Gå til innhold

Ubehagelig type går rundt i nabolaget, jeg har baby og tør ikke gå tur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Få deg pepperspray. Det kan jo være litt betryggende å ha det i bakhånd hvis du bestemmer deg for å trosse frykten.

Anonymkode: b097a...144

Tror ikke det er lov 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maleficenta skrev (5 minutter siden):

Tror ikke det er lov 

Pepperspray er ikke lovlig i norge, derimot forsvarsspray er tillat. Hovedforskjellen er at det er mentholblanding i forsvarsspray, istedenfor pepper/OC
https://fangstmann.no/collections/selvforsvarsspray

Noe må vi kvinner få lov til å forsvare oss med.

Anonymkode: 1d8f7...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Pepperspray er ikke lovlig i norge, derimot forsvarsspray er tillat. Hovedforskjellen er at det er mentholblanding i forsvarsspray, istedenfor pepper/OC
https://fangstmann.no/collections/selvforsvarsspray

Noe må vi kvinner få lov til å forsvare oss med.

Anonymkode: 1d8f7...1d3

Ok det er bra det da. Evt kan man jo ta med hårspray. Det er sikkert sykt vondt det og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsvarsspray i veska på barnevogna. Vi har også en tulling på feltet her som befølte meg helt åpenlyst på Rema 1000 og spurte om vi «skulle hjem til han og knulle». Jeg skjelte han ut etter noter og han gikk, men nå etter noen år og jeg har baby så går jeg alltid med sprayen når jeg er på tur. Har heldigvis bare sett han én gang etter hendelsen, men vet han fortsatt bor her. Politiet gjorde forresten ingenting i min sak enda alt var på butikkens kamera. 

Anonymkode: aabe4...92a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du trenger ikke svare på om det er der du bor, men hvis dette er i Volda og han er i 30-åra, så gjør du rett i å holde deg langt unna. Han er psykotisk i perioder og ellers gal, og har truet folk på livet og prøvd å kidnappe barn. Han blir lagt inn på tvang i perioder, men slipper alltid ut igjen. 😔 Få svigermor din til å anmelde, jo flere konkrete anmeldelser jo mer sjanse for at politiet blir nødt til å gjøre noe. 😔

Anonymkode: c350b...4f9

Hjelp! Burde jo vært innesperret på tvungent psykisk helsevern? Det er nok ikke samme fyren, men det er ikke langt unna Volda.

Anonymkode: d83cb...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...