AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #1 Del Skrevet 25. oktober 2024 Har så lyst på en lys, nude leppestift i kald farge. Men alt blir orange på mine lepper. Selv når jeg får hjelp på kicks kommer de med varme orange eller lilla farger. Noen andre lyse blondiner som har funnet en fin leppestift? Anonymkode: 146db...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #2 Del Skrevet 25. oktober 2024 Charlott tilbury pillow talk er min favoritt Mac Teddy også, men tror den blir for mørk ut i fra hva du beskriver. Men generelt ville jeg gått til Mac her i Norge - de har mye større utvalg, og er gjerne bedre trent, enn Kicks akkurat på dette. Anonymkode: f5435...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 26. oktober 2024 #3 Del Skrevet 26. oktober 2024 Loreal har endelig bra nude leppestifter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #4 Del Skrevet 27. oktober 2024 Jeg har samme problem! Alt blir lilla på mine lepper! Men har funnet ut at Maria Åkerberg sin lipgloss med fargen cupcake er veldig nude og passer meg. Den er tørr i konsistensen, så blir på en måte en blanding av leppestift og lipgloss, mest leppestift. Anonymkode: 48cd4...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #5 Del Skrevet 27. oktober 2024 Jeg er glad i Mac Angel. Anonymkode: 2c146...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #6 Del Skrevet 27. oktober 2024 Har funnet min farge i nr.19 Clarins Lip Perfector. Det er mer lipgloss med farge, men den er mer tørr og sitter godt på Anonymkode: 387c8...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå