Gå til innhold

Medium svarer i kveld

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Svarer så langt jeg rekker og orker.

Svarer ikke på helserelaterte spørsmål og forbeholder meg retten til å unnlate å svare dersom jeg oppfatter spørsmålet om etisk vanskelig å svare på via nett.

Fyr løs! :) 

Anonymkode: a3537...0cc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei! 

Jeg lurer på hvordan jeg vil gjøre det i den nye jobben min😊 Jeg er godt kvalifisert, men altfor redd for å likevel ikke være god nok!

Anonymkode: 404b3...bde

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil kan jeg elsker komme tilbake til meg en gang? (Han er nå sammen med ei annen) 

Anonymkode: ffb33...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonetta skrev (13 minutter siden):

Blir karrieren min det jeg drømmer om?

Jeg trekkes veldig mot fiskeindustrien og kysten. Har du noen i familien som har gått over og har jobbet som fisker eller fiskerelatert? Usikker på om det var det vedkommende jobbet med selv, eller om det er en bransje du bør se nærmere på.

Får inntrykk av at du har latt det holde igjen i en slags drøm eller en erfaring du har lyst til å holde fast i. Den er ikke der lenger. I tillegg får jeg inn at du muligens lar deg påvirke av noen rundt deg - noen som holder deg igjen. 

Du er klar for hovedkontoret får jeg inn. Ser også et stort bygg, mørkt i fargen som ligger litt for seg selv. Deretter ser jeg en stige og føler nesten som jeg blir dyttet opp. Du skal opp karrierestigen.

Ikke la deg påvirke av de rundt deg, noen ønsker å holde deg igjen på sitt nivå må vel bli hovedbudskapet her :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt kjent med en veldig fin mann som har alle egenskaper som er viktig for meg. Neste forhold ønsker jeg at skal vare livet ut, og lurer på om han kan være en potensiell kandidat. Vet ikke helt hva han føler.

Anonymkode: 2d3b4...7bc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken dato får vi solgt leiligheten, og hvor mye over/under takst?

Anonymkode: b17d2...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Svarer så langt jeg rekker og orker.

Svarer ikke på helserelaterte spørsmål og forbeholder meg retten til å unnlate å svare dersom jeg oppfatter spørsmålet om etisk vanskelig å svare på via nett.

Fyr løs! :) 

Jeg går gjennom et meget tøft studie, med familien på slep, utenlands. Hvordan vil jeg klare meg? Jeg må få det til! :( Og jeg har av og til dårlig samvittighet for å ta med meg mann og barn på dette. Dette betyr alt for meg. Håper du får tid ❤️ 

Anonymkode: 8122c...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...