Topper og daler Skrevet 30. oktober 2024 #161 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men greia her inne er at noen få sitter å gosser seg med å mate inn tråder og kommentarer hele tiden (ronketråd) om temaet gamle kvinner (bestemødre) og unge menn. Skulle tro det var noe alle damer på 50+ drev med. Sannheten er vel at et fåtall gjør det. Jeg er i samme aldersgruppe, og kjenner absolutt ingen som driver på med yngre menn. Anonymkode: d9b23...442 Hvis noe skulle komme til å onanere over denne tråden her, så tenker jeg - vær så god! Det får uansett ingen konsekvenser for mitt liv. Her diskuteres det ene og det andre relatert til seksualitet. Noe kan faktisk være inspirerende og gjør at man kan få lyst på sex. Ser intet galt i det. Annet kan være informerende, slik noen innlegg i denne tråden kan være. Mye er bare dumt, det kan hoppes over. Jeg hadde selv et seksuelt forhold til en kvinne som var 52 da jeg var 38. Syntes det var gøy den gangen. Har truffet kvinner godt over min egen alder også siden - også kvinner over 60. Så tydeligvis har jeg andre erfaringer enn deg. Vi er forskjellige. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #162 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men greia her inne er at noen få sitter å gosser seg med å mate inn tråder og kommentarer hele tiden (ronketråd) om temaet gamle kvinner (bestemødre) og unge menn. Skulle tro det var noe alle damer på 50+ drev med. Sannheten er vel at et fåtall gjør det. Jeg er i samme aldersgruppe, og kjenner absolutt ingen som driver på med yngre menn. Anonymkode: d9b23...442 Hmm, kanskje fordi de av dine venninner som gjør det tenker at du vært relativt dømmende hvis du fikk vite? Eller så er det fordi de rett og slett holder for seg selv slik jeg gjør? Anonymkode: 6a064...23e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #163 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hmm, kanskje fordi de av dine venninner som gjør det tenker at du vært relativt dømmende hvis du fikk vite? Eller så er det fordi de rett og slett holder for seg selv slik jeg gjør? Anonymkode: 6a064...23e Tror fortsatt dere er i stort mindretall, dere driver bare å maler om dette hele tiden slik at inntrykket blir feil Anonymkode: d9b23...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 30. oktober 2024 #164 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tror fortsatt dere er i stort mindretall, dere driver bare å maler om dette hele tiden slik at inntrykket blir feil Anonymkode: d9b23...442 Kan godt hende det er er mindretall. Meget sannsynlig det. Men det er vel ingen her som heller har påstått at der handler om er flertall, bare at det er er fenomen som eksisterer. Det som er merkelig her, er at det framstår som veldig viktig for deg å marginalisere det. Hvorfor det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #165 Del Skrevet 31. oktober 2024 Topper og daler skrev (9 timer siden): Kan godt hende det er er mindretall. Meget sannsynlig det. Men det er vel ingen her som heller har påstått at der handler om er flertall, bare at det er er fenomen som eksisterer. Det som er merkelig her, er at det framstår som veldig viktig for deg å marginalisere det. Hvorfor det? Er jo det motsatte som skjer. Vet ikke hvor mange tråder som går på sex med stor aldersforskjell her inne, men det er ikke få. Og side opp og side ned med kommentarer. Så innrømmer du at det er et mindretall som holder på med dette. Da kan man lure på hvem dette er veldig viktig for?? Personlig er jeg dritt lei av å se alle disse trådene, det må en gang gå an å bli ferdig diskutert om emnet. Derfor tror jeg det er noen få med en fetish som holder det gående hele tiden, for emnet må da nå være ferdig diskutert. Punktum. Anonymkode: d9b23...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #166 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Tror fortsatt dere er i stort mindretall, dere driver bare å maler om dette hele tiden slik at inntrykket blir feil Anonymkode: d9b23...442 Nå er vel kvinnene her inne som maler rundtom med sine synspunkter som er fundamentalt feil også i mindretall målt opp mot samfunnet forøvrig. Når det gjelder akkurat denne tråden så er det ikke feil at gamle kvinner ikke er å foretrekke. Det er sterkt empirisk og biologisk fundamentert. Anonymkode: e2a7f...7cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lord_ Skrevet 2. november 2024 #167 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg elsker voksne damer, og digger stor aldersforskjell. 60+ er veldig aktuelt Hilsen g25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #168 Del Skrevet 2. november 2024 Akkurat like ekkelt som når mann 61 har seg med kvinne på 38? Helt personlig synes jeg det er litt ekkelt, men det er fordi jeg foretrekker langvarige forhold. Anonymkode: 5c886...cc6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al Bundy Skrevet 3. november 2024 #169 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 8.01): Det er klart, når man er så gammel samler det seg opp noe lukt gjennom årene 🙄 Anonymkode: 88910...f32 Tullinger, begge to. Når man er 61 er man ferdig med utflod og det som lekker naturlig ut av yngre damer, derfor mindre sjans for lukt av de som er ferdig med overgangsalderen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermosa Skrevet 3. november 2024 #170 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 7.16): Er vel temmelig stor forskjell på ei på 20 og ei på 61? Litt strammere, trangere, ikke så mye rynker, diss og slapp hud på 20 åringen kanskje? Er det vanskelig for dere bestemødre å erkjenne? Vet hva jeg som 38 åring hadde valgt 10 av 10 ganger. Lammekjøtt er best! Anonymkode: d9b23...442 Du tror at du som 38-åring har tjangs på 20-årige eller yngre jenter? Mannfolk er innbilske. Hvordan kan du vite noe som helst om hvordan kroppen til kvinner i 60-årene ser ut? Har du sett mange i den alderen nakne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #171 Del Skrevet 3. november 2024 Hermosa skrev (8 timer siden): Du tror at du som 38-åring har tjangs på 20-årige eller yngre jenter? Mannfolk er innbilske. Hvordan kan du vite noe som helst om hvordan kroppen til kvinner i 60-årene ser ut? Har du sett mange i den alderen nakne? Faktisk ja. Som ung og dum i 20 åra var jeg på restaurant og ble full. Ble lokka med hjem til ei i 60 åra. Når jeg våknet neste morgen og fikk se hva jeg lå ved siden av, ble jeg faktisk kvalm. Det virker som du vet hvordan en kropp kan se ut i den alderen, så det skal jeg la være her. Men tydelige tegn på et levd liv kan man si. Anonymkode: d9b23...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #172 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Faktisk ja. Som ung og dum i 20 åra var jeg på restaurant og ble full. Ble lokka med hjem til ei i 60 åra. Når jeg våknet neste morgen og fikk se hva jeg lå ved siden av, ble jeg faktisk kvalm. Det virker som du vet hvordan en kropp kan se ut i den alderen, så det skal jeg la være her. Men tydelige tegn på et levd liv kan man si. Anonymkode: d9b23...442 Så det betyr at alle i 60 åra har en kropp man blir kvalm av??? Anonymkode: f17c1...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #173 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Så det betyr at alle i 60 åra har en kropp man blir kvalm av??? Anonymkode: f17c1...a7e For noen av guttene/menn i 20 åra, absolutt ja. Anonymkode: d9b23...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #174 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): For noen av guttene/menn i 20 åra, absolutt ja. Anonymkode: d9b23...442 Neida, det er ikke sånn vettu vennen. Flere av oss er begunstiget med kropper som holder seg bra + er opptatt av å holde oss i form. De jeg har ligget med ønsker sterkt å komme tilbake.. Anonymkode: 6a064...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #175 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Neida, det er ikke sånn vettu vennen. Flere av oss er begunstiget med kropper som holder seg bra + er opptatt av å holde oss i form. De jeg har ligget med ønsker sterkt å komme tilbake.. Anonymkode: 6a064...23e Hvis du kan lese bestemor, kanskje du trenger briller; For noen av oss... Joda, dette vet vel gutter best selv, eller? Vil du (som fint kan være ei bestemor i 60 åra) påstå at du har like stram og fast kropp som ei på 20? Dessuten: hva tror du en gutt i 20 åra velger først, ei som er på alder med hans bestemor, eller ei som er like gammel. Hva tror du? Anonymkode: d9b23...442 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #176 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis du kan lese bestemor, kanskje du trenger briller; For noen av oss... Joda, dette vet vel gutter best selv, eller? Vil du (som fint kan være ei bestemor i 60 åra) påstå at du har like stram og fast kropp som ei på 20? Dessuten: hva tror du en gutt i 20 åra velger først, ei som er på alder med hans bestemor, eller ei som er like gammel. Hva tror du? Anonymkode: d9b23...442 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis du kan lese bestemor, kanskje du trenger briller; For noen av oss... Joda, dette vet vel gutter best selv, eller? Vil du (som fint kan være ei bestemor i 60 åra) påstå at du har like stram og fast kropp som ei på 20? Dessuten: hva tror du en gutt i 20 åra velger først, ei som er på alder med hans bestemor, eller ei som er like gammel. Hva tror du? Anonymkode: d9b23...442 Nei, har aldri påstått det, men at flere av oss holder oss godt? Absolutt. Og så er du kanskje litt enkel i hodet hvis du tror at seksuell tiltrekning kun handler om å ha en stram kropp. Det handler vel så mye om kjemi, blikk, rytme, trygghet, erfaring og kåthet. Anonymkode: 6a064...23e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #177 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 14.44): Gjør det du, bestemor, eller kanskje du aldri har født noen, selvopptatt og god tro (ego) om deg selv, det har du. Er musa like stram og glatt som en 30 åring også da vel.. Anonymkode: d9b23...442 Du er bare så utrolig ekkel. Kom deg ut av denne tråden 🤮🤮 Anonymkode: 90733...2b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #178 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er bare så utrolig ekkel. Kom deg ut av denne tråden 🤮🤮 Anonymkode: 90733...2b9 Du er utrolig ekkel selv, bestemor. Anonymkode: d9b23...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #179 Del Skrevet 3. november 2024 Det eneste problemet jeg har når det er store aldersforskjeller er når den yngste er for ung, feil maktfordeling og forskjellig modenhet. En på 38 er ikke så ung. Kjør på. Ikke noen andres sak det. Anonymkode: a802c...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå