Gå til innhold

God svart strømpebukse, til finere anledning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Elsker Wolford sine, har en i 10 den, som er 8 år gammel, og fortsatt fin.

Anonymkode: 24827...802

8 år gammel, tuller du? Du må virkelig liste deg på tå og være forsiktig når du går

Anonymkode: 0cebf...a2d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Elsker Wolford sine, har en i 10 den, som er 8 år gammel, og fortsatt fin.

Anonymkode: 24827...802

Oi, ikke verst. Hvor får man kjøpt disse da? Vil helst sjekke ut i fysisk butikk først, så jeg ikke bommer på glans osv, ser det er flere ulike på nett☺️

Anonymkode: 52f03...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Oi, ikke verst. Hvor får man kjøpt disse da? Vil helst sjekke ut i fysisk butikk først, så jeg ikke bommer på glans osv, ser det er flere ulike på nett☺️

Marinka og Wolford Boutique i Oslo. Tror de er å få hos Steen & Strøm også.

Anonymkode: 75ca2...458

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker strømpebuksene til Heist. De produseres i Nord-Italia og er kjent for sin gode kvalitet og holdbarhet. Varer lenge og man kan velge midjehøyde og tykkelse. Sverger til disse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Brukes i 7 timer på kontoret der jeg sitter i ro. Ikke svetter jeg og ikke bruker jeg bodylotion. At hudceller utgjør slitasje er nytt for meg, så ja,- jeg bruker de gjerne to dager uten vask.

Alle mennesker svetter gjennom huden, uansett alt som legger seg i fibrene og vier ut maskene gjør strømpebuksen mer sårbar for rifter. Når den er nyvasket er den mest robust. 

Anonymkode: 5c198...0dd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

8 år gammel, tuller du? Du må virkelig liste deg på tå og være forsiktig når du går

Nei, ikke meg du siterer, men har eldre enn det og jeg lister meg ikke på tå eller forsiktig når jeg går. Er skikkelig klønete. Gikk på tryne i fjor og blødde på begge knærne, strømpebuksen fikk en vask og var som ny. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Alle mennesker svetter gjennom huden, uansett alt som legger seg i fibrene og vier ut maskene gjør strømpebuksen mer sårbar for rifter. Når den er nyvasket er den mest robust. 

Du får mene hva du vil, de er verken skitne eller lukter etter en dag på kontoret så jeg bruker de glatt dagen etter. Trenger ikke å vaske hele tiden heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.10.2024 den 18.16):

Wolford individual 10 / 20. 

Erfaring med Satin Touch 20? Ser fin ut med litt shiny..

Anonymkode: a1685...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Erfaring med Satin Touch 20? Ser fin ut med litt shiny..

Anonymkode: a1685...13b

Den har mye skimmer. Jeg er den wolford strømpen med dårligst passform , den er vevd som 2 « pølser « som er satt sammen slik som andre strømper . Den er jo billigere også fordi den er produsert billigere. Jeg liker den ikke fordi den har for mye skimmer og ikke sitter like godt som de andre, men hvis man vil ha en feststrømpe med masse glitter er den jo fin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du får mene hva du vil, de er verken skitne eller lukter etter en dag på kontoret så jeg bruker de glatt dagen etter. Trenger ikke å vaske hele tiden heller.

Jeg vasker dem ikke hele tiden, jeg følger rådene til produsenten / leverandøren for og ta best mulig vare på dem. Så lenge du har hatt dem i 8 år uten og få rifter er det jo bare og fortsette sånn , det er generelle klespleieråd , man kan fint gjøre egen erfaring. 
blir jo litt som « hvor ofte skifter man sengetøy « trådene, finnes ikke noe fasitsvar. Det jeg var uenig med deg i var at nylonstrømper slites av vask. Det har jeg verken erfart eller hørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker wolford. De er pene, god passform og kvalitet i særklasse . 

Anonymkode: c217d...5fb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noen fine på Kapp ahl nå, som holdt seg oppe og. Før brukte jeg lindex men syns de har endret seg, str er ikke den samme lenger.. 

Anonymkode: afcad...eff

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wolford Neon 40 er min "go to" strømpebukse når jeg skal pynte meg på denne årstiden. De har litt shine hvis de får sterkt lys på seg, men det skader ikke til finere anledninger. Ganske dyre, men verdt pengene. Fantastiske på, og utrolig kvalitet/holdbarhet. Jeg har noen som sikkert er 5 år gamle og fortsatt like fine... ☺️

Anonymkode: c511b...1b3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Wolford Neon 40 er min "go to" strømpebukse når jeg skal pynte meg på denne årstiden. De har litt shine hvis de får sterkt lys på seg, men det skader ikke til finere anledninger. Ganske dyre, men verdt pengene. Fantastiske på, og utrolig kvalitet/holdbarhet. Jeg har noen som sikkert er 5 år gamle og fortsatt like fine... ☺️

Festing og fyll pleier ikke å være noen god kombinasjon for strømpebukser samme hvor god kvalitet, så da tar jeg heller en vanlig billigere variant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Festing og fyll pleier ikke å være noen god kombinasjon for strømpebukser samme hvor god kvalitet, så da tar jeg heller en vanlig billigere variant.

Tro meg, den strømpebuksa jeg nevner har vært med på skikkelig rølp til tider, et under at den fortsatt lever i beste velgående... ☺️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har du erfaring med det? Billige strømpebukser rakner jo. Så kaster folk de og kjøper nye. Ja, veldig billig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange som sverger til Wolford her, så må nesten bare gi de et forsøk om jeg klarer å finne ut hvilken type😅 

takk for alle tips!

- Ts 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Mange som sverger til Wolford her, så må nesten bare gi de et forsøk om jeg klarer å finne ut hvilken type😅 

takk for alle tips!

- Ts 

Smart move, du kommer ikke til å angre. En helt annen verden enn billige fra Lindex, HM, Pierre Robert, osv...

Passform, følelse og holdbarhet er i en klasse for seg selv!🙌

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.10.2024 den 18.53):

Enig. Betaler ikke så mye for noe som kanskje holder et par-tre ganger som best.

De billige går i stykker etter et par tre gangers bruk. Jeg har brukt mine Wolfords i flere år. 

Endret av tirben
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (16 timer siden):

De billige går i stykker etter et par tre gangers bruk. Jeg har brukt mine Wolfords i flere år. 

Enig, helt sprøtt hva de tåler. Mitt par med Wolford (40 denier) kjøpte jeg for ca 5 år siden. Har vært med på utallige julebord, julaftener, nyttårsaftener... Ble til og med brukt av samboeren min på en ESC-fest i fjor! 🤭 Og fortsatt god som ny!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...