Stor pike Skrevet 26. oktober #21 Del Skrevet 26. oktober Hadde aldri betalt så mye for å henge med kolleger. De tilbringer jeg nok tid sammen med ellers. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #22 Del Skrevet 26. oktober Vi har en komité som selger lodd til kaffepausen en gang i uka. Disse pengene brukes f.eks. på å sponse deler av julebordet. I år betaler vi 400 kr. for julebordet. Det er mat inkl. velkomstdrink. Anonymkode: 18f70...d0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #23 Del Skrevet 26. oktober Men hvorfor ble det så dyrt? Hvor mange personer skal bli med? Er det mulig med buffet med vanlig julemat og dessert. Bør virkelig være mulig å få det billigere.. inkl drikke til maten og. Så mye hadde jeg betalt bare hvis det var noe veldig spesielt og helst ikke for julebord på jobb. Der forventer jeg opplegg hvor alle kan være med. Helst gratis, men 300-400 kr inkl drikke til maten går også . Anonymkode: 8b3a9...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #24 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal i år arrangere, på kommunal arbeidsplass. Prisene har jo gått opp på alt, men synes dette ble veldig dyrt. Og lurer på hva du hadde vært villig til å betale. Anonymkode: 1e280...2fb Jeg hadde lett betalt 800,- for å slippe å dra på julebord. Anonymkode: dd042...d06 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #25 Del Skrevet 26. oktober Jeg ville aldri betalt 800 kroner for tvangssosialisering med kollegaer! Anonymkode: 76b3d...18a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #26 Del Skrevet 26. oktober Hos oss kom julebordet på 1300 pr.pers. Det er Juletapas, fritt med øl og vin. Anonymkode: 070e1...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 26. oktober #27 Del Skrevet 26. oktober 800 kr? Det hadde jeg aldri giddet. Hva er inkludert i denne prisen egentlig, siden det er så dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 26. oktober #28 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hos oss kom julebordet på 1300 pr.pers. Det er Juletapas, fritt med øl og vin. Anonymkode: 070e1...f46 Hva gjøres med de som ikke drikker alkohol? Må de sponse de alkoholdrikkende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 26. oktober #29 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men hvorfor ble det så dyrt? Hvor mange personer skal bli med? Er det mulig med buffet med vanlig julemat og dessert. Bør virkelig være mulig å få det billigere.. inkl drikke til maten og. Så mye hadde jeg betalt bare hvis det var noe veldig spesielt og helst ikke for julebord på jobb. Der forventer jeg opplegg hvor alle kan være med. Helst gratis, men 300-400 kr inkl drikke til maten går også . Anonymkode: 8b3a9...82c 3-400,- inklusive drikke er bare mulig om man lager maten selv og knapt da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #30 Del Skrevet 26. oktober Helt uaktuelt. Min betalingsvilje stopper på 200. Anonymkode: 71202...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #31 Del Skrevet 26. oktober Traktor skrev (11 timer siden): Ingenting. Dette bør selvfølgelig dekkes av arbeidsgiver dersom de faktisk verdsetter sine ansatte. Helseforetak sliter økonomisk og da ser det ikke bra ut å spandere julebord på sine ansatte. Anonymkode: 03ea5...77d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #32 Del Skrevet 26. oktober Traktor skrev (11 timer siden): Ingenting. Dette bør selvfølgelig dekkes av arbeidsgiver dersom de faktisk verdsetter sine ansatte. Ikke når du er kommunalt ansatt. Skattepengene våre skal ikke gå til julebord eller fester, er noe etiske retningslinjer. Er selv kommunalt ansatt, og betaler alltid en egenandel og det varierer hvor mye. Anonymkode: baf08...05a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #33 Del Skrevet 26. oktober Julebord på jobben er jeg ikke villig til å betale for. Hos oss er prisen 250kr pluss drikke. Det gjør at jeg ikke deltar. Hadde meldt meg på om vi kunne trengte å betale for drikke vi selv valgte å kjøpe. Anonymkode: e5b7c...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #34 Del Skrevet 26. oktober SPOCA skrev (16 minutter siden): Hva gjøres med de som ikke drikker alkohol? Må de sponse de alkoholdrikkende? Hva med de som har IBS / matallergi, er småspiste osv? Må de sponse de som spiser mye 🤔🙄🤦♀️🤯 Anonymkode: b0c59...d03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 26. oktober #35 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva med de som har IBS / matallergi, er småspiste osv? Må de sponse de som spiser mye 🤔🙄🤦♀️🤯 Anonymkode: b0c59...d03 Jeg regner med at det tas hensyn til allergier, så det er jo helt irrelevant for problemstillingen. Hvis ikke det hensyntas er jo det helt bak mål. Du synes virkelig det er greit at jeg som drikker vann skal sponse deg som drikker alkohol for mange hundre kroner? Seriøst? Det er stor forskjell på å tilpasse litt på matfronten, og sponse dyr alkohol. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 27. oktober #36 Del Skrevet 27. oktober 800kr for julebord er billig, regner med at det er underholdning/ konsert også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #37 Del Skrevet 27. oktober Vi har brukt å spise bufe, samt underholdning, dette har ligget på 1000 kr. Drikke kommer utenom. Dette har har vært bra mat og underholdning, så absolutt vært det. I år skal det sjekkes ut en ny restaurant, der koster det 1200 kr for en 4 retters, 1000 kr for vinpakke som er tilpasset menyen. Ikke noe underholdning. Jeg blir ikke med i år, blir alt for dyrt. Det er ikke mulig å velge noe annet siden vi er såpass mange. Anonymkode: 4c7d0...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #38 Del Skrevet 27. oktober Miss91 skrev (1 time siden): 800kr for julebord er billig, regner med at det er underholdning/ konsert også? Når mange er vant til at julebord er gratis er 800kr egenandel veldig mye penger. Anonymkode: e5b7c...335 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #39 Del Skrevet 27. oktober Da hadde jeg ikke hatt råd til å være med, rett og slett. Anonymkode: d76d1...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 27. oktober #40 Del Skrevet 27. oktober Miss91 skrev (5 timer siden): 800kr for julebord er billig, regner med at det er underholdning/ konsert også? Hvorfor regner du med det? 800,- dekker ikke mat og drikke på en restaurant om man spiser julemat eller en tre-retters. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå