AnonymBruker Skrevet 27. oktober #21 Del Skrevet 27. oktober Om man skulle være så uheldig å ha kjent lukten av bedervet kjøtt er man ganske nær. Anonymkode: ad641...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #22 Del Skrevet 28. oktober Det blir kanskje noe annet hvis "blokka" er liten og de fleste vet hvem de fleste er. De virkelig digre blokkene er massive og litt lukt her eller der er folk nok vant til med alle typer folk sammen. Jo, jeg har nok et par ganger i livet kjent en eim av noen ustekte svinekoteletter som har ligget for lenge i kjøleskapet og da kan en nok forsterke det en del ganger og så er vi i nærheten. Anonymkode: 702ec...178 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #23 Del Skrevet 28. oktober Råttent kjøtt. Husker jeg la en stor kalkun i fryseren en gang uten å tenke på at kontakten til fryseren ikke sto i. Den lukten som kom da jeg åpnet fryseren etter noen dager da vil jeg tro at er mye av det samme. Husker vi måtte kaste hele fryseren da det ikke var mulig å få bort lukten. Anonymkode: e4a38...31b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #24 Del Skrevet 28. oktober En søtlig lukt med hint av surt vil jeg si. Anonymkode: 933f9...838 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet mandag kl 17:16 #25 Del Skrevet mandag kl 17:16 Jeg vil ikke si det lukter helt som råttent kjøtt. Råttent kjøtt lukter liksom bare råttent, men liklukt er utpreget søtlig og kvalmende. Jeg vet ikke om jeg har luktet gamle lik, men jobbet på kirkegård en sommer, og kapellet der likene lå luktet så spesielt at jeg kommer til å kjenne det igjen når som helst selv om dette er mange år siden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 01:28 #26 Del Skrevet tirsdag kl 01:28 Kan lukten minne bittelitt om den lukten som en person som er dødssyk av kreft lukter? Anonymkode: e6a4c...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet tirsdag kl 01:44 #27 Del Skrevet tirsdag kl 01:44 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kan lukten minne bittelitt om den lukten som en person som er dødssyk av kreft lukter? Anonymkode: e6a4c...f93 Nei, har luktet det også, og det er helt annerledes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 01:47 #28 Del Skrevet tirsdag kl 01:47 Jeg har vedlig god luktesans , så når jeg jobbet på sykehus, så følte jeg man kunne lukte etter ganske kort tid at pasienten var død. Syns lukten begynte å komme allerede ved stell, før vi la de på kjølerom. Og når jeg tenker på kjølerommet blir jeg kvalm. Jeg kunne faktisk aldri jobbet i begravelsesbyrå , nettopp pga jeg takler så dårlig lukter. Anonymkode: b75ed...704 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:24 #29 Del Skrevet tirsdag kl 11:24 AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 18.07): Har jobbet i begravelse og kirkeverge (blant annet med oppgraving), og det er som noen over sier: en udefinerbar søtlig lukt som man faktisk nesten smaker før man luktet. Anonymkode: aa2df...785 Er det noe å le av synes du? Anonymkode: e6a4c...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:32 #30 Del Skrevet tirsdag kl 11:32 Går ikke an å sammenligne. Anonymkode: c4a0f...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:33 #31 Del Skrevet tirsdag kl 11:33 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan lukten minne bittelitt om den lukten som en person som er dødssyk av kreft lukter? Anonymkode: e6a4c...f93 Hvordan lukter de som er dødssyk av kreft? 😳 Hilsen nysgjerrig uhelbredelig kreftsyk. Anonymkode: 203d3...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:37 #32 Del Skrevet tirsdag kl 11:37 Million skrev (På 27.10.2024 den 15.49): De som jobber i politi etc og har opplevd å kjenne liklukt før, sier at det ligner ikke noe annet. De kjenner igjen den lukten resten av livet. Så et tv-program i går faktisk, kriminalserie, der de lette etter en forsvunnet ung kvinne ute i terrenget. En politimann kjente plutselig liklukt, og gikk etter lukten og fant henne, ble det sagt på tv-programmet. Han visste hva det var med en gang han kjente det. Dette. Jobber i helsevesenet, og til nå har jeg aldri kommet over noe som ligner på liklukt. Det har en helt egen lukt/smak som man kjenner igjen med en gang. AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 17.29): Det må da lukte omtrent som annet råttent kjøtt? Anonymkode: cab41...2aa Nei, jeg vil si det lukter noe annet. AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 10.10): Råttent kjøtt. Husker jeg la en stor kalkun i fryseren en gang uten å tenke på at kontakten til fryseren ikke sto i. Den lukten som kom da jeg åpnet fryseren etter noen dager da vil jeg tro at er mye av det samme. Husker vi måtte kaste hele fryseren da det ikke var mulig å få bort lukten. Anonymkode: e4a38...31b Har du kjent lukten av lik før, altså døde mennesker? AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan lukten minne bittelitt om den lukten som en person som er dødssyk av kreft lukter? Anonymkode: e6a4c...f93 Nei. Anonymkode: a1c6e...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:40 #33 Del Skrevet tirsdag kl 11:40 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan lukter de som er dødssyk av kreft? 😳 Hilsen nysgjerrig uhelbredelig kreftsyk. Anonymkode: 203d3...234 Ikke bry deg om denne kommentaren!❤️ Jeg har jobbet med mange, mange kreftpasienter, og ingen har luktet likt, eller, dårlig ordvalg, personer med kreft lukter ikke fordi dem har kreft. Klem til deg❤️ Anonymkode: a1c6e...47f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet tirsdag kl 14:09 #34 Del Skrevet tirsdag kl 14:09 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan lukter de som er dødssyk av kreft? 😳 Hilsen nysgjerrig uhelbredelig kreftsyk. Anonymkode: 203d3...234 Hunder kan jo lukte kreft( hvis de er trent opp til det) Leste noe om at lukten urinen din kan avsløre ukontrollert celledeling. Mennesker har ikke sterk nok luktesans. Endret tirsdag kl 14:10 av Sefanja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet tirsdag kl 19:44 #35 Del Skrevet tirsdag kl 19:44 (endret) Interessant at denne tråden dukket opp. Jeg bor i en blokk og naboen under meg sto ute i gangen kl 02 om natt til søndag. " kjenner du ikke liklukta", sa han og viste til leiligheten ved siden av. " jeg har kontaktet utleier, men han gjør ingen verdens ting". Jeg sa at jeg ikke kjente noen liklukt, men derimot lukten av røyk. Er denne naboen litt kokko? Det er noe veldig rart å stå utenfor døra si natt til søndag, og fortelle folk som går forbi at det lukter lik i naboleiligheten. Jeg ble litt i tvil om kanskje Covid hadde tuklet med luktesansen min, men en slik lukt hadde jeg vel merket ganske fort? Det var en fyr ( eller det har vært flere) som har dødd i blokka. Med han som døde sist, så husker jeg at det var en lukt allerede i trappa. Da luktet det bare søppel. Hadde han ligget der lenger, hadde nok lukten blitt noe annet. Endret tirsdag kl 21:01 av Pipaluk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #36 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 12.33): Hvordan lukter de som er dødssyk av kreft? 😳 Hilsen nysgjerrig uhelbredelig kreftsyk. Anonymkode: 203d3...234 Jeg vet ikke om man lukter noe spesielt når man er veldig syk av kreft, men når kroppen fungerer dårlig pga alvorlig sykdom og man er på sykehus, er det vel lukten av medisiner, desinfisering og gammel matlukt jeg forbinder med alvorlig sykdom. Ønsker deg alt godt ❤️ Anonymkode: e6a4c...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #37 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 12.24): Er det noe å le av synes du? Anonymkode: e6a4c...f93 Det var en annen kommentar vedkommende lo av. Anonymkode: a2e5a...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå