AnonymBruker Skrevet 26. oktober #1 Del Skrevet 26. oktober Hei, hvordan skal jeg tolke dette? jeg og kjæresten har vært litt til og fra som kjærester, men bestemt oss for at vi er vi. Pga jobb innen reiseliv så ble jeg stasjonert utenfor landet i høst, borte i 6 uker, men vi skulle være vi uansett. to dager etter jeg har forlatt landet så gjør hun vennelisten sin privat på face, hvordan skal jeg tolke dette ? tidligere har jeg ved et par anledninger spurt hvem de nye vennene er, hvor hun forklarer det lott unnvikende. ikke at jeg tror hun ligger rundt, men ønsker å sondere muligheter og what if En litt bekymret mann 40 Anonymkode: 469fb...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #2 Del Skrevet 26. oktober ....... En slik person ville jeg absolutt ikke stolt på. Anonymkode: b972d...272 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #3 Del Skrevet 26. oktober Ja, synes det var merkelige gjort av henne. Anonymkode: a1c55...7ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #4 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hei, hvordan skal jeg tolke dette? jeg og kjæresten har vært litt til og fra som kjærester, men bestemt oss for at vi er vi. Pga jobb innen reiseliv så ble jeg stasjonert utenfor landet i høst, borte i 6 uker, men vi skulle være vi uansett. to dager etter jeg har forlatt landet så gjør hun vennelisten sin privat på face, hvordan skal jeg tolke dette ? tidligere har jeg ved et par anledninger spurt hvem de nye vennene er, hvor hun forklarer det lott unnvikende. ikke at jeg tror hun ligger rundt, men ønsker å sondere muligheter og what if En litt bekymret mann 40 Anonymkode: 469fb...418 Kjenner flere som jobber innen reiseliv, og de har skjult venneliste pga de ikke ønsker at de som de er reiseledere for skal vite noe om dem.. Men det er de jo åpne om selvsagt… Hva er forklaringen hennes? Anonymkode: 9a224...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #5 Del Skrevet 26. oktober Ser nå at det er du som jobber innen reiseliv.. Anonymkode: 9a224...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #6 Del Skrevet 26. oktober Hvordan merker man i det hele tatt at noen gjør vennelisten sin privat? Hvis du driver og spør hvem diverse venner er, og virker mistenksom, er sikkert det årsaken. Anonymkode: b1bf2...85f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #7 Del Skrevet 26. oktober 31 minutter siden, AnonymBruker said: Kjenner flere som jobber innen reiseliv, og de har skjult venneliste pga de ikke ønsker at de som de er reiseledere for skal vite noe om dem.. Men det er de jo åpne om selvsagt… Hva er forklaringen hennes? Anonymkode: 9a224...06c Selv da kan de sette vennelisten til at kun venner kan se den, eller fjerne spesifikke personer fra å kunne se den. Anonymkode: c3193...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #8 Del Skrevet 26. oktober 32 minutter siden, AnonymBruker said: Ser nå at det er du som jobber innen reiseliv.. Anonymkode: 9a224...06c Ser nå det samme... Stryk siste. Da er situasjonen til TS enda merkeligere ja. Anonymkode: c3193...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #9 Del Skrevet 26. oktober Sjekker du vennelisten hennes daglig? Det faktum at du umiddelbart oppdager at hun har skjult den og i tillegg forhører deg om nye venner, gjør at jeg skjønner at hun kan ha behov for å verne om litt privatliv. Du høres litt kontrollerende ut... Anonymkode: b7a1c...a60 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #10 Del Skrevet 26. oktober Trenger ikke å spørre hele tiden, du ser om noen venner får nye venner. Hun er ikke i reiseliv, jeg er - har vi litt historie så blir en jo litt på vakt. jeg har ikke konfrontert henne med at listen hennes er skjult nei, det skjedde på torsdag og jeg reiste tirsdag. takk for svar TS Anonymkode: 469fb...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet 26. oktober #11 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Trenger ikke å spørre hele tiden, du ser om noen venner får nye venner. Hun er ikke i reiseliv, jeg er - har vi litt historie så blir en jo litt på vakt. jeg har ikke konfrontert henne med at listen hennes er skjult nei, det skjedde på torsdag og jeg reiste tirsdag. takk for svar TS Anonymkode: 469fb...418 Tja.. Dere har bestemt dere for at det er dere.. Dere har en historie vedr dette.. Du sier hun gir litt unnvikende svar på hvorfor listen er skjult i HI.. Men nå sier du at du ikke har konfrontet henne enda.. Mulig jeg ikke forstår.. Men har du sagt noe om det nå eller ikke? Er det en avtale dere har med å ha vennelisten åpen? Uansett… Ville nok kanskje revurdert om du ønsker at det skal bli dere❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #12 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvordan merker man i det hele tatt at noen gjør vennelisten sin privat? Hvis du driver og spør hvem diverse venner er, og virker mistenksom, er sikkert det årsaken. Anonymkode: b1bf2...85f Man merker det jo ved og gå inn på profilen og ikke få opp vennelisten. Det er jo ganske da? Anonymkode: c52a7...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #13 Del Skrevet 26. oktober Akebrett skrev (8 minutter siden): Tja.. Dere har bestemt dere for at det er dere.. Dere har en historie vedr dette.. Du sier hun gir litt unnvikende svar på hvorfor listen er skjult i HI.. Men nå sier du at du ikke har konfrontet henne enda.. Mulig jeg ikke forstår.. Men har du sagt noe om det nå eller ikke? Er det en avtale dere har med å ha vennelisten åpen? Uansett… Ville nok kanskje revurdert om du ønsker at det skal bli dere❤️ Ts har tidligere spurt henne om nye facebookvenner og hun har da svart unnvikende. Dette med at hun har skjult sin venneliste har ikke ts konfrontert med enda. Ts, jeg er stygt redd for at du er naiv her... Anonymkode: b972d...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #14 Del Skrevet 26. oktober Jeg har siste tiden opplevd at vennelister plutselig blir skjult, holdt nemlig på å spørre min type om det samme, men oppdaget at listen var borte hos alle venner, så kun felles venner. Så kom vennelisten tilbake. Så plutselig borte igjen, og det gjaldt alle, så tror det er noe med Facebook. Anonymkode: 0b6fc...594 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #15 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Trenger ikke å spørre hele tiden, du ser om noen venner får nye venner. Hun er ikke i reiseliv, jeg er - har vi litt historie så blir en jo litt på vakt. jeg har ikke konfrontert henne med at listen hennes er skjult nei, det skjedde på torsdag og jeg reiste tirsdag. takk for svar TS Anonymkode: 469fb...418 Så du er innom profilen hennes daglig for å sjekke om det er kommet noen nye personer på vennelisten? Hvordan ellers vet du at det skjedde torsdag og ikke onsdag? Fordi du var frempå både onsdag og torsdag, og sikkert også tirsdag, dagen du dro. Du virker ganske kontrollerende og sjalu. Jeg skjønner at hun kanskje er lei av maset ditt og skjuler listen. Anonymkode: 6418f...734 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #16 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvordan merker man i det hele tatt at noen gjør vennelisten sin privat? Hvis du driver og spør hvem diverse venner er, og virker mistenksom, er sikkert det årsaken. Anonymkode: b1bf2...85f Nå bruker jeg ikke facebook særlig mye lenger, men for mange år siden da det var litt nyere, så brukte i alle fall vi å sjekke vennelister for å finne personer vi trengte å komme i kontakt med. Ofte fikk vi bare fornavn på personer, og vi visste at de kjente den og den osv. Noen ganger var det interessant å se hvem som hadde blitt kjent med hverandre også. Mange koblinger som var ganske morsomme og interessante. Litt snoking kan det jo bli, men er man sammen, så synes jeg det er veldig rart å skjule det. Anonymkode: 11eff...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #17 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så du er innom profilen hennes daglig for å sjekke om det er kommet noen nye personer på vennelisten? Hvordan ellers vet du at det skjedde torsdag og ikke onsdag? Fordi du var frempå både onsdag og torsdag, og sikkert også tirsdag, dagen du dro. Du virker ganske kontrollerende og sjalu. Jeg skjønner at hun kanskje er lei av maset ditt og skjuler listen. Anonymkode: 6418f...734 Nei, men vi hadde lunsj på tirsdag hvor litt av hvert var tema blant annet dette (ikke skjule, men nye venner, for all del er det lov å leve et liv og knytte kontakter). Men pussig å skjule de da sånn plutselig - så kan det være som andre skriver over at det er FB som tøyser til noe. Vi har jo alle jobber, barn i idrett, skole mm og da er jo FB en plattform for kommunikasjon Til info har vi ikke felles barn, men skilt og hver våre i skole- og idrettsalder Anonymkode: 469fb...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #18 Del Skrevet 26. oktober Håper for all del det bare er Facebook, for ellers vet jeg kun 2 alternativer Hun vil ikke du skal se hennes nye venner, men hvorfor må de også bli venner på Facebook? Hvem legger til utroskapen sin der? Er det fordi det er gjennom Facebook det skulle ha skjedd? Eller at hun er en sånn som ikke stoler på deg, så hun opptrer upolitelig for å kontrollere deg å holde seg emosjonelle opptatt med å undre så mye på henne at du ikke rekker å få forhold når du er ute steder hun ikke har tilgang. Men det er bare spekulasjon, vet ikke om noen er sånn. Anonymkode: f43ec...365 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå