AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #1 Del Skrevet 25. oktober 2024 Tok nødprevensjon og fikk blødning på syklusdag 23 (som er ca. 10 dager før forventet mens og det var 6 dager etter jeg tok pillen). Har jeg da opprettet en ny syklus? Ikke fått noen flere blødninger og det er 8 dager siden blødningen stoppet. Den varte i 8 dager. Vet at man kan få blødningsforstyrrelser og/eller for tidlig/sen mens… men ja. Når skal jeg liksom forvente neste mens og kan jeg være gravid? Anonymkode: a797e...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #2 Del Skrevet 25. oktober 2024 Anyone? 😊 Anonymkode: a797e...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #3 Del Skrevet 25. oktober 2024 Jeg regner med du ikke er prøver eller ufrivillig barnløs når du bruker nødprevensjon 😅 Kanskje du hadde fått mer svar om denne tråden ble postet på kropp og helse-forumet. Det er umulig å si om du er i en ny syklus nå og om denne syklusen blir som din normale syklus, for det er ganske vanlig at det kan være litt kluss en måned eller to i etterkant. Du bør uansett bruke annen prevensjon når du ikke ønsker å bli gravid, og du kan ikke vite når neste eggløsning blir hvis du tenker på sikre perioder etc. Det er alltid lurt å ta en graviditetstest noen uker etter ubeskyttet samleie selv om man har brukt nødprevensjon og selv om man har fått blødning. Man kan være gravid selv om man har fått en blødning, for svangerskapsblødninger er ganske vanlig. Anonymkode: 514ec...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #4 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg regner med du ikke er prøver eller ufrivillig barnløs når du bruker nødprevensjon 😅 Kanskje du hadde fått mer svar om denne tråden ble postet på kropp og helse-forumet. Det er umulig å si om du er i en ny syklus nå og om denne syklusen blir som din normale syklus, for det er ganske vanlig at det kan være litt kluss en måned eller to i etterkant. Du bør uansett bruke annen prevensjon når du ikke ønsker å bli gravid, og du kan ikke vite når neste eggløsning blir hvis du tenker på sikre perioder etc. Det er alltid lurt å ta en graviditetstest noen uker etter ubeskyttet samleie selv om man har brukt nødprevensjon og selv om man har fått blødning. Man kan være gravid selv om man har fått en blødning, for svangerskapsblødninger er ganske vanlig. Anonymkode: 514ec...5cb Beklager, visste ikke helt hvor jeg skulle poste. Er vel ikke direkte prøver, nei, men hadde vært velkomment om jeg ble gravid likevel nå. Takk for svar. 😊 Vi brukte forresten annen prevensjon, men den sviktet. ts Anonymkode: a797e...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #5 Del Skrevet 26. oktober 2024 Angrepille funker bare dersom man IKKE har hatt eggløsning. Dette er det, overraskende nok, svært mange som ikke vet. Anonymkode: 358f0...426 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #6 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Angrepille funker bare dersom man IKKE har hatt eggløsning. Dette er det, overraskende nok, svært mange som ikke vet. Anonymkode: 358f0...426 Ja, jeg vet jo det? 😊 Ville du bare si det generelt til alle eller fikk du inntrykk av at jeg ikke visste det? ts Anonymkode: a797e...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå