AnonymBruker Skrevet 28. oktober #61 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så vær tøff nok til å være ærlig med han da. Hvorfor beholde han og nekte å ha sex med han, men gå rundt å ha lyst på andre. Anonymkode: 08120...dc1 Ja, rett og slett råttent gjort. Bedrag og utruskap next. Anonymkode: 4aae4...339 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #62 Del Skrevet 28. oktober Har alltid hatt veldig god sexlyst. Var i et forhold i 13 år der jeg manglet nærhet, all form for berøring og sex. Da ble je desperat og veldig opphengt i det. Da jeg ble sammen mannen min var det i starten sex hele tiden. Etter 2 barn og 5 år så har vi fremdeles et aktivt sexliv, men ingen av oss har behov for å ha sex hver dag. Faktisk syns vi begge det blir bedre om det går noen dager eller en uke i mellom. Jeg har roet meg ned, behovet er dekket for omsorg, kjærlighet og alt det andre. Men sex er alltids digg:) Anonymkode: 4a4a9...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #63 Del Skrevet 28. oktober De gangene jeg har mistet lysten på sex med partner har det kun hatt med ham/henne å gjøre. At jeg ikke tenner på dem lenger. Har aldri mistet lysten på sex generelt. Anonymkode: 4e710...197 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #64 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 5.35): Tragisk når kjerringer i femtiåra + som kanskje har vert gift en mannsalder og på vei inn i alderdommen velger å være utro. Kanskje til og med med en som er på alder med deres barn. Må være flaut, tragisk og patetisk. Tror ikke barna blir spesielt stolte av mor/bestemor heller, nei. Anonymkode: 4aae4...339 Det er HELT greit å være utro om man ikke får noe på hjemmebane! Anonymkode: d3867...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 9 timer siden #65 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er HELT greit å være utro om man ikke får noe på hjemmebane! Anonymkode: d3867...0ab Nei det er det virkelig ikke. Får du ikke noe på hjemmebane, så kommuniser. Snakk med partner, sjekk om det er noe å gjøre med, enten fra partners side eller din, eller lege/psykolog os, eller sexolog. Og tenk over om du vil være med på den reisen det kan være å finne ut av, eller om du vil hoppe av. MÅ man ha sex, så gjør man det slutt og finner andre. Utroskap ( så sant ikke det er noe dere er enige om at er greit) er alltid (!!) feil. Alltid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #66 Del Skrevet 9 timer siden Mannen min har ikke tatt på meg eller kysset meg oppriktig på over 1 år. Jeg er klar over at det ikke blir bedre. Men gidder ikke bry meg. Har nådd middagshøyden . Anonymkode: daa20...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #67 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 15.50): Lurer på en ting og jeg håper kan få mange svar fra flere damer her. dere damer som er i en relasjon, gjerne en relasjon som er over 4-5 år der det sies at sexualitet kan begynne å dø fra den ene eller andre. Men dere som ikke har lyst på mye sex med partneren deres, ville dere tent på noen andre da, feks « crush » eller bare en altfor kjekk mann? Eller er sexen dø uansett hvem det er? Er det kun ens partner man er trøtt av og ikke klarer å tenne på? Eller hvordan er det egentlig? Anonymkode: 9e1e2...9d9 Jeg tar knapt initiativ, for jeg vet at jeg må jobbe meg ihjel; suging, slikking, fingre her og der, stående i gitte og tunge doggy-posisjoner, riding ... You name it. Det er en slik forbanna økt, og han gidder knappest å kna puppene mine litt de første minuttene. Så, jeg har ikke overskudd, mister interessen - for ham. Om noe annet lokker, kan jeg nok dessverre la meg friste. Anonymkode: a0228...149 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #68 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 15.57): Jeg er for sliten, han hjelper ikke til, så da orker jeg ikke Anonymkode: e3700...8e1 Samme her, men jeg er mann. Jeg gjør alt. Hun ligger i sofaen å ser på tv når jeg kommer hjem fra jobb, sulten. Ikke har hun giddet å lage middag (hun er arbeidsledig) ikke har hun vasket tøy, ikke gjort noenting, og så forventer hun sex med en gang jeg kommer inn døra. Eneste positive er at hun er utrolig pen. Skulle aldri sagt ja til at hun kunne flytte inn. Hun skal ut før jul, uansett hvor pen hun er. Anonymkode: df583...0ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #69 Del Skrevet 8 timer siden Jeg som mann avsluttet ett sexløst forhold der vi var sammen i 10år og hadde to barn. Beste beslutningen ever. Anbefales. Anonymkode: c7817...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8 timer siden #70 Del Skrevet 8 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tar knapt initiativ, for jeg vet at jeg må jobbe meg ihjel; suging, slikking, fingre her og der, stående i gitte og tunge doggy-posisjoner, riding ... You name it. Det er en slik forbanna økt, og han gidder knappest å kna puppene mine litt de første minuttene. Så, jeg har ikke overskudd, mister interessen - for ham. Om noe annet lokker, kan jeg nok dessverre la meg friste. Anonymkode: a0228...149 Du har visst overtatt min eks du. 😅 Gresset var grønnere... 😉 Nei forresten, min eks orket ikke doggy. Det krever jo en viss innsats. Endret 8 timer siden av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå