Evot_i_skogen Skrevet 12 timer siden #41 Del Skrevet 12 timer siden Hormonhermere og andre stoffer har definitivt en påvirking på kroppene våre. At dette fører til et dalende libido er heller ikke overraskende. Forskere har advart om dette i årevis, men blir overdøvet av gnålet om CO2 (ikke at det er uviktig altså). Jeg har snakket om dette i årevis, at det er stoffene vi omgir oss med som er den store faren. https://www.euronews.com/green/2021/11/03/penises-are-shrinking-because-of-pollution-warns-environmental-scientist I denne linken (det finnes mange andre gode rapporter på nettet også), vises det blandt annet til en drastisk nedgang i alt fra penisstørrelse til spermkvalitet. Dette bør vi ta alvorlig. Og det skjer ikke bare her, men i hele verden. Kombinert med sosiale medier, en fryktelig ukultur rundt familiedynnamikk (vær singel og lev lykkelig) og et dyrere samfunn så fører bare dette en vei. Færre barn og mer ensomme mennesker. Ensomhet kan føre til desperasjon, men om libidoet ikke fungerer så må de finne utløp for desperasjonen sin et annet sted, f.eks spy ut dritt på internett, ekstremisme, depresjoner, selvmord. Alt henger sammen med alt, det finnes ingen enkle løsninger. Men det finnes mange små tak man ta for å bedre dette. Leste en artikkel om at penisstørrelsen til mannlige Otere som lever i England nå er krympet så drastisk at de har problemer med å formere seg. Dette har en direkte sammenheng med all dritten vi spyr ut i sjøer og elver. F.eks rengjørsingsprodukter, medisiner som man tisser ut i do, hudpleie og sminke som ikke rensestasjonene klarer å få rensket vekk (mye sminke har hormonhermende stoffer som ikke er et problem utenpå huden, men blir desto mer effektiv i kjemiske coktails med alt det andre som går rett igjennom). Dette er mye mer alvorlig enn diskusjonen rundt personlige preferanser rundt utseende. Hva man liker og ikke liker av utseende har svært stor sammenheng med hva man er eksponert for som barn og ungdom. Forskningen viser at hva som er ansett som pent varierer stor fra kultur til kultur (hvis man ser vekk fra den ekstreme mediaverden vi har i dag). Effekten heter Mere-exposure effekt: https://thedecisionlab.com/biases/mere-exposure-effect Dette gjelder i høyeste grad utseende også, og kan forklare hvorfor runde til svært runde kvinner ble ansett som det ypperste av skjønnhet i tidligere tider. Du finner svært få romerske figurer av syltynne kvinner 🤣. Så preferansene våre endrer seg utfra det man er utsatt for over lengre tid. Og selvfølgelig er symmetri og en viss grad av slankhet innbakt i hjernen vår, men langt fra så snevert som i dagens ideal. Og angående han her over som svarer så stygt, han er jo bare en typisk narsissist med et enormt ego som tror han vet sannheten om alt og alle. Bare ignorer han og IKKE svar på noen som helst av hans innlegg. Ved å svare så validerer dere til en viss grad egoet hans. Jo mer motstand og tilsvar han får, jo mer vil han stå på sitt og svare tilbake. Det fører ikke noe godt til debatten og skaper bare kvalme. Så IGNORER. Så kan resten av oss diskutere høflig og faktisk komme litt videre i både kunnskap og forståelse 😃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 12 timer siden #42 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg vet ikke om du innser det selv, men du demonstrer jo til det fulle den problematikken Trolltunge adresserer i denne tråden. Du representerer nettopp den type menn som får en del kvinner til å stusse. Du beskriver et tenningsmønster som fremstår meget begrenset og som er avhengig av at A, B og C er oppfylt. Min egen erfaring er heldigvis at det store gjennomsnittet av menn ikke rynker på nesa som en fisefin frøken og mister ereksjonen fordi kvinnekroppen ikke befinner seg innenfor et tenkt ideal. Du beskriver derimot en helt annen virkelighet. En virkelighet hvor menns libido trenger "dop" og "krykker" (som Trolltunge så elegant formulerte) om den skal prestere utenfor rammene for idealet. Men når dine beskrivelser av kvinner som faller utenfor ditt ideal er så voldsomt spekket med hat og forakt, så er det naturlig å stille seg spørsmålet om skoen trykker et helt annet sted. Kanskje er det ikke libidoen din som sliter, men mangel på tilgang på kvinner generelt? Og da er det mye lettere og karikere 90% av kvinnene som stygge, feite troll som du "ikke har lyst på" uansett. Da blir tapet og mangelen på sex lettere å bære. Anonymkode: 04626...d9e Har jeg demonstrert at jeg har et tenningsmønster avhengig av A,B og C så har jeg demonstrert feil. Min partner tilfredsstiller alle mine ønsker om den perfekte partner som bl.a. inkluderer at hun er liberal. Så liberal at jeg gjentatte ganger har engasjert meg erotisk med andre kvinner enn min partner. I kvinner som ikke nødvendigvis tilfredsstiller alle mine ønsker som jeg har når det gjelder min partner. Tenningen i den sammenheng for meg er den gleden jeg oppfatter at jeg gir kvinnen. Hvis kvinnen i tillegg er ung og vakker så blir det selvfølgelig enda bedre uten at det er noe absolutt krav for meg i slike sammenhenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 12 timer siden #43 Del Skrevet 12 timer siden Trolltunge skrev (23 minutter siden): Det er stadig tråder om dette på kg nå. En voldsom økning. Du har rett i at dette ikke trenger speile samfunnet, men være en høylydt minoritet, men isåfall lar iallefall de generelle menn denne minoriteten eie ordet såpass at minoriteten nå står for den presentasjonen av menn som er synlig i det offentlige. Med de konsekvenser det får angående synet på menn generelt. Om flertallet av menn er uenig i fremstillingen av menn på nettet er det på høy tid, på overtid, at flertallet da gjør seg hørt. Om det finnes et bedre flertall. Jeg tror det, men det er ikke hva jeg leser. Det er ikke hva noen leser. Slik menn og kvinner fremstår som to uforenlige ytterpunkter blir det nok mange ensomme fremover, for det skaper skepsis begge veier. Helt unødvendig egentlig, men det er jo det vi lar dominere som blir dominerende. Trives man som singel er ikke det et problem. Det er nok mange menn som bare er drittlei nettroll fra begge kjønn. Trollene som bare bidrar til ytterligere polarisering. Og derfor ikke gidder. Jeg gidder heller ikke bruke noe særlig energi på det. Jeg forholder meg til den virkelige verden, og lar ikke mitt syn på kvinner påvirkes av trollene som skriker høyest på nettforum. Skal man dra den tankegangen din videre, merker jeg meg feks at KG er full av mannehat og merkelige forestillinger om hvordan menn er. Jeg tar det for likevel for det det er. Troll og kvinner som har opplevd en del negative ting med menn, og ønsker kanskje derfor å skrive av seg frustrasjon. Det er uansett ingenting jeg kollektivt legger på dere kvinner for å rydde opp i. Jeg ser på deg som en av de mer oppegående her inne, og vil selvsagt ikke sette deg i bås med disse trollene. Derfor vil jeg selvsagt ikke forvente at du bruker masse tid og energi på å unnskylde meninger som er såpass langt unna dine egne. At du likevel innimellom gjør din stemme klar setter jeg pris på. Men jeg forventer selvsagt ikke at du bruker like mye tid og energi som disse trollene gjør på å spre møkka si. Vi lever jo også i den virkelige verden. Og ser jo at den avviker godt fra det som skjer på KG. Heldigvis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 11 timer siden #44 Del Skrevet 11 timer siden Sphere skrev (16 minutter siden): Det er nok mange menn som bare er drittlei nettroll fra begge kjønn. Trollene som bare bidrar til ytterligere polarisering. Og derfor ikke gidder. Jeg gidder heller ikke bruke noe særlig energi på det. Jeg forholder meg til den virkelige verden, og lar ikke mitt syn på kvinner påvirkes av trollene som skriker høyest på nettforum. Skal man dra den tankegangen din videre, merker jeg meg feks at KG er full av mannehat og merkelige forestillinger om hvordan menn er. Jeg tar det for likevel for det det er. Troll og kvinner som har opplevd en del negative ting med menn, og ønsker kanskje derfor å skrive av seg frustrasjon. Det er uansett ingenting jeg kollektivt legger på dere kvinner for å rydde opp i. Jeg ser på deg som en av de mer oppegående her inne, og vil selvsagt ikke sette deg i bås med disse trollene. Derfor vil jeg selvsagt ikke forvente at du bruker masse tid og energi på å unnskylde meninger som er såpass langt unna dine egne. At du likevel innimellom gjør din stemme klar setter jeg pris på. Men jeg forventer selvsagt ikke at du bruker like mye tid og energi som disse trollene gjør på å spre møkka si. Vi lever jo også i den virkelige verden. Og ser jo at den avviker godt fra det som skjer på KG. Heldigvis. Hva er et nettroll for deg Sphere? En som ikke har samme mening som deg? En som sier hva han/hun mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 10 timer siden Forfatter #45 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Sphere skrev (1 time siden): Det er nok mange menn som bare er drittlei nettroll fra begge kjønn. Trollene som bare bidrar til ytterligere polarisering. Og derfor ikke gidder. Jeg gidder heller ikke bruke noe særlig energi på det. Jeg forholder meg til den virkelige verden, og lar ikke mitt syn på kvinner påvirkes av trollene som skriker høyest på nettforum. Skal man dra den tankegangen din videre, merker jeg meg feks at KG er full av mannehat og merkelige forestillinger om hvordan menn er. Jeg tar det for likevel for det det er. Troll og kvinner som har opplevd en del negative ting med menn, og ønsker kanskje derfor å skrive av seg frustrasjon. Det er uansett ingenting jeg kollektivt legger på dere kvinner for å rydde opp i. Jeg ser på deg som en av de mer oppegående her inne, og vil selvsagt ikke sette deg i bås med disse trollene. Derfor vil jeg selvsagt ikke forvente at du bruker masse tid og energi på å unnskylde meninger som er såpass langt unna dine egne. At du likevel innimellom gjør din stemme klar setter jeg pris på. Men jeg forventer selvsagt ikke at du bruker like mye tid og energi som disse trollene gjør på å spre møkka si. Vi lever jo også i den virkelige verden. Og ser jo at den avviker godt fra det som skjer på KG. Heldigvis. Forsåvidt enig, men synd om ingen bruker tid på å protestere mot møkka som spres. Snakker man med unge mennesker nå er det helt tydelig at de påvirkes av denne møkka, og dette skaper polarisering også i rl. Utrolig trist! Jeg synes det er menn som sprer det mannehatet og merkelige fremstillinger om hvordan menn er mest. At "mannehatet " er mest svar på ufinheter, som det er veldig mye av nå. Jeg fant imidlertid ignoreringsfunksjonen, og tror jeg skal velge å bruke den hyppigere fremover. Jeg blir ikke påvirket til å tenke vondt om menn generelt. Til det er jeg for voksen. Jeg blir likevel påvirket til å bli trist over hvor mye ugreit som får stå, og samtidig vite at slikt helt faktisk påvirker den yngre generasjonen negativt. Jeg har opplevd for mange fantastiske menn til å tro vondt om menn generelt, og jeg er også blant de heldige som lever med gjensidig kjærlighet. En mann som virkelig elsker sin kvinne elsker virkelig sin kvinne også når hun blir 40+, og sitter ikke på kg og kaller henne og andre kvinner på hennes alder så ekkel at man spyr istedenfor å bli tent. DET er generelt IKKE menns reaksjon ovenfor naken og kåt kvinne, selv om hun ikke er ung og perfekt. Den gjennomsnittlige mannens reaksjon på slikt er betydelig hyggeligere for begge to. Endret 10 timer siden av Trolltunge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 10 timer siden Forfatter #46 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har pratet med en del menn om dette. Veldig mange menn opplever at spenningen ved sex blir helt borte etter at man bikker 25. Hvis dama er en supermodell så er det klart en annen sak, men det er kun 0,00001% av befolkningen som faller i den kategorien. Det er også hovedgrunnen til at mange menn ikke får utløsning under sex, fordi det rett og slett ikke er så spennende. Det er en slags pliktsex, men frivillig? (feil uttrykk, men noe i den retningen ). Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om det. Bottom-line er at sex har man liksom opplevd ganske flittig mellom 16-21 (de fleste av dem i hvert fall), og etter det så er det ikke særlig spennende, og det er ikke sånn at man får oppfunnet hjulet på nytt med variasjon heller, så 🤷♀️ Veldig beklagelig, fordi jeg synes sex ble mye mer spennende etter 30. Anonymkode: 28556...c1c Vel dette var en annen vinkling, og likevel same shit på en måte. At menn skal være så like. Nei Veldig mange menn opplever ikke at spenning ved sex opphører når de blir 25 år. Veldig mange er sterkt overdrevet. At fenomenet finnes er derimot ikke urimelig, så mye ulikt som finnes. Menn tenner på ulikt, liker ulik seksuelle praksiser, reagerer ulikt på samme fysiske stimulering, tenker ulikt, med mer. Dere er svært svært ulike. De fleste tenner likevel på kvinner, og de fleste menn tenner ikke kun på kvinner under 20 maks 25 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #47 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har pratet med en del menn om dette. Veldig mange menn opplever at spenningen ved sex blir helt borte etter at man bikker 25. Hvis dama er en supermodell så er det klart en annen sak, men det er kun 0,00001% av befolkningen som faller i den kategorien. Det er også hovedgrunnen til at mange menn ikke får utløsning under sex, fordi det rett og slett ikke er så spennende. Det er en slags pliktsex, men frivillig? (feil uttrykk, men noe i den retningen ). Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om det. Bottom-line er at sex har man liksom opplevd ganske flittig mellom 16-21 (de fleste av dem i hvert fall), og etter det så er det ikke særlig spennende, og det er ikke sånn at man får oppfunnet hjulet på nytt med variasjon heller, så 🤷♀️ Veldig beklagelig, fordi jeg synes sex ble mye mer spennende etter 30. Anonymkode: 28556...c1c Har ikke opplevd dette med en mann. Er ingen supermodel. Anonymkode: 269a3...51f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #48 Del Skrevet 10 timer siden Trolltunge skrev (37 minutter siden): Forsåvidt enig, men synd om ingen bruker tid på å protestere mot møkka som spres. Snakker man med unge mennesker nå er det helt tydelig at de påvirkes av denne møkka, og dette skaper polarisering også i rl. Utrolig trist! Jeg synes det er menn som sprer det mannehatet og merkelige fremstillinger om hvordan menn er mest. At "mannehatet " er mest svar på ufinheter, som det er veldig mye av nå. Jeg fant imidlertid ignoreringsfunksjonen, og tror jeg skal velge å bruke den hyppigere fremover. Jeg blir ikke påvirket til å tenke vondt om menn generelt. Til det er jeg for voksen. Jeg blir likevel påvirket til å bli trist over hvor mye ugreit som får stå, og samtidig vite at slikt helt faktisk påvirker den yngre generasjonen negativt. Jeg har opplevd for mange fantastiske menn til å tro vondt om menn generelt, og jeg er også blant de heldige som lever med gjensidig kjærlighet. En mann som virkelig elsker sin kvinne elsker virkelig sin kvinne også når hun blir 40+, og sitter ikke på kg og kaller henne og andre kvinner på hennes alder så ekkel at man spyr istedenfor å bli tent. DET er generelt IKKE menns reaksjon ovenfor naken og kåt kvinne, selv om hun ikke er ung og perfekt. Den gjennomsnittlige mannens reaksjon på slikt er betydelig hyggeligere for begge to. Har også begynt å ignorere 😅 Det ble bedre etter det, men trådene er jo fortsatt der. Æ er så enig om mannehat, det er menn som mest opprettholder og svar på kvinnehat, som blir tatt som mannehat. Vi får ingen kredit heller for å svare imot mannehatet til menn, de blir heller frustrerte for det 😅😮💨 Men jeg skjønner det er så mye usikkerhet der at det å si imot for mange heller blir som å gaslighte dem til at det de er redd ikke finns, men det gjør jo det i deler. Så mye usikkerhet for alle sammen for tiden, tenkte aldri på dette som yngre. Anonymkode: 269a3...51f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 9 timer siden Forfatter #49 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Har også begynt å ignorere 😅 Det ble bedre etter det, men trådene er jo fortsatt der. Æ er så enig om mannehat, det er menn som mest opprettholder og svar på kvinnehat, som blir tatt som mannehat. Vi får ingen kredit heller for å svare imot mannehatet til menn, de blir heller frustrerte for det 😅😮💨 Men jeg skjønner det er så mye usikkerhet der at det å si imot for mange heller blir som å gaslighte dem til at det de er redd ikke finns, men det gjør jo det i deler. Så mye usikkerhet for alle sammen for tiden, tenkte aldri på dette som yngre. Anonymkode: 269a3...51f Ja. Må vedkjenne at jeg begynner å bli ganske lei av å bli kalt mannehater når jeg forsvarer menn ovenfor menn som insisterer på å fremstille menn som idioter. Det er definitivt endringer på gang som er svært bekymringsverdige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #50 Del Skrevet 9 timer siden Trolltunge skrev (2 minutter siden): Ja. Må vedkjenne at jeg begynner å bli ganske lei av å bli kalt mannehater når jeg forsvarer menn ovenfor menn som insisterer på å fremstille menn som idioter. Det er definitivt endringer på gang som er svært bekymringsverdige. Det er det og ja, samme her. Mange vet ikke hvor ille dette går. Folk rundt meg blir forferdet de gangene jeg deler. Føler et visst ansvar om å måtte krangle mot dem for å være en motvekt siden meningene stær støpt, men kunne ønske vi aldri hadde lest disse tingene. Livet var bedre før alle disse diskusjonene som aldri fører til noe bedring. Jeg lurer på om det er kognitive problemer vi står ovenfor, siden det er vanlig at vi alle tar til oss ny informasjon, men noen ikke gjør. Anonymkode: 269a3...51f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #51 Del Skrevet 8 timer siden Jeg blir ikke tiltrukket av en helt random dame som jeg møter. Det tar tid og man må bli godt kjent før slike følelser får komme frem. Jeg er aldri den som jakter på en dame, da jeg ikke har behov for bekreftelse på noe. Er selvsikker og har det godt alene. Har vanskelig for å kunne bli interessert i kvinner som ikke har feminine trekk. Mye av det feminine med kvinner er visket bort i at alt på liv og død skal likestilles. Anonymkode: 97c25...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #52 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg blir ikke tiltrukket av en helt random dame som jeg møter. Det tar tid og man må bli godt kjent før slike følelser får komme frem. Jeg er aldri den som jakter på en dame, da jeg ikke har behov for bekreftelse på noe. Er selvsikker og har det godt alene. Har vanskelig for å kunne bli interessert i kvinner som ikke har feminine trekk. Mye av det feminine med kvinner er visket bort i at alt på liv og død skal likestilles. Anonymkode: 97c25...49c Det handler ikke om at kvinner skal bli som menn, men at kvinner skal være fri til å ta valg de også slik menn gjør. Å resultatet er hvem kvinner selv er. Jeg føler meg ikke som en mann. Liker ikke at du tror at kvinner kun kan være kvinner om vi ikke er lilestillte. Anonymkode: 269a3...51f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8 timer siden Forfatter #53 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg blir ikke tiltrukket av en helt random dame som jeg møter. Det tar tid og man må bli godt kjent før slike følelser får komme frem. Jeg er aldri den som jakter på en dame, da jeg ikke har behov for bekreftelse på noe. Er selvsikker og har det godt alene. Har vanskelig for å kunne bli interessert i kvinner som ikke har feminine trekk. Mye av det feminine med kvinner er visket bort i at alt på liv og død skal likestilles. Anonymkode: 97c25...49c Nå var det vel bare overklassen i en del kulturer hvor kvinner slapp unna å ta tak som til dels var mye tøffere en det kvinner nå må gjøre. Det er særdeles få kvinner som ikke har feminine trekk. Selv jeg som har nesten halvparten mannlig hjerne (43/57 eller noe i nærheten) har også særdeles feminine trekk, og drar man frem bilder av oldemødre og tippoldemødre har vi kvinner ikke akkurat blitt mer maskuline. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #54 Del Skrevet 8 timer siden Trolltunge skrev (12 minutter siden): Nå var det vel bare overklassen i en del kulturer hvor kvinner slapp unna å ta tak som til dels var mye tøffere en det kvinner nå må gjøre. Det er særdeles få kvinner som ikke har feminine trekk. Selv jeg som har nesten halvparten mannlig hjerne (43/57 eller noe i nærheten) har også særdeles feminine trekk, og drar man frem bilder av oldemødre og tippoldemødre har vi kvinner ikke akkurat blitt mer maskuline. Hvordan vet du om du har mannlig eller kvinnelig hjerne? Er det en test? Hormoner? Anonymkode: 269a3...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 6 timer siden Forfatter #55 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan vet du om du har mannlig eller kvinnelig hjerne? Er det en test? Hormoner? Anonymkode: 269a3...51f Det var en test da dette med at de hadde klassifisert alle egenskaper som enten kvinnelige eller mannlige, og hjernens kjønn var veldig i vinden. Vet ikke om den er tilgjengelig nå. Var veldig interessant. Jeg, min mor og min søster tok testen, og tror ingen ble forundret over at de hadde en mye mer kvinnelig hjerne enn meg. Utseende har dette ingenting å si for, og utover at jeg har en del "mannlige" interessert er det usynlig i det store og hele. På mange måter er jeg så absolutt utpreget kvinnelig også, men ja jeg var ikke overrasket, for mye jeg hadde følt på at jeg identifiserte meg mer med "typisk mann" angående enn "typisk kvinne". Ingen ville kalle meg lite feminin av den grunn. Kanskje bortsett fra menn som mener at det feminine generelt er visket bort av likestilling. For likestilling er jeg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #56 Del Skrevet 6 timer siden Village skrev (21 timer siden): Unge kvinner er mer attraktive seksuelt for menn enn eldre kvinner og det takler ikke du at jeg gir uttrykk for. Jeg slår i stykker ditt speilbilde av deg selv som perfekt og det tåler ikke en narsissist som deg. Så enkel er det Trollunge. Jeg fant han som aldri får ha sex og som blir valgt bort av kvinner på egen alder, og som naturligvis ikke har sjans på yngre kvinner heller med mindre han vifter med lommeboka i et fattig strøk i Asia. Dette er bare lavmål. Anonymkode: f6fab...b69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 4 timer siden #57 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fant han som aldri får ha sex og som blir valgt bort av kvinner på egen alder, og som naturligvis ikke har sjans på yngre kvinner heller med mindre han vifter med lommeboka i et fattig strøk i Asia. Dette er bare lavmål. Anonymkode: f6fab...b69 Det er bra at du konkluderer på ditt egen innlegg til slutt. Er kvinner i fattige strøk i Asia horer anonymkode: f6fab...b69? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #58 Del Skrevet 1 time siden Vil kvinner ha sex med alle nakne menn som har lyst? Hvis ikke er dere pornoskadet! Anonymkode: dc1e2...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 1 time siden Forfatter #59 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vil kvinner ha sex med alle nakne menn som har lyst? Hvis ikke er dere pornoskadet! Anonymkode: dc1e2...bac Nei. Derav min lille hyllest til menns seksualitet. Ikke det at menn tar hva som helst, men det er en mye større velvilje til å anse kvinner som deilige enn motsatt. Ja selvfølgelig sett bort fra mennene som kun kan tenne på svært unge kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå