Gå til innhold

Dere som er samboer, partner eller gift med en vekter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dere også vektere eller har dere en annen type jobb? Hvordan gjør dere det med tiden til rådighet om den ene starter grytidlig? 

Anonymkode: 79ec1...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som er sammen med vektere? 👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor akkurat vekter? Dette blir det samme for alle som jobber turnus. Min samboer jobbet 3-skift turnus og annen hver helg, og det samme gjorde jeg i over ti år. Nå jobber hun bare dag, og jeg jobber ennå turnus. Helt uproblematisk.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann jobber 7 dager på og 7 dager av. Så vi legger kjærestetid til når han har friuke.

Anonymkode: 54bb3...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "byråkrat" med kontorjobb nå etter noen nå med studier. Merker det er slitsomt at vi sjeldent har tid sammen. Mannen min jobber mye kveld og natt.

Anonymkode: 94d8b...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen er vekter, han startet 8 eller 10 på jobb, ikke akkurat grytidlig.

Anonymkode: 17212...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så av over 140 000 medlemmer så er det INGEN som er samboer/partner/gift med en vekter???!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så av over 140 000 medlemmer så er det INGEN som er samboer/partner/gift med en vekter???!?

Jo. Og jeg svarte deg tidligere i tråden.

Anonymkode: 54bb3...f19

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer heller ikke å forstå hvorfor vekter er så viktig her? Spørsmålet ditt er jo egentlig hvordan par hvor den ene jobber skift/turnus klarer å få prioritert hverandre. Trenger ikke å være vekter for å jo ha kjipe arbeidstider.

Det er viktig å forstå at man er sliten på forskjellige tider av døgnet. Selv om du har det greit på ettermiddagen så kan kjæresten være fryktelig sliten fordi han sto opp tre timer tidligere enn deg. Derfor må kanskje han legge seg en god stund før deg. Så da ble det ikke noe kos den kvelden. Og da må man forstå at dette ikke handler om deg og ikke ta det som en avvisning. Helgen og fridager blir da viktigere å prioritere hverandre. 

Anonymkode: d3e42...ded

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...