AnonymBruker Skrevet 26. oktober #1 Del Skrevet 26. oktober Jeg personlig tar omega 3, vitamin d og Vitamin c. Omega 3 for hjertehelse, og de to siste for generell helse, + at jeg trener. Anonymkode: 81c3e...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #2 Del Skrevet 26. oktober D vitamin, magnesium glycinate, b12. Anonymkode: 8b7a5...b7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #3 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): D vitamin, magnesium glycinate, b12. Anonymkode: 8b7a5...b7b For muskler og ledd, god søvn, angst og fatigue. Anonymkode: 8b7a5...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #4 Del Skrevet 26. oktober Vitaminbjørner, fordi jeg er så barnslig at jeg ikke husker å ta vitaminer med mindre de er i godteriform 😂😂 Anonymkode: 17b86...554 8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #5 Del Skrevet 26. oktober Multivitamin og ekstra B12, kalk og magnesium. Er overvektsoperert slik at jeg ikke tar opp nok direkte fra kostholdet. Anonymkode: 83619...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #6 Del Skrevet 26. oktober Jeg tar ingen kosttilskudd daglig, fordi jeg husker dårlig. Men jeg tar jevnlig jern og d- vitamin. Jern fordi jeg hadde anemi en tid tilbake og ønsker ikke tilbake, så holder et fint nivå nå. Sjekker blodet 1-2 ggr i året. Alle andre næringsemner har jeg aldri hatt problemer med. Kun jern og d. Anonymkode: 3bfb8...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #7 Del Skrevet 26. oktober Jeg tar noe kun periodevis, noe daglig. B12 (nervesystem, angst, søvn, energi, immunforsvar) D vitamin (immunforsvar, muskler/ledd, mental helse) Kalium (nervesystem, fordøyelse) Magnesium (nervesystem, fordøyelse, angst, søvn) Taurin (nervesystem) Har ADHD og merker vesentlig forskjell på tankekjør og angst. Anonymkode: e2aaf...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #8 Del Skrevet 26. oktober Jeg tar tran fordi jeg har fått det anbefalt på DPS av hensyn til psykisk helse. Jeg har ligget litt lavt på D-vitamin de siste årene og derfor har jeg fått resept på D-vitamin av legen. Utover dette så spiser jeg variert og sunt så jeg har ikke behov for noe mer, i likhet med de aller fleste andre som ikke har tarmsykdommer e.l. Jeg prøver ut plantehormon (rødkløver) nå mot plager i forbindelse med peri-menopause, men effekten av denne er ikke målt å være bedre enn placebo, så forventningene mine er ikke veldig høye. Anonymkode: cb08b...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #9 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tar noe kun periodevis, noe daglig. B12 (nervesystem, angst, søvn, energi, immunforsvar) D vitamin (immunforsvar, muskler/ledd, mental helse) Kalium (nervesystem, fordøyelse) Magnesium (nervesystem, fordøyelse, angst, søvn) Taurin (nervesystem) Har ADHD og merker vesentlig forskjell på tankekjør og angst. Anonymkode: e2aaf...ffe Dette kan i utgangspunktet dekkes med riktig kosthold. Et slikt kosthold vil også sannsynligvis gi næring du ikke nødvendigvis vet at du trenger basert på blodprøver og anbefalte verdier. Dårlig kosthold + tilskudd vil aldri bli like bra som godt kosthold. Anonymkode: f1a66...15f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #10 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette kan i utgangspunktet dekkes med riktig kosthold. Et slikt kosthold vil også sannsynligvis gi næring du ikke nødvendigvis vet at du trenger basert på blodprøver og anbefalte verdier. Dårlig kosthold + tilskudd vil aldri bli like bra som godt kosthold. Anonymkode: f1a66...15f Ja, i utgangspunktet. Men med ADHD så er stressnivået høyt, slik at kroppen trenger ekstra. Med ADHD kommer også ofte IBS som svekker næringsopptak. Jeg spiser forøvrig veldig bra. Anonymkode: e2aaf...ffe 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #11 Del Skrevet 26. oktober D-vitamin og folat. Fordi blodprøvene viste at jeg har mangel. Skal ta det i tre måneder, så sjekke hvordan det ligger an. Tar ikke noe bare for å ta, det er penger ut av vinduet. Anonymkode: 6dad1...0e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #12 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tar noe kun periodevis, noe daglig. B12 (nervesystem, angst, søvn, energi, immunforsvar) D vitamin (immunforsvar, muskler/ledd, mental helse) Kalium (nervesystem, fordøyelse) Magnesium (nervesystem, fordøyelse, angst, søvn) Taurin (nervesystem) Har ADHD og merker vesentlig forskjell på tankekjør og angst. Anonymkode: e2aaf...ffe AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette kan i utgangspunktet dekkes med riktig kosthold. Et slikt kosthold vil også sannsynligvis gi næring du ikke nødvendigvis vet at du trenger basert på blodprøver og anbefalte verdier. Dårlig kosthold + tilskudd vil aldri bli like bra som godt kosthold. Anonymkode: f1a66...15f AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, i utgangspunktet. Men med ADHD så er stressnivået høyt, slik at kroppen trenger ekstra. Med ADHD kommer også ofte IBS som svekker næringsopptak. Jeg spiser forøvrig veldig bra. Anonymkode: e2aaf...ffe Disse tilskuddene gjør forøvrig at jeg klarer meg uten ADHD medisin. Anonymkode: e2aaf...ffe 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. oktober #13 Del Skrevet 26. oktober D vitamin og jern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atete Skrevet 26. oktober #14 Del Skrevet 26. oktober D-vitamin og magnesium. Sånn 3-4 ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 26. oktober #15 Del Skrevet 26. oktober Tran - omega 3 + d-vitamin. Tar det kun fra september til april, da jeg ellers får i meg det jeg trenger via kostholdet, og det hovedsakelig er årstid/sollys som gjør at jeg behover tilskudd av vitamin-d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. oktober #16 Del Skrevet 26. oktober Omega-3 Multi (som er omega3 med multivitaminer) samt at jeg i tillegg tar ekstra B-vitaminer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #17 Del Skrevet 26. oktober Multivitamin + omega3. Er gravid og tok ikke multivitamin fast før den tiden vi begynte å prøve. Vil ha optimale verdier med vitaminer og mineraler for den lille i magen, og omega 3 er viktig for babyens hjerne Anonymkode: e9a03...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #18 Del Skrevet 26. oktober B12, D vit og jern. Alt basert på blodprøver og hva jeg faktisk er lav på. Spiser ikke kjøtt så det forklarer jo noe. Og bor i Norge. 😂 (Tar det ikke hver dag da, holder med en B12 i uken og jern og D sånn 2-3-4 ganger i uken.) Anonymkode: 1d50a...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 26. oktober #19 Del Skrevet 26. oktober 0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #20 Del Skrevet 26. oktober Jod, D, B12, magnesium Anonymkode: 63a89...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå