Gå til innhold

Ekkelt om kvinne på 61 ligger med mann på 38?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Altså, jeg er på et anonymt forum, trenger ingen bekreftelse. Personlig føler jeg heller at det er du som er en misunnelig egoist som liker å tråkke på andre. 

Er ikke ung, men deilig. 

Satt akkurat og leste om Linn Stokke og tenkte at hun kan jeg sammenligne meg med utseendemessig. Er ganske sikker på at hun også har draget på mange menn som er 20 år yngre. 

Anonymkode: 8615d...339

Er greit å få kommentarer av andre at man ser bra ut, men å gå rundt å skryte "Å, så prek og sexy jeg er". Sier mye mer om deg en om meg. Da blir det du som bekler deg rollefiguren om at andre er misunnelige. Jeg trenger absolutt ikke være misunnelig på noen som går rundt og tror de er deilige.

Anonymkode: d9b23...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at alle over 18 er voksne nok til å samtykke. Men for good measure burde man vel si 35. 

Da jeg var ung trodde jeg alle over 40 var GAMLE, men nå som jeg er i 50-åra tenker jeg man er jo fortsatt den samme inni seg. Og man har alle aldre i seg. Så hvis jeg møter en mann som er 10-15 år yngre enn meg tenner på meg og vi har det fint ellers sier jeg ikke nei takk.

Anonymkode: ffc40...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva tenker dere om dette? For stor aldersforskjell? Det er jo generelt en trend at eldre kvinner og yngre menn nyter sex sammen.

Spør for en venn.

Anonymkode: c01a3...51d

Når begge er voksne, så er ikke 23 år ett problem. Det med alderforskjell har byttet litt etter 2010 ja. At menn er yngre er i hvert fall ikke uvanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå tenker du kun på deg selv. Nå vet ikke jeg sivilstatusen på deg, men et stort flertall av kvinner i 50 og 60 årene er gifte og har både barn og barne-barn. ( noen sågar oldebarn) For det første, noen gjør dette bak ryggen på mannen. Synes du dette er greit? For det andre, har det slått deg at dette kan gå ut over dine barn og barne-barn? Hadde du holdt deg til en mann innenfor fem år yngre hadde ikke mange reagert, men når det blir litt "uvanlig alder" så blir dette veldig fort snakket om, og tro meg,- alt slikt kommer ut etter hvert. Da blir det kult for f.eks. din datter (Stine) å høre på jobben; "Har du hørt at han Per driver å puler på bestemora til hu Stine? Eller sjekker du opp alle bekjente og kolleger til din elsker? Har du lyst til at dine barn eller barne-barn blir belastet med folkesnakk? Det kan skje, og det har også skjedd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkelt. Og selv om hun er renslig,,,antageligvis, så tenker jeg på sur, gammel fiskelukt.

Anonymkode: c0af6...e05

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ekkelt. Og selv om hun er renslig,,,antageligvis, så tenker jeg på sur, gammel fiskelukt.

Anonymkode: c0af6...e05

Det er klart, når man er så gammel samler det seg opp noe lukt gjennom årene 🙄

Anonymkode: 88910...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva tenker dere om dette? For stor aldersforskjell? Det er jo generelt en trend at eldre kvinner og yngre menn nyter sex sammen.

Spør for en venn.

Anonymkode: c01a3...51d

Bare å kjøre på det, de er voksne og tar egne valg, ikke noe ekkelt i det. Hun får seg en viril mann og hun er erfaren og sikkert veldig kåt. Ikke noe flaut eller galt med det. Eneste er at om 20 år er hun 80 og han er ikke 60. Men kan fortsatt funke fint. Regner med at dette har de tenkt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det er klart, når man er så gammel samler det seg opp noe lukt gjennom årene 🙄

Lukt er gammelt sekret som ikke er vasket. Hun skal ved renslighet ikke lukte noe spesielt mer enn yngre kvinner.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (2 minutter siden):

Lukt er gammelt sekret som ikke er vasket. Hun skal ved renslighet ikke lukte noe spesielt mer enn yngre kvinner.

Jo, det har jeg opplevd, og ikke noe staselig akkurat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (5 minutter siden):

Bare å kjøre på det, de er voksne og tar egne valg, ikke noe ekkelt i det. Hun får seg en viril mann og hun er erfaren og sikkert veldig kåt. Ikke noe flaut eller galt med det. Eneste er at om 20 år er hun 80 og han er ikke 60. Men kan fortsatt funke fint. Regner med at dette har de tenkt over.

Nå står det ingen ting om hun er gift eller har barn. I så fall er det ikke bare å kjøre på, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (4 minutter siden):

Det var usaklig svar på en enda mer usaklig kommentar. Rart å tenke at alle damer over en viss alder lukter fisk i underlivet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke ekkelt når mannen er såpass opp i årene selv. Det er stor forskjell på en som er 38 enn en som er 18-20. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at her er det to godt voksne mennesker som gjør noe de ønsker. Hvorfor skal jeg mene mye ut over dette?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mr X skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker at her er det to godt voksne mennesker som gjør noe de ønsker. Hvorfor skal jeg mene mye ut over dette?

Men er det greit om hun er utro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantemor skrev (10 minutter siden):

Nei ikke ekkelt når mannen er såpass opp i årene selv. Det er stor forskjell på en som er 38 enn en som er 18-20. 

Jeg kan forstå at en gutt på 18-20 er konstant kåt og hadde tatt hva som helst. Men at en mann på 38 skal foretrekke ei på 61 framfor ei på 25? Nope. Men det er mange trolletråder her da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkelt, ja. Hadde vært ekkelt om kjønnene var omvendt også

Anonymkode: 27ee2...2ea

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ekkelt, ja. Hadde vært ekkelt om kjønnene var omvendt også

Anonymkode: 27ee2...2ea

Tror det er en trolletråd. Hvorfor kan aldri ts svare på om hun er gift eller har barn? Er masse tråder om store aldersforskjeller hele tiden, sikkert en/ei som blir tent av fantasien. Er nok ikke særlig vanlig eller fristende for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jo, det har jeg opplevd, og ikke noe staselig akkurat....

Okey, du vet at hun vasket seg rett før? Hun kan jo ha hatt en eller annen ubalanse i noe som kan skape lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det var usaklig svar på en enda mer usaklig kommentar. Rart å tenke at alle damer over en viss alder lukter fisk i underlivet. 

Mitt svar var ikke usakelig. Lukt fra underlivet kommer i det store og hele fra urenslighet. Det er jo ikke alle som er like renslige.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Nå står det ingen ting om hun er gift eller har barn. I så fall er det ikke bare å kjøre på, nei.

Dette er avsporing. Spørsmålet handlet ikke om hun var gift, samboende eller ikke, men om aldersforskjellen. Med aldersforskjellen som utgangspunkt, er det bare å kjøre på.

Hva med han, kan jo vært han som var gift.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...