AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #21 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 26.10.2024 den 14.05): Jeg synes sånne tråder er så merkelige. Vi kjenner jo ikke din smak. Du må ta med noe du liker. Anonymkode: 17920...aed Skjønner ikke hva det er å spørre om. Man klarer vel å tenke seg frem til hva man ønsker å drikke? Anonymkode: 659dd...670 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #22 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg bruker å mikse ferdig coctails på noen flasker på slike arrangementer. Lager en fantastisk Cosmopolitan. Samt noen cider eller øl. Anonymkode: 11af8...933 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #23 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg liker best øl til julemat, så jeg hadde tatt med 2 bokser juleøl. Om du liker vin eller baileys så kan du jo ta med det i passe mengde til etter middagen. Anonymkode: 5e4b2...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #24 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kirsberry er en søt likør som som absolutt ikke passer som drikke til en middag. Hvordan er det mulig å foreslå noe sånt..... Anonymkode: 10214...c3c De aller fleste julebord har vel en fest etterpå? Om det er leid et lokale eller er på jobb. Anonymkode: 11af8...933 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndere1 Skrevet 2. november 2024 #25 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 26.10.2024 den 14.13): Jeg slår på trommene i kveld og tar med iskald Coco cola uten sukker. Skjer ikke at jeg sponser noen med alkohol Anonymkode: ccaf5...262 Ikke deg selv engang ? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 2. november 2024 #26 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skjønner ikke hva det er å spørre om. Man klarer vel å tenke seg frem til hva man ønsker å drikke? Anonymkode: 659dd...670 👍 ja det er akkurat det, og smaken er så forskjellig, og foreslår man en ting så blir noen sure og sier nei det passer ikke i det hele tatt. Smak kan ikke diskuteres,fordi den er så forskjellig,men det er det ikke alle som forstår idenne tråden tydeligvis. Og så har du dem som tar med seg den samme trøtte drinken sin til middag år etter år,aldri tør å prøve noe nytt. Bare følge saueflokken sin i frykt for å skille seg ut.... kjedelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #27 Del Skrevet 2. november 2024 Små sure, Tyrkisk pepper, vodka&redbull, Sambucca 🤣 Anonymkode: e9780...563 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 2. november 2024 #28 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Små sure, Tyrkisk pepper, vodka&redbull, Sambucca 🤣 Anonymkode: e9780...563 Nei ellers takk,hehe🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #29 Del Skrevet 2. november 2024 Ta med eget drikke er fasiten på at de fleste blir drita fulle. Anonymkode: fcc8d...a4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #30 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg pleier å ta med 2 ting: * Øl/sider/ingefærøl. Så mye som jeg vil drikke selv, kanskje 4-6 flasker. Alternativt: 1 halvtørr hvitvin. Eller ØKOLOGISK rødvin. * Ei lita flaske (på størrelse med lommelerke) med noe sterkere. Da vil folk ofte smake litt men er også greit å ta med resten hjem. Anonymkode: e7fca...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 2. november 2024 #31 Del Skrevet 2. november 2024 hjembrent og nyco 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 2. november 2024 #32 Del Skrevet 2. november 2024 Det aller viktigste er jo å ta med seg godt humør først og fremst,og den drikken man selv liker best uten protest🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #33 Del Skrevet 2. november 2024 Hard seltzer Anonymkode: c88d5...53c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 2. november 2024 #34 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 26.10.2024 den 11.32): Tips til alkohol jeg kan ha med? Ikke øl. Anonymkode: bec78...29b Sikkert et radikalt forslag, men hva med å ta med det noe DU liker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 2. november 2024 #35 Del Skrevet 2. november 2024 Tråden er ryddet for avsporing. Rhodiola, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #36 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg pleier å drikke Crabbies til julematen og Baileys oppi kaffen til desserten 😅 Anonymkode: f478a...32a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #37 Del Skrevet 2. november 2024 fugl fønix skrev (6 timer siden): Har prøvd den til kjøttmiddag og passet kjempegodt😋, selv om du kanskje ikke liker den betyr ikke at andre ikke gjør det. Har du prøvd ?? Den inneholder 177 gram sukker pr liter. Det er nok alt for søtt for de aller fleste Anonymkode: b3d33...d54 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #38 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den inneholder 177 gram sukker pr liter. Det er nok alt for søtt for de aller fleste Anonymkode: b3d33...d54 Å Gud bedre, så la være da. Hun kom med ett forslag som er det tråden handler om Anonymkode: 7aab0...9c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 2. november 2024 #39 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å Gud bedre, så la være da. Hun kom med ett forslag som er det tråden handler om Anonymkode: 7aab0...9c1 Takk, gullegod du 🥰 var bare forslag fra min side, ikke råd, jepp jeg er klar over at det er mye sukker og kalorier i den,men samtidig er det kun julebord EN gang i året så da er det nok ikke så farlig. Men selvfølgelig jeg råder ingen til å drikke den ofte for ja det er mye kalorier i den,og det er ikke sunt. Men ved få spesielle anledninger i året går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 2. november 2024 #40 Del Skrevet 2. november 2024 Men ok jeg prøver igjen, men denne gangen skal jeg komme med et sunnere og mindre søtt forslag. Gato Negro - chilensk rødvin, det var min favoritt før. Merk kun et forslag, ikke et råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå