Gå til innhold

Jeg ble blokkert

Andrine&

Anbefalte innlegg

Jeg tenker vel at det muligens var tonen i avvisningen som gjorde at han ble sur, og blokkerte.

Anonymkode: 9b1aa...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han kvitter seg fordi han ikke kommer til å huske hva du sa i etterkant. Er du uaktuell er det jo en ferdig sak. Så da er det vel best å ikke få forespørsel/forslag i fremtiden.

Anonymkode: 2997b...f95

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (På 27.10.2024 den 10.31):

Helt greit å ha slike interesser i utgangspunktet. Men når det nærmeste blir noe panisk over det, hvor hele identiteten dreier seg om å være friskus mann i natur, hvor alt skal dokumenteres med selfier, da er det litt rødt flagg 🚩 Når disse interessene blir alt det personligheten dreier seg rundt, og man ikke har noe mer i livet av verdi, så blir jeg skeptisk.

Kjenner noen slike «friskuser» hvor hele personligheten er å være ute i all slags vær, fordi de skal være mest mulig manne mann. Alt handler om å være mann, og så barsk som mulig, Fellesnevneren er alle slike menn jeg kjenner har psykiske problemer.

Han ble vel krenka, fordi at han følte du ikke viste nok interessen for manndommen hans. I hans hode skulle du blitt målløs og imponert over hvor tøff han var. Ble du ikke det, så er selvsagt blokkering svaret hans.

Ja. Huff. Tenk å interessene sine og tenk at andre mennesker har en annen måte å leve på en seg selv.

Anonymkode: 2997b...f95

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokkerte deg? Eller kun fjernet deg som venn/match? Jeg også fjerner de jeg ikke skal fortsette å ha kontakt med, uten at det betyr noe annet enn at jeg ikke har behov for å samle opp mennesker som jeg uansett ikke skal ha i livet mitt. Ønsker ikke at de skal kunne ha noe innsyn heller. Blokkerer gjør jeg kun hvis de desperat begynner å legge meg til andre steder, eller ikke slutter å ta kontakt.

Skjønner ikke helt hvorfor du bryr deg heller, du har jo tydelig sagt fra at du ikke er interessert. Så hvorfor er det et problem om han blokkerer deg?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrine& skrev (På 27.10.2024 den 10.13):

Har hatt litt kontakt med en mann. Han har sendt mange bilder fra sitt liv i noen uker nå. Det går igjen med overnattinger ute, tur i marka med tung sekk uansett årstid, fisking og turer med kano. På spørsmål om jeg liker det har jeg svart nei. Så har det fortsatt med bilder og spørsmål fra han om det samme. 
Nå følte jeg for å si fra tydelig, at jeg ikke var en type som vil sove ute i 20 minus og at han måtte finne noen andre. Da ble jeg blokkert med en gang.

Greit nok det, en blokk gjør ingenting, men hvorfor? Jeg ble nyskjerrig på hva det handler om. 

Bare vær glad for at han blokkerte deg. Da er han ikke noe å samle på uansett. Det er ikke alt man får greie på av ulike grunner. Noen mennesker har utfordringer med å sette grenser for at de ønsker å bli godt likt, eller er redd for represalier.

Så da var det jo like greit at han gjorde som han gjorde. Han blokkerte for at han ikke ønsker å ha kontakt med deg. Enkelt og greit. 

Bra du er tydelig og sier ifra hva du liker og ikke. Det er veldig viktig uansett relasjon 🤗

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (22 timer siden):

Blokkerte deg? Eller kun fjernet deg som venn/match? Jeg også fjerner de jeg ikke skal fortsette å ha kontakt med, uten at det betyr noe annet enn at jeg ikke har behov for å samle opp mennesker som jeg uansett ikke skal ha i livet mitt. Ønsker ikke at de skal kunne ha noe innsyn heller. Blokkerer gjør jeg kun hvis de desperat begynner å legge meg til andre steder, eller ikke slutter å ta kontakt.

Skjønner ikke helt hvorfor du bryr deg heller, du har jo tydelig sagt fra at du ikke er interessert. Så hvorfor er det et problem om han blokkerer deg?

Blokk på Messenger. Som direkte reaksjon på at jeg sa fra. Har jeg sagt at jeg bryr meg? Jeg ble forundret å syntese adferden var rar, det var det hele. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Bokormsen skrev (På 27.10.2024 den 10.22):

Hva er vitsen med å sove inne om du skal ha det så kaldt?

🤣🤣🤣 Den var faktisk morsom

Anonymkode: 7af11...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokkering gjør man om man blir trakkasert, stalket eller forfulgt. Da blokkerer man for å verne seg selv. Å blokkere bare fordi man blir fornærmet eller såret er barnslig og drama. Slike folk er det best å holde seg unna er min erfaring. Det er jo fint det skjer for det ble noe mer mellom dere slik at det kunne bli vanskeligere eller mer sårende. Jeg var derimot i sammen med en som blokkerte meg etter hver diskusjon eller krangel. Det var slitsomt. Da hadde vi i tillegg vært sammen en stund så følelsene var ekstra i sving. Jeg ble så lettet hver gang han opphevet blokkeringen.

Til slutt fikk jeg heldigvis nok. Jeg sa ved siste blokkering han opphevet at skjer det igjen er det over. Og det løfte holdt jeg. Er sammen med en varm og kjærlig mann i dag, som knapt vet hva det vil si å blokkere noen.

Konklusjon: Å blokkere en person man dater fordi man ikke passer sammen eller ble litt såret er bare barnslig og smålig. Like greit han ‘forsvant bort fra livet ditt først som sist.

Anonymkode: 43fbc...cac

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrine& skrev (På 27.10.2024 den 10.13):

Har hatt litt kontakt med en mann. Han har sendt mange bilder fra sitt liv i noen uker nå. Det går igjen med overnattinger ute, tur i marka med tung sekk uansett årstid, fisking og turer med kano. På spørsmål om jeg liker det har jeg svart nei. Så har det fortsatt med bilder og spørsmål fra han om det samme. 
Nå følte jeg for å si fra tydelig, at jeg ikke var en type som vil sove ute i 20 minus og at han måtte finne noen andre. Da ble jeg blokkert med en gang.

Greit nok det, en blokk gjør ingenting, men hvorfor? Jeg ble nyskjerrig på hva det handler om. 

Ta et hint. 

Anonymkode: d718a...5a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...