Gå til innhold

Hvilken adventskalender skal du ha i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flax-kalender, også skal jeg bytte kalender med ei som driver med samme hobby som meg, scrapping/maling.

Også pleier jeg, søstra mi og mamma å lage pakkekalender til hverandre, men i år har jeg ønsket meg kaffekalender fra The Brew Company istedenfor🤞

Anonymkode: 868ea...63a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er skikkelig intense på kalendere, vi storkoser oss med å sitte sammen hver kveld i desember og se adventskalendere på TV (Blåfjell, Nissene på låven og hva enn som går på TV). Jeg har lakriskalender, flaxkalender, pokemonkalender og mummikalender mens samboeren har sjokoladekalender, flaxkalender, pokemonkalender og pakkekalender. Pakkene er bare nyttige småting eller godteri slik at det ikke blir så mye ræl. 

Det er en skikkelig guilty pleasure og vi bruker lang tid hver dag på opplegget.. 😅 Men det er veldig gøy og en av mine favorittradisjoner, føler meg som et barn igjen.

Anonymkode: 088d8...832

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg kjøper aldri uten å vite innhold. Men når jeg bruker 20 av 24-25 ting til en verdi av 5-6k for under tusenlappen, så lønner det seg for meg. Kjøper ikke hudpleie resten av året etter omtrent 

Anonymkode: a6b97...cd7

Samme her.

Har tre beauty kalendere i år (Cult Beauty, Lyko 24k og Essie). Har jo gått gjennom innhold, og vet det lønner seg mye foran å kjøpe produkter enkeltvis. I kombinasjon med at jeg får prøvd ut nye produkter, og slipper dyre bomkjøp. 

Det er som du sier enkelte ting jeg ikke bruker, eller trenger. Men har både venninner og nieser som blir veldig glad for en liten gave. Trengte påfyll av en god del neglelakk i år, men 1/3 er planlagt gitt videre da det er farger jeg ikke bruker eller trenger. 

Har tidligere hatt øl kalender til mannen et par ganger. Da får han prøvd ut mye nytt og spennende. 

Anonymkode: 0e46c...a63

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en god del i år, disse loddtrekning kalenderne har tatt helt av. Må kjøpe en elle flere fra  korpset, rideskolen, 9. klasse og dyrebeskyttelsen. Mulig jeg skaffer meg en med kosmetikk, men har ikke funnet en jeg liker enda. 

Anonymkode: 43e73...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg og mannen skal dele på te-kalenderen fra ac perch 😍

Anonymkode: 9953f...a29

Den har vi også kjøpt hjemme. Gleder meg til desember 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på når jeg så te-kalender; vi hadde kaffekapsel kalender et år, to stykk. Det var koselig å prøve ut en ny kaffe sammen hver dag. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi (to voksne, 14-åring og 15-åring) har følgende i år: Gårdschips Julekalender, Bulow, Flax, Babor, Caia Cosmetics, en med lakrispiper, og to hjemmelagede pakkekalendere. Vi deler litt på innholdet alt etter hva vi får/liker.

Anonymkode: a375c...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg og mannen skal dele på te-kalenderen fra ac perch 😍

Anonymkode: 9953f...a29

Den har jeg hatt før, den holdt faktisk til året etter også 😄😁

Jeg vurderer Sverre Sætre sin sjokoladekalender. Ungene får Forskningsfabrikken sin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager min egen. Jeg ble så lei av kjøpesjokoladekalendere hvor selv de dyre kalenderne hadde ganske middelmådig eller kjedelig sjokolade så for to år siden begynte jeg å kjøpe 24 biter belgisk konfekt og ha i en kalender jeg har fra før. Da vet jeg at jeg får god sjokolade hver dag. :jepp:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg Anthon Berg i år. Blir fort også Flax julekalender ☺️

Anonymkode: 13525...a3a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg kjøper aldri uten å vite innhold. Men når jeg bruker 20 av 24-25 ting til en verdi av 5-6k for under tusenlappen, så lønner det seg for meg. Kjøper ikke hudpleie resten av året etter omtrent 

Hva slags kalender er det du kjøper når du sparer 4-5k sammenliknet med å kjøpe varene separat?

Anonymkode: 4ba76...0c6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hva slags kalender er det du kjøper når du sparer 4-5k sammenliknet med å kjøpe varene separat?

ikke meg du spør. 

Jeg har ikke satt opp endelig regnestykke i år, da jeg ikke har prøvd/brukt produktene ennå. Fjorårets beste var Harvey Nichols. Den kostet 2 600. Verdi av produktene var 15 144. Varer for 9 240 var verdt det for meg. Resten ble gaver, som jo også har en verdi. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Kan jo også nevne Kicks. Den kostet 1 499 i fjor. Produktene var verdt 5 331. 

I år... nope... en av årets store skuffelser. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og mannen skal ha denne fra nytelse:

https://www.nytelse.no/gavesett/luksus-erotisk-julekalender-2024/par/?gbraid=0AAAAAD6cCrowNc6uWgVGrsJ53QNhp3GOm&gclid=CjwKCAjwyfe4BhAWEiwAkIL8sA7H3UFVLxsf7YXAbek1ow-trfQrgASVAX0C47MH5Iga67sc59wAdBoCSEoQAvD_BwE

Vi hadde en erotisk kalender for et par år siden, og det ble en varm desember. Anbefales 😍 

Anonymkode: 47754...23d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Den jeg har kjøpt har verdi på nesten 11700, det betyr at man sparer mye på produkter mam bruker 

Anonymkode: 94100...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den jeg har kjøpt har verdi på nesten 11700, det betyr at man sparer mye på produkter mam bruker 

Anonymkode: 94100...d75

Joda, men jeg var nysgjerrig på hvilken type(r) det er snakk om. Som regel er det ikke 80% rabatt på produkter i en adventskalender, uansett om det dreier seg om luksusvarer eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vita sin for eksempel :) verdi 6300 og jeg fikk den for 1500. Hadde en rabattkode som ikke fungerer lenger

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...