AnonymBruker Skrevet 27. oktober #41 Del Skrevet 27. oktober Kun 1 dyne,noe annet er bare tull siden jeg jo bor her alene. Anonymkode: 1398a...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 27. oktober #42 Del Skrevet 27. oktober En dyne. Om jeg begynner å følge på at det er stusselig i senga hjelper det nok ikke med en ekstra dyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #43 Del Skrevet 27. oktober Har dobbeltdyne, og på de kalde dagene på vinteren så har jeg 2 dobbeltdyner. Anonymkode: e5837...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #44 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har dere to dyner? 🤣 Jeg føler det er så stusselig med bare en dyne, men prøvde med to inatt men fy fader det ble bare irriterende! Liksom at det lå en ekstra person i senga og måtte hele tiden skubbe bort. Bare nysgjerrig 🤣 Anonymkode: 9b4f4...caf Hadde dobbeltdyne da jeg var singel. I et forhold har jeg enkeltdyner, jeg deler ikke dyne med noen 😂 Anonymkode: 918de...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 27. oktober #45 Del Skrevet 27. oktober (endret) Dobbeltdyne. Endret 27. oktober av Cornix 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #46 Del Skrevet 27. oktober Dobbeltdyne er skrekkelig😱To dyner her😊 Anonymkode: dd4e7...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå