AnonymBruker Skrevet 26. oktober #1 Del Skrevet 26. oktober Er dere også vektere eller har dere en annen type jobb? Hvordan gjør dere det med tiden til rådighet om den ene starter grytidlig? Anonymkode: 79ec1...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #2 Del Skrevet 27. oktober Ingen som er sammen med vektere? 👀 Anonymkode: 79ec1...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheOne Skrevet 27. oktober #3 Del Skrevet 27. oktober Hvorfor akkurat vekter? Dette blir det samme for alle som jobber turnus. Min samboer jobbet 3-skift turnus og annen hver helg, og det samme gjorde jeg i over ti år. Nå jobber hun bare dag, og jeg jobber ennå turnus. Helt uproblematisk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #4 Del Skrevet 27. oktober Min mann jobber 7 dager på og 7 dager av. Så vi legger kjærestetid til når han har friuke. Anonymkode: 54bb3...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #5 Del Skrevet 27. oktober Jeg er "byråkrat" med kontorjobb nå etter noen nå med studier. Merker det er slitsomt at vi sjeldent har tid sammen. Mannen min jobber mye kveld og natt. Anonymkode: 94d8b...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #6 Del Skrevet 27. oktober Eksen er vekter, han startet 8 eller 10 på jobb, ikke akkurat grytidlig. Anonymkode: 17212...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #7 Del Skrevet 27. oktober Så av over 140 000 medlemmer så er det INGEN som er samboer/partner/gift med en vekter???!? Anonymkode: 79ec1...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #8 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så av over 140 000 medlemmer så er det INGEN som er samboer/partner/gift med en vekter???!? Anonymkode: 79ec1...e4c Jo. Og jeg svarte deg tidligere i tråden. Anonymkode: 54bb3...f19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #9 Del Skrevet 28. oktober Jeg klarer heller ikke å forstå hvorfor vekter er så viktig her? Spørsmålet ditt er jo egentlig hvordan par hvor den ene jobber skift/turnus klarer å få prioritert hverandre. Trenger ikke å være vekter for å jo ha kjipe arbeidstider. Det er viktig å forstå at man er sliten på forskjellige tider av døgnet. Selv om du har det greit på ettermiddagen så kan kjæresten være fryktelig sliten fordi han sto opp tre timer tidligere enn deg. Derfor må kanskje han legge seg en god stund før deg. Så da ble det ikke noe kos den kvelden. Og da må man forstå at dette ikke handler om deg og ikke ta det som en avvisning. Helgen og fridager blir da viktigere å prioritere hverandre. Anonymkode: d3e42...ded 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå