AnonymBruker Skrevet 28. oktober #61 Del Skrevet 28. oktober Mye. Jeg er lærer. Anonymkode: 0d1d5...95a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #62 Del Skrevet 28. oktober Ikke veldig mye. Jobbet mer gratis før når jeg var ny. Jeg har skrudd av varsler på apper osv etter kl 18 og frem til kl 7. Er det noe viktig har jeg sagt at sjefene må ringe meg. Har nå et klart skille mellom jobben og privatlivet. En kollega av meg svarer foreldre i appen gjennom helgen også. Har også utdelt sitt private nummer til foreldrene så de i prinsippet kan ringe henne når som helst. Nei takk. Anonymkode: dd1aa...e6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #63 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ikke veldig mye. Jobbet mer gratis før når jeg var ny. Jeg har skrudd av varsler på apper osv etter kl 18 og frem til kl 7. Er det noe viktig har jeg sagt at sjefene må ringe meg. Har nå et klart skille mellom jobben og privatlivet. En kollega av meg svarer foreldre i appen gjennom helgen også. Har også utdelt sitt private nummer til foreldrene så de i prinsippet kan ringe henne når som helst. Nei takk. Anonymkode: dd1aa...e6b Jeg har et eget nr til arbeidslivet, aldri delt ut mitt private. Slår av jobbtlf kl 16, ingen fra arbeidslivet skal kunne nå meg etterpå. Anonymkode: e8bde...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #64 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Om man ønsker å ta fighten så skal det mye til for at en stilling kan defineres som særdeles uavhengig. Anonymkode: ee169...999 Stemmer... https://www.arbeidstilsynet.no/arbeidstid-og-organisering/arbeidstid/ledende-og-sarlig-uavhengige-stillinger/ Anonymkode: e8bde...5e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå