AnonymBruker Skrevet 28. oktober #61 Del Skrevet 28. oktober Rituals kalender og en sjokoladekalender fra en lokal butikk 😊 Mannen skal ha Flax kalender, han bryr seg ikke så mye🤣 Anonymkode: 234f7...291 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #62 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Rituals kalender og en sjokoladekalender fra en lokal butikk 😊 Mannen skal ha Flax kalender, han bryr seg ikke så mye🤣 Anonymkode: 234f7...291 Sier du det hvis han vinner en million også? Anonymkode: 582b9...2dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. oktober #63 Del Skrevet 28. oktober Helt vanlig sjokoladekalender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 28. oktober #64 Del Skrevet 28. oktober Jeg har Lyko MindGlown, Nespresso kaffekapselkalender og Clipper te-kalender. Kjenner jeg min mor rett, kommer det nok en Flaxkalender dalende rundt den 1. desember, også. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 28. oktober #65 Del Skrevet 28. oktober Kjøper ikke kalender selv. Pleier å få en flaxkalender av svigermor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 28. oktober #66 Del Skrevet 28. oktober Sefanja skrev (Akkurat nå): Kjøper ikke kalender selv. Pleier å få en flaxkalender av svigermor Kom på at mannen pleier å kjøpe sjokoladekalender, og vi pleier å åpne annenhver dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 28. oktober #67 Del Skrevet 28. oktober Jeg får av svigers.... Flax-lodd og kanskje godteri inni der er jo hyggelig, men egentlig liker jeg ikke å hele tiden få noe, hver dag, med mindre det er at noen lager mat til meg, fikser noe i huset e.l. Synes jeg har mer enn nok ting, og kanskje hadde det vært bedre å lage en julekalender der jeg gir bort en ting, hver eneste dag i førjulstida.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #68 Del Skrevet 28. oktober Mannen lager pakkekalender til meg 🥰 Jeg lager selvsagt til han også. Har også lyst på Rituals sin. Hadde en for noen år siden, var veldig glad i den. Anonymkode: b668d...b98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 28. oktober #69 Del Skrevet 28. oktober Hurra! Fekk sikra meg ein Body Shop-kalendar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. oktober #70 Del Skrevet 28. oktober (endret) Caia, Bangerhead og lakriskalender fra Johan Bülow. Gleder meg til desember! Endret 28. oktober av jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #71 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (På 26.10.2024 den 17.57): Den jeg alltid har - den billige sjokoladekalenderen fra Helgø Meny. Kjøper gjerne flere og har hele kalenderen i en skål, sammen med julebrus. Tradisjon hver desember. Anonymkode: 51ec1...eef Du har hele kalenderen i en skål? Hva er vitsen da? Hvorfor ikke bare kjøpe sjokoladebiter å legge i en skål istedenfor? Du vet at kg-prisen for sjokoladen er veldig mye høyere når man kjøper en kalender enn om man bare kjøper sjokoladen? Jeg kjøper likevel kalender, men det er jo for å kunne åpne en luke hver dag. Anonymkode: df1c3...e87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. oktober #72 Del Skrevet 29. oktober Ingen som skal ha kalender fra kondomeriet eller tilsvarende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 30. oktober #73 Del Skrevet 30. oktober Jeg har kjøpt sjokoladekalenderen fra Jentene på tunet 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #74 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 13.16): Sier du det hvis han vinner en million også? Anonymkode: 582b9...2dd Da var nok Flax kalender smartest å velge, om det skjer 🤣 Anonymkode: 234f7...291 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #75 Del Skrevet 1. november MarianneE skrev (På 29.10.2024 den 20.32): Ingen som skal ha kalender fra kondomeriet eller tilsvarende Hatt de før. De er nesten alltid like. Hatt både fra nytelse og kondomeriet. Føler ikke man får så mye for pengene. Og når man har kjøpt en har man 10 produkter som bare blir liggende Anonymkode: a6b97...cd7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. november #76 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hatt de før. De er nesten alltid like. Hatt både fra nytelse og kondomeriet. Føler ikke man får så mye for pengene. Og når man har kjøpt en har man 10 produkter som bare blir liggende Anonymkode: a6b97...cd7 Helt enig, har hatt slike 2-3 år på rad og det var noe nyttig mens mye har blitt liggende ubrukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #77 Del Skrevet 1. november Flax kalender og kinder kalender. Tenåringen får en sminke kalender. Anonymkode: 897d3...f3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 6. november #78 Del Skrevet 6. november En med sjokolade i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:45 #79 Del Skrevet søndag kl 22:45 Haribo, Toblerone og Flax. Tror jeg må sjekke den Kims kalenderen også. Anonymkode: cd5b2...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet søndag kl 23:17 #80 Del Skrevet søndag kl 23:17 Jeg skal ikke kjøpe meg kalender i år, jeg kjøpte meg en parfymekalender ifjor... har fortsatt noen parfymer igjen som jeg vil bruke opp først før jeg kjøper nytt. Men kanskje jeg kjøper meg en kalender neste år😊. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå