AnonymBruker Skrevet 26. oktober #21 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): det er en stor del av individed da? å ikke har knullet rundt som en hore, heller spart seg.. Anonymkode: 21ef0...c8a Så enten sparer man "skatten sin" til en spesiell, eller så er man hore. Har noen noen gang fortalt deg at verden ikke er svart/hvitt? Anonymkode: 81c7d...cd4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #22 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så enten sparer man "skatten sin" til en spesiell, eller så er man hore. Har noen noen gang fortalt deg at verden ikke er svart/hvitt? Anonymkode: 81c7d...cd4 har du lest en eneste setning av det som ble skrevet eller? en dame som knuller 40 pers i en alder av 20. er et ekkelt løst menneske ja! damer bør spare seg ja 100% ingen mann vil ha en dame som har spredd beina for masse randoms.. menn tar det ja, men det er ikke noe vi ønsker! samme går vel for dere kvinner? vil dere ha en mann som knuller alt og alle? Anonymkode: 21ef0...c8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #23 Del Skrevet 26. oktober Jeg var 21 eller 22 første gangen. Gjorde det med en random fyr, og jeg angrer ikke. Var faktisk bra sex. Møtte den personen jeg er gift med nå ett eller to år senere og hadde sikkert ikke angret på å vente heller. Men jeg hadde ingen forventninger til at første ligg skulle være spesielt. Den gangen ville jeg bare få det gjort. Men selve sexen var bra. Så det var jo et pluss Anonymkode: 54a98...07c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #24 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): har du lest en eneste setning av det som ble skrevet eller? en dame som knuller 40 pers i en alder av 20. er et ekkelt løst menneske ja! damer bør spare seg ja 100% ingen mann vil ha en dame som har spredd beina for masse randoms.. menn tar det ja, men det er ikke noe vi ønsker! samme går vel for dere kvinner? vil dere ha en mann som knuller alt og alle? Anonymkode: 21ef0...c8a Finnes det ingen mellom ting? Jeg er 30 år og har hatt 2 sex partnere, var i forhold med dem begge. Å jeg ville aldri hatt en som taler slik om sex heller, selv om jeg ikke søker en player. Anonymkode: a2361...ac5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #25 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (11 minutter siden): har du lest en eneste setning av det som ble skrevet eller? en dame som knuller 40 pers i en alder av 20. er et ekkelt løst menneske ja! damer bør spare seg ja 100% ingen mann vil ha en dame som har spredd beina for masse randoms.. menn tar det ja, men det er ikke noe vi ønsker! samme går vel for dere kvinner? vil dere ha en mann som knuller alt og alle? Anonymkode: 21ef0...c8a Poenget fløy rett over hodet ditt ja, ikke så overraskende. Anonymkode: 81c7d...cd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #26 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Finnes det ingen mellom ting? Jeg er 30 år og har hatt 2 sex partnere, var i forhold med dem begge. Å jeg ville aldri hatt en som taler slik om sex heller, selv om jeg ikke søker en player. Anonymkode: a2361...ac5 dette respekteres.. masse one night stands derimot er et stort rødt flagg hos menn.. nå snakker jeg om menn som ikke er trygda og er desperate Anonymkode: 21ef0...c8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #27 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Poenget fløy rett over hodet ditt ja, ikke så overraskende. Anonymkode: 81c7d...cd4 uff, spar meg for piss a, si hva du mener isteden Anonymkode: 21ef0...c8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 26. oktober #28 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): dette respekteres.. masse one night stands derimot er et stort rødt flagg hos menn.. nå snakker jeg om menn som ikke er trygda og er desperate Anonymkode: 21ef0...c8a En må ta det en får uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #29 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): dette respekteres.. masse one night stands derimot er et stort rødt flagg hos menn.. nå snakker jeg om menn som ikke er trygda og er desperate Anonymkode: 21ef0...c8a Ikke snakk for alle menn, du fremstår uintelligent og irriterende. Anonymkode: a2361...ac5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 26. oktober #30 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Som tittelen sier er jeg ei 22 år gammel kvinne som er jomfru. Før så plaget dette ikke meg noe særlig, da jeg alltid har vokst opp i en religiøs familie. Jeg visste at en del av årsaken til at jeg aldri deltok i slike aktiviteter var pga dette, men jeg tror også mye av det stammer fra at jeg føler meg verdiløs kanskje? Jeg har søstre som gjorde det allerede de var 18 år gamle. På mange måter føler jeg at jeg er den eneste som står igjen, selv om jeg har hatt muligheten til å bare "bli ferdig" med det. Venninner har alltid vært sjokkerte av å finne ut av at jeg er jomfru, da de mener at jeg er altfor pen og fin til å være det. Min opplevelse med menn jeg har møtt på og holdt på med har alltid vært det samme der og. De tror ikke på meg, blir sjokkerte, gira osv. Selv om jeg har møtt på karer som har vært interessert i meg, har jeg alltid følt at det bare var enten for et ligg, eller så likte ikke jeg dem like godt tilbake, noe som stoppet meg fra å ha samleie med dem. Mest av alt, ønsker jeg bare å gjøre det med en mann jeg liker godt nok, og som liker meg godt nok tilbake, og som ønsker noe langvarig. Ikke kortvarig moro, eller å ligge rundt. Jeg synes det er ekstremt vanskelig å møte på menn som er ordentlige, og som ikke tar valg basert på ego og sine egne selvopptatte årsaker. Jeg har gitt dating apper en sjanse, men begynte å like en fyr derfra litt for mye, og han likte meg ikke på samme måte. (Dette var ikke noe han sa, men noe jeg plukket opp på pga handlingene hans. Jeg sluttet kontakt med han selv og har ikke snakket med han siden, selv om jeg reada han. Det var en meningsløs snap, og jeg ønsket ikke å kaste bort tiden min med mindre planer blir skapt for å møtes igjen. Jeg tror jeg også føler på dette presset og denne ensomheten fordi jeg begynner bare å bli eldre og eldre. Vil det alltid føles slikt? Jeg lir stadig vekk fortalt hvor vakker og pen og fantastisk jeg er. Blir sjekket opp osv, men det har bare ikke klaffet? Noen ganger føler jeg at folk ser på meg som om jeg er sær eller noe. Hva tenker dere? Er det noen som har vært/er jomfru som 21+? Anonymkode: a8f3a...a8b Jeg tenker du bør ta tak i det med å føle seg verdiløs. Det virker jo som du blir sett og sjekket opp så da kan du jo finne en du liker med tiden. Det er du som bestemmer med hvem og når det skal bli sex. Håper du får den opplevelsen og at det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #31 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): uff, spar meg for piss a, si hva du mener isteden Anonymkode: 21ef0...c8a Jeg sa det i den første posten min, det finnes en mellomting mellom en jomfru og en "hore" (ikke mitt ord, jeg bruker ikke sånne benevnelser på folk). Det skulle ikke være så vanskelig å forstå, men det var visst det. Anonymkode: 81c7d...cd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #32 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke snakk for alle menn, du fremstår uintelligent og irriterende. Anonymkode: a2361...ac5 bryr meg ikke, jeg snakker som sagt for oppegående menn som ikke er trygda, ingen mann vil ha en dame som har knullet halve byen sin Anonymkode: 21ef0...c8a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #33 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sa det i den første posten min, det finnes en mellomting mellom en jomfru og en "hore" (ikke mitt ord, jeg bruker ikke sånne benevnelser på folk). Det skulle ikke være så vanskelig å forstå, men det var visst det. Anonymkode: 81c7d...cd4 det er uattraktivt med kvinnfolk som knuller rundt. Anonymkode: 21ef0...c8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #34 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): bryr meg ikke, jeg snakker som sagt for oppegående menn som ikke er trygda, ingen mann vil ha en dame som har knullet halve byen sin Anonymkode: 21ef0...c8a Trygda har ingen som helst mening i dette? Jeg har en trygda onkel som et meget spesiell Trump tilhenger, tror du ikke han maser om kvinner til tider? Du er bare deg, uansett hvordan du vrir og vender på det. Det er mennesker som er enige med deg, og det er dem som ikke er det, og det er dem som hopper mellom ulike perspektiver utifra ulike situasjoner, og noen som ikke orker å bry seg at noen en gang bryr seg. Folk er så ulike, så slutt å vær den som gjør at vi må minne folk på det hele tiden. Det er spredning av grove antagelser som mener at alle er like. Menn er også mer tilbøyelige til å ha ons, så ironisk. Anonymkode: a2361...ac5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aninumus Skrevet 27. oktober #35 Del Skrevet 27. oktober Syns ikke du er sær, noen er rask ute på det området, andre er sent og noen vil aldri gjøre det. Alt har en forklaring. Min første gang var når jeg var 26 år. Litt sent kanskje, men så hadde jeg aldri prøvd meg på datingapper eller flørtet med damer tidligere. Så da tok det veldig lang tid. Svaret på om du vil være jomfru for alltid er rett og slett opp til deg. Viss du fortsetter å lete etter din utkårede, er åpen for noe mer enn vennskap i møte med nye folk og oppsøker mange sosiale arenaer. Så vil du nok ikke være det for alltid. I motsatt ende, viss du gjør det vanskelig for deg selv med å unngå datingapper, aldri dra på byen/festivaler/osv, bare være hjemme når du har fri fra jobb så er sjansen stor for å være jomfru lenge. Var sykt stresset første gang her, hold på å få panikkannfall 😅. Lykke til uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #36 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (55 minutter siden): det er uattraktivt med kvinnfolk som knuller rundt. Anonymkode: 21ef0...c8a Hva med en kvinne som har vært i flere forhold? Er de også "horer"? Anonymkode: 81c7d...cd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #37 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): bryr meg ikke, jeg snakker som sagt for oppegående menn som ikke er trygda, ingen mann vil ha en dame som har knullet halve byen sin Anonymkode: 21ef0...c8a Jeg har en årslønn på over 1,5 mill. og ville heller valgt en dame som har hatt 20 partnere enn en som har hatt 0. Orker ikke folk som skal ta sex så ekstremt seriøst. Anonymkode: 2d42b...b7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #38 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har en årslønn på over 1,5 mill. og ville heller valgt en dame som har hatt 20 partnere enn en som har hatt 0. Orker ikke folk som skal ta sex så ekstremt seriøst. Anonymkode: 2d42b...b7d Og årslønnen din er sentral i dette fordi…? Anonymkode: efa4c...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #39 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og årslønnen din er sentral i dette fordi…? Anonymkode: efa4c...12b Fordi det ble sagt at det bare var trygdede som var interessert i damer som hadde hatt mange partnere? Anonymkode: 2d42b...b7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #40 Del Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): bryr meg ikke, jeg snakker som sagt for oppegående menn som ikke er trygda, ingen mann vil ha en dame som har knullet halve byen sin Anonymkode: 21ef0...c8a Du høres ikke så oppegående i hodet som kaller damer for horer bare fordi de lever livet sitt på en måte du ikke liker. Anonymkode: 365f3...fce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå