Gå til innhold

Hvor mye jobber dere gratis for arbeidsgiver?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mye.

Jeg er lærer.

Anonymkode: 0d1d5...95a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke veldig mye. Jobbet mer gratis før når jeg var ny. Jeg har skrudd av varsler på apper osv etter kl 18 og frem til kl 7. Er det noe viktig har jeg sagt at sjefene må ringe meg. Har nå et klart skille mellom jobben og privatlivet. En kollega av meg svarer foreldre i appen gjennom helgen også. Har også utdelt sitt private nummer til foreldrene så de i prinsippet kan ringe henne når som helst. Nei takk.

Anonymkode: dd1aa...e6b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ikke veldig mye. Jobbet mer gratis før når jeg var ny. Jeg har skrudd av varsler på apper osv etter kl 18 og frem til kl 7. Er det noe viktig har jeg sagt at sjefene må ringe meg. Har nå et klart skille mellom jobben og privatlivet. En kollega av meg svarer foreldre i appen gjennom helgen også. Har også utdelt sitt private nummer til foreldrene så de i prinsippet kan ringe henne når som helst. Nei takk.

Anonymkode: dd1aa...e6b

Jeg har et eget nr til  arbeidslivet, aldri delt ut mitt  private. Slår av jobbtlf kl 16, ingen fra arbeidslivet skal kunne nå meg etterpå.

Anonymkode: e8bde...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Om man ønsker å ta fighten så skal det mye til for at en stilling kan defineres som særdeles uavhengig. 

Anonymkode: ee169...999

Stemmer... https://www.arbeidstilsynet.no/arbeidstid-og-organisering/arbeidstid/ledende-og-sarlig-uavhengige-stillinger/

Anonymkode: e8bde...5e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...