vurderer etterpå om du vil fortsette bekjentskapet med ham. Anonymkode: 88245...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå