Gå til innhold

Litt for heftig flørting på jobbfest: hva nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

jeg sier ting rett ut i rl også ja.. dette er en ufyselig oppførsel ! ikke bare for deg selv, men for han du flørtet med, at du får han med på leken da han har en kone som venter på han hjemme. og du har en mann som venter på deg hjemme. æsj !

JA dette sier jeg til folk jeg kjenner og som har holdt på sånn. jeg er ikke for utroskap i det hele tatt og synes det er en utrolig dårlig og urettferdig behandling av partner

Anonymkode: b5a5b...972

Men hun har jo en mann som synes dette er innafor.

Hun har jo ikke noe ansvar for kollegaen og hans familie - mulig han har samme enighet med kona.

Og det sier jeg som godt gift kvinne. 

Det å alltid skylde på dama er en vanvittig ansvarsfraskrivelse fra mannen. 

Anonymkode: 4b943...f83

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brunello skrev (8 timer siden):

Begge har skyld, men jeg vil være tilbøyelig til å gi den som er mest aktiv og starter litt mer skyld.

Er menn svake mennesker, som lett blir forført?

Eller har de 100% selv skyld i egen adferd? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det gjelder selvsagt dersom mannen er den mest aktive også. Da har han mest skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og herregud så flaut. Jeg ville ikke bekymret meg for han, men for resten av kollegaene. Han var jo med på det selv. 

Ugg.. Drikk mindre fremover. Det er ikke et sjakktrekk for karrieren å flørte åpenlyst med sjefen. 

Du trenger ikke å tenke på konsekvenser for han. Det er hans problem 

Anonymkode: da4f3...2aa

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (33 minutter siden):

Det gjelder selvsagt dersom mannen er den mest aktive også. Da har han mest skyld.

Veldig merkelig ordbruk, "mest skyld". 

For egen del kan damer legge seg etter mannen min så mye de vil. Gir han etter er det kun på han. 

Kun den som svikter en partner har skyld. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Lat som ingenting, alle gjør dumme ting i fylla.

Anonymkode: a92a4...d62

Jepp. Men alt må alltid overtenkes og overdramatiseres.

Anonymkode: 0f200...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

jeg sier ting rett ut i rl også ja.. dette er en ufyselig oppførsel ! ikke bare for deg selv, men for han du flørtet med, at du får han med på leken da han har en kone som venter på han hjemme. og du har en mann som venter på deg hjemme. æsj !

JA dette sier jeg til folk jeg kjenner og som har holdt på sånn. jeg er ikke for utroskap i det hele tatt og synes det er en utrolig dårlig og urettferdig behandling av partner

Anonymkode: b5a5b...972

Ja stakkars dumme mannen som ikke kan unngå å spise når lokkematen dukker opp på tallerkenen. Mener du det samme om islamistiske menn som ser en hårlokk på en kvinne eller en liten 8-årig jente og voldtar dem siden de ber om det? Fæle, dumme kvinner og jenter som byr seg til slik? Tror du bør bo et annet sted i verden jeg, du har ikke noe i et moderne samfunn å gjøre! 🤢🤮

Anonymkode: ff7d5...d62

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg hverken prippen eller avholds, men drikke i jobbsammenheng er kleint. Jeg synes ikke at arbeidsplasser bør legge til rette for alkoholbruk. Det er ikke første gang ansatte sitter tilbake og har gjort eller sagt noe dumt pga alkoholrus, hvorfor hører det til på jobben? Synes det er en uting. Det er også mange folk som sliter med misbruk og folk som ikke klarer å styre seg i fylla og ender opp i enda verre situasjoner enn TS - sponset og tilrettelagt av jobben.

TS, du bør ikke drikke deg dritings foran kollegene dine og sjefen din om du ikke klarer å oppføre deg i fylla, det flaut og det er kleint. Ikke bare for deg selv, men også for kollegene dine.

Anonymkode: ff7d5...d62

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en personlighet som litt lett havner i den situasjonen der. Som regel pleier vi bare å le av det neste gang vi treffes. Har aldri opplevd at det har blitt klein stemning da. De som faktisk angrer på at de flørtet med meg (fordi de har dame/kone) er lettet for at jeg ikke la noe mer i det og fortsetter å forholde seg til meg som normalt. 

Anonymkode: beb8e...6b9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye jeg ikke burde ha gjort her, det kan vi være enige om.

Nå skal jeg bare komme meg ut av denne situasjonen først, og så dropper jeg å drikke ved neste anledning. Men det som allerede har skjedd, får jeg faktisk ikke endret på.

Anonymkode: 5d257...031

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt en kort prat med han. Hva mente han med «ha mye å tape»? Er han i forhold? Hva med deg? Eller er det også jobb han mente det?

Å bare late som ingenting blir bare for kleint. Dessuten greit å ha en liten prat hvor dere begge får sagt deres og bli enig om at dette var en engangshendelse og ikke skal skje igjen (om begge mener det samme da). Så vet dere hvor hverandre står. 

Anonymkode: dc044...a51

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kvinne deg opp og rense luften. Ta en prat, beklag og gå videre. Hvis ikke ligger dette bare mellom dere i all tid. 

Anonymkode: a5705...b34

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Du må kvinne deg opp og rense luften. Ta en prat, beklag og gå videre. Hvis ikke ligger dette bare mellom dere i all tid. 

Anonymkode: a5705...b34

Bare om en lar slikt tull prege en. Noe som er fullstendig unødvendig. Blir det samme som å gå på grønt lys, ingen gidder å dvele ved det.

Anonymkode: 0f200...f74

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (14 timer siden):

Begge har skyld, men jeg vil være tilbøyelig til å gi den som er mest aktiv og starter litt mer skyld.

Hvorfor det? 

I mitt hode er begge like skyldige. Spiller ingen rolle hvem som starta det. De var med på leken begge to.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Alle har 100 % skyld i egen adferd. Man kan ikke skylde på andre for egen oppførsel! Det er jo bare uansvarlig! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, bare ignorer. Skjønner ikke hva det er å lage en greie utav.

Anonymkode: 9da5b...f94

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pffft…. Dere er vel voksne mennesker? Hvem bryr seg liksom. Fest er fest… 

Anonymkode: 556b9...5e4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva heter han? 

Anonymkode: b11f6...4b3

Et vilt spørsmål å stille. 

Anonymkode: 5d257...031

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...