Gå til innhold

Litt for heftig flørting på jobbfest: hva nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du får mye refs her og det har jeg tidligere fått her på KG i en lignende tråd 🙈 Ikke vær så hard mot deg selv, fest og moro er nettopp det, moro 😅

Men vettu dette går seg nok til. Prøv å speile hans oppførsel i morgen og ta praten om han vil. Hvis han derimot er unnvikende kan det være best å bare la det ligge. 

Anonymkode: 4dce0...ad1

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det var verdt det som kommer etterpå av skam

Anonymkode: 24f66...1a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du føler deg dum.

Du må skjerpe deg, å drikke seg full på en jobbfest er patetisk.

Glad jeg er voksen, og forbi jobbfester ❤️

Anonymkode: 23dd9...73e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at dette kan skje alle på en jobbfest. Dette skjer ikke rent sjeldent. Om vedkommende er i en lederposisjon, (men ikke din leder, slik jeg forstår dette) er det faktisk ikke bare du som skal beklage, men også han. Han er også ansvarlig for sine handlinger, og når man ikke avviser denne flørtingen men henger seg på, er det ikke bare ditt ansvar.

Endret av caroline.s
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ingenting å bry seg om TS, det sitter nok bare fremdeles i litt fylleangst som det kan gjøre hver mandag uansett hva man har gjort eller ikke, det er bare sånn bakrus fungerer.

Og jeg har opplevd det samme maaaaange ganger....  Det er bare å si hei og hallo som normalt dagen derpå, kanskje en "puh, ble shitfaced på lørdag, gitt" i forbifarten. Han har mer angst enn deg. Bare oppfør deg som normalt så har dette gått over innen neste helg.

Anonymkode: c7a24...717

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på jobb i dag TS! En flørt er en flørt - ikke utroskap så hev deg over de som tar av fullstendig. Uheldig flørt i ditt tilfelle med en overordnet osv men slikt skjer, snakk det ned om det blir en greie. Det ordnder seg nok.. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

caroline.s skrev (7 minutter siden):

Jeg tenker at dette kan skje alle på en jobbfest. Dette skjer ikke rent sjeldent. Om vedkommende er i en lederposisjon, (men ikke din leder, slik jeg forstår dette) er det faktisk ikke bare du som skal beklage, men også han. Han er også ansvarlig for sine handlinger, og når man ikke avviser denne flørtingen men henger seg på, er det ikke bare ditt ansvar.

Ja enig, jeg har som sagt vært i samme posisjon mange ganger, og det er ofte han som har mest angst. Jeg har fått noen unnskyldninger også, sendt i fylleangsten deres. Han lurer nok også på hvordan han skal håndtere dette.

Men det er i min mening ikke noe å håndtere, dere var dritings og flørtet, big deal........

Bare oppfør deg som normalt, og ikke gjenta tabben ved neste fest.

Anonymkode: c7a24...717

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ville jeg bare latt som ingenting, og oppført meg som vanlig. Samtidig vært litt flau over at kollegaene mine hadde observert meg, men den flauheten går jo uansett etterhvert over. 

Anonymkode: dc5e3...f4c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker dere ikke har gjort noe galt. Det må være lov å flørte selv om man har partner. Det som er uheldig er jo at kollegaer så dere. Fort gjort at rykter begynner å gå.

Hvordan gikk det i dag?

Anonymkode: bdd50...623

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du tatt lunsj med han og snakket ut Ts? 

Anonymkode: b11f6...4b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 0.29):

Da er det min tur til å ha vært på jobbfest og flørtet litt for heftig med en kollega. I utgangspunktet mente jeg ikke å flørte med ham, men jeg var rimelig full og fnisete, og det ble etter hvert tydelig at han i hvert fall oppfattet det som flørting, når han begynte å kommentere at «denne samtalen er farlig for meg» og «jeg har mye å tape her, du skjønner ikke, jeg har masse å tape her».

Lol. Ut fra resten av det du skriver var det du som var klart mest aktiv og det var du som initierte "tafsingen". Hele dette innlegget fremstår mer som etter-rasjonalisering av din egen atferd etter at du ble avvist - han dro hjem.

La det ligge og lat som ingenting. Det er det eneste fornuftige her. Selv om egoet ditt fikk seg en liten trøkk.

Anonymkode: 269ca...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (På 27.10.2024 den 1.34):

Og derfor har han også skyld. Men ikke så mye som den som startet.

Hvis en dame hadde råflørta med min mann så hadde jeg forventa at han avslo, hadde han flørta tilbake så var det 100% hans valg og hans feil.

Anonymkode: e55d4...52a

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 1.30):

Damer er flinkere til å "seduce" menn, enn menn er med damer. 

ja hun har 100% skyld her, en utro dritt av en dame..
mannen har også 100% skyld her, utro dritt av en mann..

nå fikk vi historien fra hennes ståsted og ikke hans.. mulig hun lyver med å si at han var flørtende, at han har dame osv.. det vet jo ingen, det man vet er at hun er i et forhold og tyr til sånn oppførsel

Anonymkode: b5a5b...972

Seduce?? Det heter forføre…

Anonymkode: 0a2be...6ee

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt skjer. Smil og gå med hodet høyt hevet, jeg ville bare latt det fare om han ikke sier noe først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente at det var helt greit å bare la det ligge. Begynte å overtenke pga. fylleangst, men nå som den er overstått, så er dette ukomplisert. Det var hyggelig og uskyldig flørting, og det er vi nok begge klare over uten å snakke mer om den saken. 

Anonymkode: 5d257...031

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kjente at det var helt greit å bare la det ligge. Begynte å overtenke pga. fylleangst, men nå som den er overstått, så er dette ukomplisert. Det var hyggelig og uskyldig flørting, og det er vi nok begge klare over uten å snakke mer om den saken. 

Nei, du sier ikke.

Anonymkode: 0f200...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 0.29):

Da er det min tur til å ha vært på jobbfest og flørtet litt for heftig med en kollega. I utgangspunktet mente jeg ikke å flørte med ham, men jeg var rimelig full og fnisete, og det ble etter hvert tydelig at han i hvert fall oppfattet det som flørting, når han begynte å kommentere at «denne samtalen er farlig for meg» og «jeg har mye å tape her, du skjønner ikke, jeg har masse å tape her». Men han ble jo stående da, tett inntil meg, mens han kommenterte hvor bra jeg så ut og tilbød å spandere drinker på meg, så det var en viss avstand mellom tale og handling. 

Dømmekraften min var helt ute av spill allerede, så når jeg skjønte at han faktisk var ganske keen på at jeg flørta med ham, så ble selvtillitsboosten for kraftig, pluss at han faktisk er ganske tiltrekkende, og flørtingen satte i gang for alvor. Midt i lokalet ved bardisken, så det var sikkert flere som fikk det med seg. Tanken var bare å tulle litt med ham, tease bittelitt, og det ble tafsing og stryking og talende blikk, ikke i nærheten av noen intime soner, men likevel ikke en måte jeg ha for vane å berøre kollegaer på. Det slo så feil, for det gjorde først og fremst også at jeg ble helt sinnsykt tent. Det var jeg som initierte det fysiske elementet, men han bidro definitivt han også, særlig etter hvert. 

Det gikk ikke noe lenger enn det, men det gjentok seg et par ganger når vi traff på hverandre i ulike deler av lokalet, og det ble vel mer eller mindre indirekte gitt uttrykk for at hele opplegget var sinnsykt pirrende. (Maksimal mulighet for å bli observert av andre kollegaer med andre ord, jeg gremmes) 

Så tok han til fornuften og dro, som var det klokeste valget noen av oss gjorde. Men på mandag er det jobb igjen, og da skal vi selvfølgelig også ha møte, som vi har jevnlig. Spørsmålet er hvordan det er klokest å gripe an situasjonen? 

Dette er ikke noe opplegg som kan fortsette, så valget er mellom å bare late som ingenting, men det syns jeg blir vanskelig siden det faktisk ble tydelig fysisk, eller bare ta tyren ved hornene og ta en kort prat om at «det greiene der skjedde, det var mye alkohol og lite dømmekraft, og det kan ikke skje igjen». Formelt er han også min overordnede, selv om han ikke direkte er leder for meg, så det er i tillegg noe med at han skal slippe å stresse med usikkerhet om det skal komme en #metoo-sak hans vei. Kjenner også litt på at jeg skylder ham en unnskyldning for at jeg initierte det fysiske. 

Hvordan bør jeg løse det? 

Å heeerregud, han er en av de ja😵‍💫 «farlig for meg» my ass! Så utrolig turnoff måte å flørte på, hadde spydd 🤢

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...