Gå til innhold

Magen på reklamen over

Majka

Anbefalte innlegg

Hei! Den magen vil jeg også ha. Passe former, litt definerte muskler og brunfarge. Noen som har tips? Har tilegnet meg 10 kg + på mage, rumpe og lår siste årene. Ikke lekkert. Ser for meg en litt rar kroppsfasong om kiloene fortsetter å renne på midt på kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynn med 40 situps annenhver kveld. Etter noen måneder øker du til 60-80 osv.

Og så må du nesten spise mindre, gjerne kombinert med utholdenhetstrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trening er klart :)

Er intervalltrening på tredemølle ok? (+ oppstrammende styrke)

Når det kommer til mat er det verre. Vet ikke alltid hva jeg gjør galt, siden jeg spiser det samme som jeg alltid har gjort. Passer på å spise små (men mettende) porsjoner fordelt på ca tre hovedmåltider om dagen, og to mellommåltider i form av frukt.

Men jeg tror kanskje det er mer stillesitting enn matvanene som gjør at jeg har lagt på meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ville anbefalt for kvinner/jenter som vil gå ned litt (ca 5 kilo) og generelt 'stramme opp' kroppen, er:

- Kalorier tilsvarende 33*kroppsvekt minus 500.

- Et proteininntak på minst 100 gram daglig

- Styrketrening to ganger hver uke. Her skal ħele kroppen trenes, på skikkelig vis. Det vil si relativt tung trening med frivektsøvelser, som f.eks benkpress. Ingen dilling med femti repetisjoner på meningsløse apparater.

- Kondisjonstrening før frokost 2-5 ganger hver uke, varighet 30-60 minutter. Veldig lett jogging, ergometersykkel, whatever.

Det burde holde i massevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I know...Men jeg syns magen så ganske bra ut :)

Bildet er vel uansett retusjert. Kunne sikkert fikset min mage til å se slik ut i photoshop, men det er ikke noe å sprade rundt med til sommeren :)

Akkurat nå har jeg veldi troen på at det lar seg gjøre med selvdisiplin og en sunn livsstil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er vel uansett retusjert. Kunne sikkert fikset min mage til å se slik ut i photoshop, men det er ikke noe å sprade rundt med til sommeren :)

Hehe.. Det kan nok blir litt vanskelig, ja. ;)

Synes de burde vise bilder av en mage som faktisk er fettsugd, og ikke en som er trent. Misvisende reklame, men hvilken reklame er ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...