AnonymBruker Skrevet 9. november #81 Del Skrevet 9. november Maud-1919 skrev (På 27.10.2024 den 8.00): Et forhold skal gå to veier. Og man er forelder uansett alder på barnet sitt. Alle trenger støtte og trygghet. Dessverre er det ikke alle som får det. Det er ekstremt mange selvopptatte folk som kun ser seg selv og sitt. Hos oss er det tante. Som selvrealiserer seg selv, og setter så mye grenser at det ikke er plass til andre i livet hennes. Og det er sårt for barna. Jeg spyr 🤮 og ja, jeg har tatt det opp, på en ordentlig måte. Jeg har ikke noe godt råd til deg TS, annet enn å ikke bli slik din mor er ❤️ Du er sur på en TANTE som ikke bruker nok tid med DINE unger? 😂 Anonymkode: 80ef6...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maud-1919 Skrevet 9. november #82 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du er sur på en TANTE som ikke bruker nok tid med DINE unger? 😂 Anonymkode: 80ef6...cf2 Ja, det er jeg. Når hun ikke har barn eller noen forpliktelser til noen - og jeg har store skader etter kreftbehandling som begrenser livet kraftig. Hadde situasjonen vært motsatt hadde jeg stilt opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #83 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 8.53): Jeg kjenner veldig på dette allerede. Har 3 barn på 8, 11 og 13 år samt at jeg er gift med en rotegubbe som jeg anser som barn nr 4. Hver eneste dag gleder jeg meg til å flytte helt alene til min helt egne, rene og ryddige leilighet når barna har forlatt redet. Jeg antar at to av sønnene mine uansett ikke kommer til å få barn da de begge har utpreget ADHD og neppe ender opp med mer enn max et fagbrev, dvs de kommer ikke til å være spesielt attraktive på markedet. Men tenker samtidig at det er helt greit mtp den stadig mer utrygge og ustabile verdenen vi vokser opp i 😥 Anonymkode: a1a32...c8b Mener du at feks frisører og elektrikere ikke er attraktive på markedet? Anonymkode: ee7ad...5a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 9. november #84 Del Skrevet 9. november Jeg forstår deg veldig godt, jammen ikke rart du er skuffet! Men moren din har antagelig problemer, enten med egen rus eller at mannen ikke vil at hun skal reise. Høres ikke ut som en kvinne som egentlig ønsker å velge dere bort… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #85 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 10.04): Barn blir til voksene. Og i følge abortmotstandere så skal barn være glad de bare fikk en sjansen?! Fra spøk til alvor( ja jeg syns abortmotstandere er noen skrullinger) Jeg har mine grunner til at jeg har blitt mettet av forventninger og krav. Som forelder, så har jeg gjort mitt. Jeg skal ikke forsvinne helt, men jeg kommer ikke til å initiativ til noe forhold Anonymkode: a0554...2a9 Haha, abortmotstandere sloss bare for barnas liv frem til de er født. Så rosenrødt og rosa sky. Deretter gir de blanke faen i at barna må vokse opp med psykisk syke, lutfattige eller narkomane foreldre som overhodet ikke vil ha ungene. Anonymkode: a1a32...c8b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #86 Del Skrevet 12. november Ulla Ullsokk skrev (På 9.11.2024 den 18.15): Jeg forstår deg veldig godt, jammen ikke rart du er skuffet! Men moren din har antagelig problemer, enten med egen rus eller at mannen ikke vil at hun skal reise. Høres ikke ut som en kvinne som egentlig ønsker å velge dere bort… Og det er kanskje det som gjør det ekstra vondt.. at jeg vet at hun egentlig ønsker å ha et tett forhold til både barn og barnebarn. Hun bare har tatt noen valg de siste årene som jeg virkelig ikke evner å forstå. Ts Anonymkode: 1d00a...769 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november #87 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 18.25): Haha, abortmotstandere sloss bare for barnas liv frem til de er født. Så rosenrødt og rosa sky. Deretter gir de blanke faen i at barna må vokse opp med psykisk syke, lutfattige eller narkomane foreldre som overhodet ikke vil ha ungene. Anonymkode: a1a32...c8b Det er faktisk foreldre som velger å få barn. Ikke barn som velger å bli født. Denne verden er faktisk ikke et så fantastisk sted at jeg tror det er så mye om å gjøre. Da mener jeg faktisk at man er foreldre livet ut, og skal være en støtte for barna sine selv om de er voksne, i en verden som ellers kan være ganske fæl. Jeg vet hvertfall at mitt barn alltid kommer til å være en prioritet for meg. Både nå, og når han er 20, 30, 40. Ts Anonymkode: 1d00a...769 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 12. november #88 Del Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og det er kanskje det som gjør det ekstra vondt.. at jeg vet at hun egentlig ønsker å ha et tett forhold til både barn og barnebarn. Hun bare har tatt noen valg de siste årene som jeg virkelig ikke evner å forstå. Ts Anonymkode: 1d00a...769 Jeg tror faktisk ikke vi klarer å forstå det der med rus. Eller om mannen har en eller annen kontroll over henne. Jeg tror jeg ville gjort noe drastisk for å rive henne ut av det. Men det er kanskje lettere sagt enn gjort med et voksent menneske. Jeg hadde ihvertfall krevd å få snakke skikkelig med henne, alene, ansikt til ansikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå