AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:16 #1 Del Skrevet lørdag kl 09:16 Hei! trenger tips til en god svart strømpebukse, som ikke blir for tykk (høy DEN), men som ser flott ut, ooog er holdbar? Liker til hverdags veldig godt pierre robert sine 50 den hold in, men de blir litt for mørke for fest. Liker ikke at det er for shiny. Forsøkte en fra HM forrige helg, men det varte ikke lengre enn til første tur på do 😅 Men kan hende jeg var uheldig med typen jeg valgte, de har nok flere. Takk for tips ❤️ Anonymkode: 52f03...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet lørdag kl 16:00 #2 Del Skrevet lørdag kl 16:00 Oroblu eller Wolford er de jeg foretrekker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:06 #3 Del Skrevet lørdag kl 16:06 tirben skrev (4 minutter siden): Oroblu eller Wolford er de jeg foretrekker. Enig Anonymkode: 41e09...f3c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:16 #4 Del Skrevet lørdag kl 16:16 Wolford individual 10 / 20. Anonymkode: 5c198...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:27 #5 Del Skrevet lørdag kl 16:27 HM selger sheertex til 200kr. De skal holde livet ut. https://www2.hm.com/no_no/productpage.1222093001.html Anonymkode: 9fcf7...394 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:49 #6 Del Skrevet lørdag kl 16:49 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Wolford individual 10 / 20. Anonymkode: 5c198...0dd Takk for tips! Men hjelpes, 500,- for ei strømpebukse?? 🥴 Anonymkode: 52f03...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:50 #7 Del Skrevet lørdag kl 16:50 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): HM selger sheertex til 200kr. De skal holde livet ut. https://www2.hm.com/no_no/productpage.1222093001.html Anonymkode: 9fcf7...394 Har du testet? Ser de bra ut? 🥰 Anonymkode: 52f03...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:53 #8 Del Skrevet lørdag kl 16:53 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for tips! Men hjelpes, 500,- for ei strømpebukse?? 🥴 Anonymkode: 52f03...57c Enig. Betaler ikke så mye for noe som kanskje holder et par-tre ganger som best. Anonymkode: 0cebf...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:22 #9 Del Skrevet lørdag kl 17:22 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Takk for tips! Men hjelpes, 500,- for ei strømpebukse?? 🥴 Anonymkode: 52f03...57c AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Enig. Betaler ikke så mye for noe som kanskje holder et par-tre ganger som best. Anonymkode: 0cebf...a2d De koster 350 , men det sto jo i hi at de skulle være i god kvalitet. Og så fyller de alle kriteriene i hi. ja, hvis de skal holde 2-3 ganger er det jo bare og kjøpe noe annet . Jeg bruker strømpebukser nesten daglig og har dårlig råd, så kan ikke hive de etter 2-3 ganger så er glad jeg har noen som varer. Trodde det var det ts var ute etter. Anonymkode: 5c198...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:40 #10 Del Skrevet lørdag kl 17:40 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): De koster 350 , men det sto jo i hi at de skulle være i god kvalitet. Og så fyller de alle kriteriene i hi. ja, hvis de skal holde 2-3 ganger er det jo bare og kjøpe noe annet . Jeg bruker strømpebukser nesten daglig og har dårlig råd, så kan ikke hive de etter 2-3 ganger så er glad jeg har noen som varer. Trodde det var det ts var ute etter. Anonymkode: 5c198...0dd Nå kan slitasjen være svært individuell da. Bruk og hvor klønete man er til å få rifter osv. Derfor kan jeg like så godt kjøpe noen billigere. Anonymkode: 0cebf...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:44 #11 Del Skrevet lørdag kl 17:44 AnonymBruker skrev (1 time siden): HM selger sheertex til 200kr. De skal holde livet ut. https://www2.hm.com/no_no/productpage.1222093001.html Anonymkode: 9fcf7...394 Den så litt rar ut i stoffet, virker litt grovmasket på bildene og synes ikke den ser fin ut..! Anonymkode: 53dfb...7a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:25 #12 Del Skrevet søndag kl 17:25 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nå kan slitasjen være svært individuell da. Bruk og hvor klønete man er til å få rifter osv. Derfor kan jeg like så godt kjøpe noen billigere. Anonymkode: 0cebf...a2d Det er helt greit. Ts spurte jo etter kvalitet. Ja , slitasje og hvor klønete man er er individuelt, og det er jo et argumenet for og kjøpe noe skikkelig. Hvor mange ganger kan du reklamere på disse billige? Når jeg kjøpte billige fordi jeg trodde det var billig, hadde de ikke garanti engang. Så det ble dyrt. uansett, folk bruker de strømpebuksene de vil, men jeg står 100% for anbefalingen jeg ga til ts ut i fra hi. Anonymkode: 5c198...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:26 #13 Del Skrevet søndag kl 17:26 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Den så litt rar ut i stoffet, virker litt grovmasket på bildene og synes ikke den ser fin ut..! Anonymkode: 53dfb...7a3 Enig de var ikke fine på bildet. Ble jo litt nysgjerrig på de, så vurderer og prøve de, men ikke til pent. Og de matcher jo ikke beskrivelsen i hi Anonymkode: 5c198...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:27 #14 Del Skrevet søndag kl 17:27 Enig i tipset om Wolford. De er i en klasse for seg. Har også stay-ups av like god kvalitet. Koster kanskje litt mer, men holder leeenge om du er normalt forsiktig, vasker i vaskepose osv. Anonymkode: 62cf8...29c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:31 #15 Del Skrevet søndag kl 17:31 Jeg synes Lindex sine er supre. Mange varianter, pene, holder seg oppe. Uansett kvalitet får jeg raskt en negl gjennom når jeg prøver å skynde meg før et møte, eller utpå kvelden.. Så ingen vits i å bruke for mye penger for min del. Anonymkode: 26ed2...c84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:20 #16 Del Skrevet søndag kl 19:20 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig i tipset om Wolford. De er i en klasse for seg. Har også stay-ups av like god kvalitet. Koster kanskje litt mer, men holder leeenge om du er normalt forsiktig, vasker i vaskepose osv. Anonymkode: 62cf8...29c Må jo strengt talt ikke vaske etter hver gangs bruk heller. Slites jo litt i vask også, så bruker de glatt vertfall to dager. Anonymkode: 0cebf...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:58 #17 Del Skrevet mandag kl 09:58 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Må jo strengt talt ikke vaske etter hver gangs bruk heller. Slites jo litt i vask også, så bruker de glatt vertfall to dager. Anonymkode: 0cebf...a2d Hvordan slites de i vask? Det er anbefalt og vaske de mellom hvert bruk, det er jo et intimplagg og svette, hudceller evt bodylotion settes jo i fibrene og sliter de. Da er de jo mye mer sårbare for rift, enn når maskene er tette. de eneste jeg er enig i sliter litt i vask er de i ull, men nylon? Anonymkode: 5c198...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:38 #18 Del Skrevet mandag kl 11:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan slites de i vask? Det er anbefalt og vaske de mellom hvert bruk, det er jo et intimplagg og svette, hudceller evt bodylotion settes jo i fibrene og sliter de. Da er de jo mye mer sårbare for rift, enn når maskene er tette. de eneste jeg er enig i sliter litt i vask er de i ull, men nylon? Anonymkode: 5c198...0dd Brukes i 7 timer på kontoret der jeg sitter i ro. Ikke svetter jeg og ikke bruker jeg bodylotion. At hudceller utgjør slitasje er nytt for meg, så ja,- jeg bruker de gjerne to dager uten vask. Anonymkode: 0cebf...a2d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet mandag kl 11:49 #19 Del Skrevet mandag kl 11:49 Jeg bruker Bleuforêt. De er 30 DEN, veldig behagelige på og tåler mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:36 #20 Del Skrevet mandag kl 12:36 Elsker Wolford sine, har en i 10 den, som er 8 år gammel, og fortsatt fin. Anonymkode: 24827...802 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå