Gå til innhold

Hvor mye yngre kan mannen være synes dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kun vært sammen med jevnaldrende, +/- 2-3 år tidligere . Men nå som ungene har flyttet ut og jeg har friheten til å leve mer på mine egne premisser har jeg null interesse av å sette meg til i sofaen med Netflix og «noe godt i glasset» med en gråsprengt en riktig enda. Så jeg fant meg en skjønn, livsbejaende 35 åring i stedet. Jeg er 49, så 14 år mellom oss 😊

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne tidlig 40-årene; han kan være opp til 10-12 år yngre så lenge han er moden for alderen. Betyr ikke at jeg foretrekker langt yngre menn, bare at jeg *kan* gå så langt ned om den rette byr seg. 

Anonymkode: a971e...d6e

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

0-5 år. Men synes de bare kan være 0-5 år eldre også. 

Anonymkode: 57594...6fa

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

0 år.

Hver gang jeg ser eller hører om par der kvinnen er eldst, så tenker jeg at det noe galt med mannen i forholdet. Det er unaturlig og rart.

Anonymkode: f5343...4cd

Hva er logikken i det? Menn dør fortere. Ikke holder de seg bedre på noen andre måter heller

Anonymkode: 57594...6fa

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salamandra skrev (6 timer siden):

Har kun vært sammen med jevnaldrende, +/- 2-3 år tidligere . Men nå som ungene har flyttet ut og jeg har friheten til å leve mer på mine egne premisser har jeg null interesse av å sette meg til i sofaen med Netflix og «noe godt i glasset» med en gråsprengt en riktig enda. Så jeg fant meg en skjønn, livsbejaende 35 åring i stedet. Jeg er 49, så 14 år mellom oss 😊

Helt rett innstiliing !    Du har masse "krutt" igjen å brenne ennå.     

Kos deg og nyt   ❤️

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå treffer jeg en mann 22 år yngre og det funker helt fint

Anonymkode: 68a82...d10

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri før gått lenger ned enn 3 år yngre enn meg.. Men møtte en helt tilfeldig, 12 år yngre enn meg, kjemi var der fra første stund. 

Brukte litt tid på å tenke på og komme over aldersforskjellen, men vi er så like med samme verdier og ønsker i livet, i tillegg til at alt er bare lett og gøy. Jeg er slutten av 30årene og han i 20årene. Men mer voksen enn flere på min alder jeg har datet tidligere 😊

Begge ser for seg en fremtid sammen og vil det samme. 

Anonymkode: 127a9...0e6

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sies kvinner bør finne seg karer som er 3 til 5 år yngre pga de lever lenger.

Selv gift med en som er 3 år eldre.

Far min var 12 år eldre en mor mi

Anonymkode: 1c27c...099

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig maks samme alder. Til nød 1 år yngre.

Har aldri vært med, eller vært tiltrukket noen som er yngre en meg. Foretrekker å gå noen år opp.

Anonymkode: 396fa...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det kun er sex kunne jeg gått ned endel år, midten til slutten av 20-årene. Men forhold vil jeg ha en mann rundt min egen alder, som er 45 år. 

Anonymkode: 5e677...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mer en 4 år yngre. Jeg foretrekker eldre menn. 

Anonymkode: 72661...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da veldig induviduelt, har vært i forhold der vi har møtt både yngre og eldre. Kan være spennende å være med noen som er feks 25 år yngre eller eldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min er nesten 3 år yngre enn meg, merker ikke noe til aldersforskjellen da vi var i samme vennegjeng fra før vi ble sammen. Etter at jeg fylte 40 har jeg merket mange endringer med kroppen min, spesielt hud og hår og der kjenner jeg litt på at han fortsatt har "babyskin". Nye folk han treffer tipper at han er i 20-årene, mens jeg ser nok nærmere ut min egen alder 😅

Anonymkode: 58d66...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks var 12 år yngre. Vi ble ikke skilt pga aldersforskjell. 

Jeg hadde og en relasjon til en 15 år yngre i 5 år. 

Nå er jeg betatt av en som er 23 år yngre.  Om så for bare sex så vil jeg ha den mannen. 

Livet er for kort til å ikke leves. Liker yngre menn og ser ingen mann i 50 åra som attraktiv. 

K55

Anonymkode: ac993...eb8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...