AnonymBruker Skrevet 6. desember #41 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Og så kan jeg google litt. Og vise til at du spiser smalahove hver jul. Hva er det med de som lever livet sitt på nett, i stedet for å oppleve den virkelige verdenen 😅 Anonymkode: 753d5...d11 Tipper du er en sånn løk som spiser brød og salat til lasagne også Anonymkode: df397...c1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #42 Del Skrevet 6. desember sofie777 skrev (1 time siden): Jeg gir opp!!!!!!!!! Du skjønner ikke at det er forslag og tradisjon. Smalahove er også tradisjon, men det er flere som spiser sushi enn smalahove. Jeg har aldri vært på smalahove-restaurant (men har spist hodet!!!), men har vært på og sett flere sushi-restauranter. Og kan du, Anonyme bruker, fortelle meg hvordan du VET 100% at jeg aldri har vært ute i den vide verden? Jeg vet ikke om du har beveget deg utenfor husets 4 vegger. Jeg har vist til reiser i Japan, og hva jeg har sett og lært gjennom mine turer dit. Hvor mange regioner, typer restauranter, kulturer, og tradisjoner, har du erfaring med fra Japan? Allerede fra første innlegg har du fullstendig skivebom. Mange smaker? "Sushi rolls" som du liker best, er også kjent som "American sushi". Anonymkode: 753d5...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #43 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Tipper du er en sånn løk som spiser brød og salat til lasagne også Anonymkode: df397...c1d Du vet det er mot reglene å være AB og bruker i samme tråd? Anonymkode: 753d5...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 6. desember #44 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har vist til reiser i Japan, og hva jeg har sett og lært gjennom mine turer dit. Hvor mange regioner, typer restauranter, kulturer, og tradisjoner, har du erfaring med fra Japan? Allerede fra første innlegg har du fullstendig skivebom. Mange smaker? "Sushi rolls" som du liker best, er også kjent som "American sushi". Anonymkode: 753d5...d11 Ah, du vet hva jeg fortrekker også, nå. Ja, jeg skrev det jeg skrev oppe, men jeg har aldri spist "sushi rolls" så den får du ha for deg selv og det er det siste jeg sier her og nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #45 Del Skrevet 6. desember sofie777 skrev (6 minutter siden): Ah, du vet hva jeg fortrekker også, nå. Ja, jeg skrev det jeg skrev oppe, men jeg har aldri spist "sushi rolls" så den får du ha for deg selv og det er det siste jeg sier her og nå!! Bra 👍🏻 hey då Anonymkode: b1e23...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #46 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du vet det er mot reglene å være AB og bruker i samme tråd? Anonymkode: 753d5...d11 Haha, hva? Burde jeg ikke hatt samme AB-kode da som HI? Anonymkode: df397...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 6. desember #47 Del Skrevet 6. desember Bare jeg slipper tunfisk og hvit fisk (spes. kveite) så er jeg med på det meste. Å kjøpe sushi på Rema eller i annen butikk, skjer ikke. Den er tørr og man får ikke selv velge biter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #48 Del Skrevet 6. desember Brød og salat er obligatorisk til lasagne da! Og jeg spiser ingefær med hver bit, fordi jeg liker det 😇 Anonymkode: 7d187...18e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 7. desember #49 Del Skrevet 7. desember Laks nigiri med chili majones og vårløk, dyppet i soya. Gjerne en ingefær bit på toppen. Aldri wasabi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #50 Del Skrevet 7. desember Den sushien jeg liker best er den som er igjen på menyen når følgende er eliminert: alt fritert/ tempura Philadelphiaost mango og jordbær chilimajones kokt reke Faktisk utelukkes da en hel haug med biter - jeg fatter ikke hva noe av dette her har å gjøre i sushi! Fritert mat og sushi er for meg to motsatte matstiler som kræsjer fullstendig. Vil jeg ha fritert mat kjøper jeg burger med skikkelig håndskårne pommes frites liksom - når jeg velger sushi vil jeg ha smaken av frisk sjømat. For tiden kjøper vi mest fra Sumo, og da går det i nigiri med tunfisk, laks, kveite og kamskjell, og maki med hhv kamskjell og koriander, laks og vårløk, og snøkrabbe og avokado. Nigiri med kamskjell og maki med snøkrabbe er vel favorittene mine blant disse tror jeg - har sans for at de bruker en krabbe fra norske farvann i stedet for importert softshell. Anonymkode: 5a0c2...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 7. desember #51 Del Skrevet 7. desember AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 8.02): Er det stor forskjell å kjøpe sushi ute enn den boksen de har på Kiwi? Anonymkode: 5b0a2...831 Ja, sushi på fuji eller Isushi er mye bedre. Liker det meste. Mest glad i maki og tempura Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. desember #52 Del Skrevet 7. desember Malfred skrev (På 27.10.2024 den 0.45): jeg liker også den i oslo Den i Oslo? Kan vel være så mangt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå