Gå til innhold

Hvordan sletter jeg et innlegg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Lagde et innegg her inne som jeg ønsker å slette. Hvordan går jeg frem? Har googlet og det står "trykk på rediger innlegg og så fjerner du det som står" men problemet er at jeg ikke finner noe "rediger" knapp. Sikkert jeg som er dum, men klarer ikke å finne ut av det.Når jeg går inn på kontoen min så står det:

Min aktivitet: der kommer det opp kun 2 tråder jeg har svart på - finner ikke noen av mine innlegg

Noen som kan hjelpe?

Anonymkode: 4f590...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har skrevet innlegg som anonym så går det ikke ann å endre. Vet at flere endrer overskrift og innlegg til kun et punktum. Det kan du gjøre om du har skrevet under brukernavnet ditt. 

Anonymkode: 6d717...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Om du har skrevet innlegg som anonym så går det ikke ann å endre. Vet at flere endrer overskrift og innlegg til kun et punktum. Det kan du gjøre om du har skrevet under brukernavnet ditt. 

Anonymkode: 6d717...049

Takk for svar. La det opp som anonym da det var veldig personlig, men da vet jeg ihvertfall at jeg ikke kan gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar. La det opp som anonym da det var veldig personlig, men da vet jeg ihvertfall at jeg ikke kan gjøre noe med det.

Du kan prøve å kontakte admin. 

Anonymkode: af9e5...678

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...