skrue Skrevet 3. november 2024 #41 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ta med eget drikke er fasiten på at de fleste blir drita fulle. Anonymkode: fcc8d...a4d Ja, det er min første tanke også. Har aldri vært på julebord av en slik sort, men har i yngre dager vært på vorspiel til julebord og der man ordnet man drikke selv. Det ble fort altfor mye og altfor raskt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #42 Del Skrevet 3. november 2024 Da hadde jeg tatt med en flaske Pepsi max eller en alkoholfri vin. Anonymkode: 2d994...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #43 Del Skrevet 3. november 2024 Det spørs jo helt på opplegget. Høres merkelig ut å ta med egen drikke på julebordet, har de leid det lokale grendehuset eller noe? Isåfall hadde jeg vel tatt med noen øl. Skal man spise god middag (da er det ihvertfall supersært å be folk ta med drikke) hadde jeg tatt med en halvflaske champagne og en halvflaske rødvin. Anonymkode: 509f3...776 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #44 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 21.35): Det spørs jo helt på opplegget. Høres merkelig ut å ta med egen drikke på julebordet, har de leid det lokale grendehuset eller noe? Isåfall hadde jeg vel tatt med noen øl. Skal man spise god middag (da er det ihvertfall supersært å be folk ta med drikke) hadde jeg tatt med en halvflaske champagne og en halvflaske rødvin. Anonymkode: 509f3...776 Du vet at ved mange arbeidsplasser må man betale julebord selv,hvis man skal ha noe? Så ja,leie av lokale,bestille catering og ha med egen drikke er helt vanlig. Personlig tar jeg med brus til maten,og en flaske hvitvin til etterpå. Anonymkode: 01184...037 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #45 Del Skrevet 5. november 2024 Jeg jobber i kommunen. Vi må betale 300kr pr pers for mat og leie av lokale pluss ha med alkohol selv. Anonymkode: 93799...e64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #46 Del Skrevet 5. november 2024 Ta med det du selv har lyst til å drikke. Vin, bobler, sider, rusbrus, ferdige drinker, eller noe hjemmeblandet om det er det du foretrekker. Da jeg var yngre ville jeg blandet noen gode drinker i plastflasker og hatt med. Nå ville jeg tatt med ferdigblandet mojito på boks, eller en flaske god rødvin. (Men det er jo det jeg foretrekker.) Anonymkode: 15a05...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndere1 Skrevet 5. november 2024 #47 Del Skrevet 5. november 2024 Slutt for de fleste å ta med en halvliter heimbrent å håpe på at det kommer noen kaffekanner på bordet. 💪💪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå