AnonymBruker Skrevet 27. oktober #1 Del Skrevet 27. oktober Dater en mann som jeg nå har kjent i 6 mnd, men jeg begynner å lure litt. Har skryter veldig av ting han har gjort før, venner han har , osv. Men så er det ikke så jevt allikavel eller de venner han skryter på seg , er litt mer en bekjente- men ikke venner, venner. Jeg var en pluss 1 i bryllup sist helg, og la merke til dette da. De sa hei og slo av en liten prat, men det var ikke voldsom gjensynsglede liksom. Dette er folk som bor i en annen landsdel som han ikke ser ofte. Dette er folk jeg har hørt så mye om at jeg ble svimmel.. Er han usikker på meg kanskje? Anonymkode: b4ec5...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #2 Del Skrevet 27. oktober Han er vel usikker på seg selv, og vil gjerne fremstå som ettertraktet med mange venner og rikt liv. Anonymkode: 9a391...bc9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #3 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dater en mann som jeg nå har kjent i 6 mnd, men jeg begynner å lure litt. Har skryter veldig av ting han har gjort før, venner han har , osv. Men så er det ikke så jevt allikavel eller de venner han skryter på seg , er litt mer en bekjente- men ikke venner, venner. Jeg var en pluss 1 i bryllup sist helg, og la merke til dette da. De sa hei og slo av en liten prat, men det var ikke voldsom gjensynsglede liksom. Dette er folk som bor i en annen landsdel som han ikke ser ofte. Dette er folk jeg har hørt så mye om at jeg ble svimmel.. Er han usikker på meg kanskje? Anonymkode: b4ec5...d76 Sosiopat. Keep away Anonymkode: 3b598...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #4 Del Skrevet 27. oktober høres ut som en jeg holdt på med i fire-fem måneder. Jeg tenkte at med tiden ville han åpne seg for meg og bare være ærlig. Det hadde ikke gjort meg noe at han er sær, alene og ganske venneløs. Men det at han ikke var ærlig og autentisk med meg; at han aldri klarte å legge fra seg den maska som han skjulte seg bak; gjorde at jeg gav opp. Synd, for jeg skulle gjerne hatt et forhold med ham. Men.. ja.. uten ærlighet går det ikke Anonymkode: c183d...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå