AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #61 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Syns ikke folk burde ligge når de er så berusa at de ikke tar gode valg for seg. Skjønner ikke dere ikke er mer redd for å begå fylla overgrep. Anonymkode: 13500...ec2 Din mening om dette er ikke relevant i denne tråden. Anonymkode: 5b636...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #62 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Din mening om dette er ikke relevant i denne tråden. Anonymkode: 5b636...ebf Det er viktigere enn en tråd. Anonymkode: 13500...ec2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #63 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er viktigere enn en tråd. Anonymkode: 13500...ec2 Du kan lage en egen om dette. Anonymkode: 5b636...ebf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #64 Del Skrevet 27. oktober 2024 Nå er vi gifte og har barn. Likevel har vi alltid hatt kondomer liggende åpenlyst for alle på badet hele tiden. Ikke noe farlig eller stress med det. Men skulle det komme en situasjon en gang, vet alle i huset hvor de ligger. Anonymkode: bf29d...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #65 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): I det siste har jeg peilet meg mer inn på det skjeive markedet, jeg trives nok bedre der😊 Anonymkode: 2e4a0...a24 Ja, der er man som kjent veldig glad i hjelpesløse heterofile damer 🙄 Anonymkode: 63185...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #66 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skjønner ikke dere ikke er mer redd for å begå fylla overgrep. Når en har sex i fylla, så har oftest begge promille Anonymkode: 9ffca...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #67 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, der er man som kjent veldig glad i hjelpesløse heterofile damer 🙄 Anonymkode: 63185...9e4 Er ikke heterofil😊 Blir sjekket like ofte opp av kvinner som av menn, så jeg klarer meg fint, jeg😊 Anonymkode: 2e4a0...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #68 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når en har sex i fylla, så har oftest begge promille Anonymkode: 9ffca...b4a Å da er det aldri overgrep? Da kan man bare si, jeg var full jeg er uskyldig i mine handlinger? Anonymkode: 13500...ec2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #69 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Også bare enkelt og greit brukt abort som prevensjonsmiddel hvis du helt tilfeldig skulle bli gravid ? Anonymkode: 6437b...17d Det er en mulighet hvis uhellet først har skjedd. Du trenger ikke moralisere andre sine valg. Anonymkode: 75e8e...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #70 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Tja. HPV-virus er veldig vanlig og kan som kjent har rimelig kjipe konsekvenser. Kondom beskytter ikke 100%, men betydelig mer enn ingenting. Anonymkode: 5b636...ebf HPV er jeg vaksinert mot, med Gardasil, dessuten har de aller fleste HPV uansett, så det kan like gjerne være han ordentlige, seriøse typen jeg blir kjæreste med som har HPV. Andre kjønnssykdommer, og eventuelt graviditet hvis man ikke går på prevensjon, er større grunn til å styre unna. Men tviler på at jeg hadde klart det hvis han var tiltrekkende nok. Anonymkode: fa87e...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #71 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er en mulighet hvis uhellet først har skjedd. Du trenger ikke moralisere andre sine valg. Anonymkode: 75e8e...089 Jeg har omsorg for ofrene. Jo jeg skal faan med moralisere. Slutt å begå overgrep din idiot. Anonymkode: 13500...ec2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #72 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo jeg skal faan med moralisere. Slutt å begå overgrep din idiot. Anonymkode: 13500...ec2 Hva er det du babler om? TS skrev: "Gir du etter, eller er du sterk/konsekvent nok og ber ham om å kle på seg og komme seg ut da du ikke vil ha sex uten kondom?" Hun nevnte ingen ting om overgrep. Hun snakker om kvinner som tar et valg. Anonymkode: 75e8e...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #73 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): HPV er jeg vaksinert mot, med Gardasil, dessuten har de aller fleste HPV uansett, så det kan like gjerne være han ordentlige, seriøse typen jeg blir kjæreste med som har HPV. Andre kjønnssykdommer, og eventuelt graviditet hvis man ikke går på prevensjon, er større grunn til å styre unna. Men tviler på at jeg hadde klart det hvis han var tiltrekkende nok. Anonymkode: fa87e...d36 Da får du ta til takke med alle k.sykdommer du kan få. Anonymkode: bf29d...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #74 Del Skrevet 27. oktober 2024 Ligger ikke rundt, så det er ingen problemstilling. Anonymkode: 87ea2...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #75 Del Skrevet 27. oktober 2024 Tror at hvis han ikke hadde hatt nok lyst på meg til å ta på kondom når jeg ba om det, så hadde det vært skikkelig turn off. Og ut på gata med ham. Men har manglet kondom en gang eller to og i og med at jeg tar p-piller så har jeg tatt sjangsen. Ikke fått noe ulumskheter, heldigvis. Anonymkode: ff61a...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #76 Del Skrevet 28. oktober 2024 Vil han ikke ta på kondom vil han ikke "nok". Dersom du har bedt om at det skal brukes kondom, vet han at det blir ikke sex uten at han tar den på. Anonymkode: 08e76...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #77 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tror at hvis han ikke hadde hatt nok lyst på meg til å ta på kondom når jeg ba om det, så hadde det vært skikkelig turn off. Og ut på gata med ham. Men har manglet kondom en gang eller to og i og med at jeg tar p-piller så har jeg tatt sjangsen. Ikke fått noe ulumskheter, heldigvis. Anonymkode: ff61a...216 Alltid lurt å ha liggende en pakke kondomer! Har alltid 1 stk liggende i veska også. Anonymkode: bf29d...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 29. oktober 2024 #78 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 26.10.2024 den 20.21): Det kommer til sex, dere har kledd av dere, og han vil ikke bruke kondom. Gir du etter, eller er du sterk/konsekvent nok og ber ham om å kle på seg og komme seg ut da du ikke vil ha sex uten kondom? Anonymkode: bf29d...80d Det er du som må bestemme om du da vil uten. hvis du ønsker og den andre ikke så skal du droppe. Den andre må akseptere dine begrensninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå