jabx Skrevet 27. oktober 2024 #41 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Som tittelen sier er jeg ei 22 år gammel kvinne som er jomfru. Før så plaget dette ikke meg noe særlig, da jeg alltid har vokst opp i en religiøs familie. Jeg visste at en del av årsaken til at jeg aldri deltok i slike aktiviteter var pga dette, men jeg tror også mye av det stammer fra at jeg føler meg verdiløs kanskje? Jeg har søstre som gjorde det allerede de var 18 år gamle. På mange måter føler jeg at jeg er den eneste som står igjen, selv om jeg har hatt muligheten til å bare "bli ferdig" med det. Venninner har alltid vært sjokkerte av å finne ut av at jeg er jomfru, da de mener at jeg er altfor pen og fin til å være det. Min opplevelse med menn jeg har møtt på og holdt på med har alltid vært det samme der og. De tror ikke på meg, blir sjokkerte, gira osv. Selv om jeg har møtt på karer som har vært interessert i meg, har jeg alltid følt at det bare var enten for et ligg, eller så likte ikke jeg dem like godt tilbake, noe som stoppet meg fra å ha samleie med dem. Mest av alt, ønsker jeg bare å gjøre det med en mann jeg liker godt nok, og som liker meg godt nok tilbake, og som ønsker noe langvarig. Ikke kortvarig moro, eller å ligge rundt. Jeg synes det er ekstremt vanskelig å møte på menn som er ordentlige, og som ikke tar valg basert på ego og sine egne selvopptatte årsaker. Jeg har gitt dating apper en sjanse, men begynte å like en fyr derfra litt for mye, og han likte meg ikke på samme måte. (Dette var ikke noe han sa, men noe jeg plukket opp på pga handlingene hans. Jeg sluttet kontakt med han selv og har ikke snakket med han siden, selv om jeg reada han. Det var en meningsløs snap, og jeg ønsket ikke å kaste bort tiden min med mindre planer blir skapt for å møtes igjen. Jeg tror jeg også føler på dette presset og denne ensomheten fordi jeg begynner bare å bli eldre og eldre. Vil det alltid føles slikt? Jeg lir stadig vekk fortalt hvor vakker og pen og fantastisk jeg er. Blir sjekket opp osv, men det har bare ikke klaffet? Noen ganger føler jeg at folk ser på meg som om jeg er sær eller noe. Hva tenker dere? Er det noen som har vært/er jomfru som 21+? Anonymkode: a8f3a...a8b Du er knapt blitt voksen, og har mange, mange år foran deg. Vent til du er klar. Du har ikke hastverk med å gå inn i et forhold. Det er tilsynelatende flere og flere som er jomfruer opp i 20-årene. Det er ikke så veldig uvanlig. Dating-apper er stort sett søppel. Skaper en bruk-og-kast-mentalitet. Tenker det er bedre å møte noen gjennom felles venner eller interesser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #42 Del Skrevet 27. oktober 2024 Å fortsette med det samme og tro på forandring er definisjonen på dumskap. Sannsyligvis de rådene du har fått flest av her Ja du vil forstatt være jomfru hvis du fortsetter som du gjør Anonymkode: 16b2e...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 27. oktober 2024 #43 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Som kvinne er dette kun en fordel. Dette kan gi deg stor verdi hos mer konservative skikkelige menn med som ser etter et godt koneemne. Der kan du velge og vrake. Minuset er at de ikke er veldig aktive på dateapper. Ikke stress, og innbill deg at det er noe galt med deg, fortsett som du gjør til du finner en god mann som ønsker forpliktelse. Vil du ligge kan du lett skaffe deg villige i løpet av timer, selv om du hadde vært 50 og mindre heldig med utseende. Anonymkode: 8140e...a70 Konservative menn er ikke skikkelige menn. De har forkastelige holdninger. Det vil si, de kalles "konservative" men er egentlig bare reaksjonære og menneskefiendtlige. En som er reelt konservativ i dag vil ønske å konservere det vi har nå, og ikke gå tilbake mange tiår (eller hundreår) sosialt. Men jeg er enig i at det kan være verdifullt å ta vare på sin seksualitet, og ikke bruke den på hvem som helst og hva som helst. Det gjelder både kvinner og menn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 27. oktober 2024 #44 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): dette respekteres.. masse one night stands derimot er et stort rødt flagg hos menn.. nå snakker jeg om menn som ikke er trygda og er desperate Anonymkode: 21ef0...c8a Hvorfor avslører "konservative" alltid seg selv og holdningene sine? Det ekstremt negative menneskesynet er veldig lite attraktivt for normalt oppegående mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #45 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): jeg hadde giftet meg med deg, dette er en sjelden ting Anonymkode: 21ef0...c8a Haha, du er ganske ukritisk Anonymkode: 35f44...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #46 Del Skrevet 27. oktober 2024 Uff, ut fra en del av svarene her syns jeg i hvert fall ikke at du skal avsløre at du er jomfru før du er blitt godt kjent med noen. Mye ekkelt du tiltrekker deg virker det som. Anonymkode: 35f44...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #47 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): heller det, enn 20 år gamle damer som har 40 kropper over seg.. og det virker som en dame som ikke gir fra seg skatten sin så lett heller, dette for meg er et veldig stort pluss Anonymkode: 21ef0...c8a Skatten sin? Får gammelgubbe vibber. Det er vel sånne hun gikk lei på appene.. Til ts, du er ung og har lang tid på deg. Sex kan være helt fantastisk når man har det med de rette personene og i den rette settingen. Det kan også bli feil og de tingene ikke stemmer. De som omtaler områder på kvinnekroppen for annet enn sitt navn, har ofte dårlige holdninger. Som du ser, finnes de overalt.. Anonymkode: 9203d...2f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #48 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): dette respekteres.. masse one night stands derimot er et stort rødt flagg hos menn.. nå snakker jeg om menn som ikke er trygda og er desperate Anonymkode: 21ef0...c8a 🤣 Trygda og desperate. Sånne som deg skulle vært med i vår kinky bokklubb. Det aller meste ville gått deg over hode lillemann 😂 Ts virker å ha innsett at "konservative menn" er et skalkeskjul for kvinnehatende, evig single individer.. Anonymkode: 9203d...2f0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #49 Del Skrevet 27. oktober 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: har du lest en eneste setning av det som ble skrevet eller? en dame som knuller 40 pers i en alder av 20. er et ekkelt løst menneske ja! damer bør spare seg ja 100% ingen mann vil ha en dame som har spredd beina for masse randoms.. menn tar det ja, men det er ikke noe vi ønsker! samme går vel for dere kvinner? vil dere ha en mann som knuller alt og alle? Anonymkode: 21ef0...c8a Finnes noe i mellom å knulle alt og alle og ha hatt et sunt og variert sexliv. Menn som kvinner. Jeg har aldri hatt ONS, men har hatt sex med en del menn som jeg datet ekslusivt/var i kortere forhold med. Også hatt 3 lange forhold som varte i flere år. Har nå kjæreste som mest sannsynlig blir min siste og vi vet alt om hverandres tidligere sexliv. Vi er ekstremt trygg på hverandre og har insane sex sammen🥰 Anonymkode: 72db8...737 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 27. oktober 2024 #50 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): "konservative menn" er et skalkeskjul for kvinnehatende, evig single individer. Amen to that! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #51 Del Skrevet 27. oktober 2024 jabx skrev (4 timer siden): Konservative menn er ikke skikkelige menn. De har forkastelige holdninger. Det vil si, de kalles "konservative" men er egentlig bare reaksjonære og menneskefiendtlige. En som er reelt konservativ i dag vil ønske å konservere det vi har nå, og ikke gå tilbake mange tiår (eller hundreår) sosialt. Men jeg er enig i at det kan være verdifullt å ta vare på sin seksualitet, og ikke bruke den på hvem som helst og hva som helst. Det gjelder både kvinner og menn. Sannt! Anonymkode: a2361...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg-er-anonym Skrevet 28. oktober 2024 #52 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 0.01): Som tittelen sier er jeg ei 22 år gammel kvinne som er jomfru. Før så plaget dette ikke meg noe særlig, da jeg alltid har vokst opp i en religiøs familie. Jeg visste at en del av årsaken til at jeg aldri deltok i slike aktiviteter var pga dette, men jeg tror også mye av det stammer fra at jeg føler meg verdiløs kanskje? Jeg har søstre som gjorde det allerede de var 18 år gamle. På mange måter føler jeg at jeg er den eneste som står igjen, selv om jeg har hatt muligheten til å bare "bli ferdig" med det. Venninner har alltid vært sjokkerte av å finne ut av at jeg er jomfru, da de mener at jeg er altfor pen og fin til å være det. Min opplevelse med menn jeg har møtt på og holdt på med har alltid vært det samme der og. De tror ikke på meg, blir sjokkerte, gira osv. Selv om jeg har møtt på karer som har vært interessert i meg, har jeg alltid følt at det bare var enten for et ligg, eller så likte ikke jeg dem like godt tilbake, noe som stoppet meg fra å ha samleie med dem. Mest av alt, ønsker jeg bare å gjøre det med en mann jeg liker godt nok, og som liker meg godt nok tilbake, og som ønsker noe langvarig. Ikke kortvarig moro, eller å ligge rundt. Jeg synes det er ekstremt vanskelig å møte på menn som er ordentlige, og som ikke tar valg basert på ego og sine egne selvopptatte årsaker. Jeg har gitt dating apper en sjanse, men begynte å like en fyr derfra litt for mye, og han likte meg ikke på samme måte. (Dette var ikke noe han sa, men noe jeg plukket opp på pga handlingene hans. Jeg sluttet kontakt med han selv og har ikke snakket med han siden, selv om jeg reada han. Det var en meningsløs snap, og jeg ønsket ikke å kaste bort tiden min med mindre planer blir skapt for å møtes igjen. Jeg tror jeg også føler på dette presset og denne ensomheten fordi jeg begynner bare å bli eldre og eldre. Vil det alltid føles slikt? Jeg lir stadig vekk fortalt hvor vakker og pen og fantastisk jeg er. Blir sjekket opp osv, men det har bare ikke klaffet? Noen ganger føler jeg at folk ser på meg som om jeg er sær eller noe. Hva tenker dere? Er det noen som har vært/er jomfru som 21+? Anonymkode: a8f3a...a8b «Den som venter på noe godt venter aldri forgjeves». Dette gjelder både for deg og den framtidige partneren din. Er selv 26 og vil vente til jeg finner hun jeg skal dele livet med. Annet frister ikke i det hele tatt. Kan være vanskelig å finne den rette, men det skal jo bare en gang til, ikke sant? Du vil se du vil finne noen med tiden og han vil nok være glad for å være din første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #53 Del Skrevet 29. oktober 2024 Tror folk flest som er ute etter et forhold hadde sett på dette som positivt. Som andre her har sagt hadde jeg heller ikke opplyst om dette før du er godt kjent med noen og vet at du har funnet noen du virkelig vil ha, mulig du da ellers tiltrekker deg raringer som vil "ta den" fra deg. Anonymkode: 5ba89...e46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #54 Del Skrevet 30. oktober 2024 Ikke stress TS. Det er mye bedre at du venter til du finner en som du virkelig ønsker å ha sex med, en du stoler på og som du har følelser for, enn som mange dessverre gjør, bare hopper til sengs med noen de ikke har følelser for bare for å "få det unnagjort". Jeg vet om mange jenter som angrer på den første gangen de hadde sex. Oppegående menn vil aldri syns det er negativt at du ikke ligger med hvem som helst. Anonymkode: f6f82...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #55 Del Skrevet 30. oktober 2024 Ikke ødelegg jomfrudommen med en tilfeldig fyr bare for å få det gjort. Du blir ikke lykkeligere av det. Som mange skriver her, blir det veldig ofte en veldig dårlig erfaring. Det er bare dumt. Vent til du finner en fast partner. Bruk gjerne tid til å bli kjent og gode venner før dere begynner med sex. God sex, spesielt for kvinner, er avhengig av de rette følelsene for partneren. Jeg har selv god erfaring med å vente. Kona og jeg hadde ikke sex før over et år etter at vi ble sammen. Da var vi begge nesten 30 år. Vi er fortsatt sammen etter mer enn 25 år, og vi har et godt og nært forhold med god sex og mye fin nærhet. Anonymkode: 2176e...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå