Gå til innhold

Dere damer som ikke har lyst på sex mer …

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Men det her er jo tross alt godt å høre da, at det er full forståelse og respekt fra begge parter. Men det finnes mange andre måter å vise kjærlighet på da, en blomst, en klem og noen gode ord, kanskje en god gjerning eller to i det daglige liv. Og, etter du er ferdig med overgangsperioden kan ting forandre seg igjen, så ikke gi opp!

Anonymkode: 4aae4...339

Takk for oppløftende ord. Jeg håper det går seg til. :)  Og vi er heldige for vi har masse fysisk kontakt, kysser, klemmer og ligger i skje hver natt. Begge er gode på å se hverandre i hverdagen og har mye felles som vi prioriterer. 

Anonymkode: c65b4...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 hours ago, AnonymBruker said:

Dødt på hjemmefronten, mannen finnes ikke intr i sex eller nærhet mer. Etter flere år fant jeg meg en ung, fantastisk kar som tar seg av sakene☺️ mannen vet ingenting..

Anonymkode: 3cd21...b6c

Æsj. Håper virkelig dette er en troll-post. 

Anonymkode: e0270...e8d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 16.44):

Er bare mannen min jeg ikke vil ha sex med. 

Anonymkode: 32abd...464

Hvorfor er han da fortsatt mannen din?

Anonymkode: 08120...dc1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det null lyst, verken med mannen eller andre. Hadde mannen kommet å sagt at vi ikke trenger ha sex mer men bare kose/kysse hadde jeg blitt glad, men må jo bare la det stå til innimellom for å bevare freden hjemme. 

Anonymkode: fef0f...ab8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er han da fortsatt mannen din?

Anonymkode: 08120...dc1

Antagelig ikke fordi hun har satt ham i lenker i kjelleren. 

De er begge fri til å gå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha sex med mannen min. Er forøvrig veldig tiltrukket av andre og kunne sikkert latt meg forlede 🙈

Anonymkode: 59b60...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil jeg ikke ha sex med mannen min så er det koblet til mannen min.

Jeg blir kåt så og si hver dag uavhengig av om jeg vil ha sex med mannen eller ikke. Fikser det selv om jeg ikke har sex med han. Men jeg kunne aldri vært utro selv om andre menn potensielt kan tenne meg når ikke min egen kan.

Vi har vært sammen i over ett tiår, og det har vært perioder hvor min lyst på han har vært helt borte. Den lengste tørken varte i ett års tid hvor jeg hadde "pliktsex" med han en ytterst sjelden gang. Men jeg var jo kåt i perioden likevel.

Heldigvis er han en fin fyr i bunn, og min opplevelse har vært at lysten har kommet tilbake igjen hver gang.

Ser for meg overgangsalder mm. kan være annerledes, og at man kan oppleve å miste all lyst. Men dit har jeg ikke kommet enda.

Endret av Nonstop1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.10.2024 den 16.26):

En kvinne trenger ofte litt mer enn en kåt mann for å tennes. 

Når menn dekker kvinnens behov, får dere sex så det holder som regel. 

Anonymkode: 3dd4d...f23

Problemet med slike utsagn er å kvinner fraskrives alt ansvar når det kommer til sex og samliv. Så en annen ting. Hvorfor gjelder dette kun for langvarig forhold? Det finnes kvinner som knuller menn de treffer på en bar et kveld. Hvor er kvinnens behov i slike situasjoner? 

Anonymkode: 829c8...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde DEN våte drømmen i natt, men den handlet ikke om mannen, men om en eks, så det sier vel litt. Mannen har gjennom to tiår ALDRI gitt meg en orgasme, så jeg velger vibratoren over ham. Synes han det er ugreit, er han fri til å gå.

Anonymkode: 4073f...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde DEN våte drømmen i natt, men den handlet ikke om mannen, men om en eks, så det sier vel litt. Mannen har gjennom to tiår ALDRI gitt meg en orgasme, så jeg velger vibratoren over ham. Synes han det er ugreit, er han fri til å gå.

Du har ansvar å ikke være ufin du også. Du vet du ikke liker han. Du har fanget han i 20 år hvor han kunne hatt et fint liv med noen andre.

Anonymkode: 401d7...e75

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du har ansvar å ikke være ufin du også. Du vet du ikke liker han. Du har fanget han i 20 år hvor han kunne hatt et fint liv med noen andre.

Hvor var jeg ufin? Det er du som er ufin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Problemet med slike utsagn er å kvinner fraskrives alt ansvar når det kommer til sex og samliv. Så en annen ting. Hvorfor gjelder dette kun for langvarig forhold? Det finnes kvinner som knuller menn de treffer på en bar et kveld. Hvor er kvinnens behov i slike situasjoner? 

Anonymkode: 829c8...119

Tror tvert imot at kvinner ofte tar for mye ansvar når det kommer til sex og samliv, og er mer enn menn generelt velvillig innstilt på å akseptere dårlige opplevelser, bare mannen har det bra. Så går ofte slikt galt, for kun deilig og tilfredsstillende sex opprettholder lysta på sex, å kun å ha det bra med sin partner opprettholder lysta på partner. 

Menn er mer selvhevdende enn kvinner ofte, kulturen vår påvirker begge kjønn negativt angående dette (menn kjører på, kvinner våger ikke fremme sine behov), og menn har det ofte litt med å kjøre på slik de ønsker det, mase litt ugreit uten å anse det som ugreit (for hun kan jo bare si nei, 5- 20 ganger også 🙄), slenge ut prippen/kjedelig/annen manipulering uten å tenke over virkning for sexlivet når man ikke er ok, med mer.

⁰Så går slikt ofte galt. For mye sex før skikkelig tenning/ikke skikkelig tilfredsstillelse/har vært med på for mye man egentlig ikke ønsket, og den seksuelle relasjonen er ikke lenger noe kvinnen ser glede i. 

Når det har gått galt må begge på banen for å få det fikset, og om dårlige/lite tilfredsstillende opplevelser ved sex. Om kvinnen da tier videre, eller mannen ikke lytter, så er det kjørt. Da ligger begge der med sin frustrasjon. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du tenker at en mann som ikke har gitt sin kvinne en orgasme på 20 år plutselig blir en superelsker ovenfor en annen kvinne? 

Synes hun har vært altfor tålmodig her. Feig også kanskje, men jeg vet dessverre også hvor vanvittig vanskelig det er å nå gjennom til menn med at man trenger endringer seksuelt. Enten blir det tatt som dødelig fornærmelse, eller så loves og lyves det, og alle løfter "glemmes" i kåtskap. Den typen mann som helt faktisk lytter og bryr seg om kvinners tilfredsstillelse hadde ikke stått i situasjonen mannen hennes står i. Den type mann har ikke kvinner som ikke har fått orgasme av dem på 20 år. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nonstop1 skrev (1 time siden):

Vil jeg ikke ha sex med mannen min så er det koblet til mannen min.

Jeg blir kåt så og si hver dag uavhengig av om jeg vil ha sex med mannen eller ikke. Fikser det selv om jeg ikke har sex med han. Men jeg kunne aldri vært utro selv om andre menn potensielt kan tenne meg når ikke min egen kan.

Vi har vært sammen i over ett tiår, og det har vært perioder hvor min lyst på han har vært helt borte. Den lengste tørken varte i ett års tid hvor jeg hadde "pliktsex" med han en ytterst sjelden gang. Men jeg var jo kåt i perioden likevel.

Heldigvis er han en fin fyr i bunn, og min opplevelse har vært at lysten har kommet tilbake igjen hver gang.

Ser for meg overgangsalder mm. kan være annerledes, og at man kan oppleve å miste all lyst. Men dit har jeg ikke kommet enda.

Håper mannen får besøke gledespiker eller elsker på siden. Dette må jo være et mareritt for han. 

Anonymkode: 3797f...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (På 25.10.2024 den 16.39):

Jeg har mistet lysten fullstendig i to forhold, og i begge tilfeller hadde da mannen forvaltet vår seksuelle relasjon på måter som medførte at jeg etterhvert ikke hadde noe positiv kroppslig reaksjon angående tanke på sex med dem, men det motsatte. Kroppen min, og mentalt også, reagerte i henhold til at det ikke var noe positivt å hente i å ha sex med dem. Litt slik som når man en gang har spist noe ekkelt og blir tilbudt det samme så skutter man seg fysisk og mentalt. 

Det gjaldt bare dem, og dette utviklet seg over tid ved at de var egoistiske og ugreie seksuelt før det bare var det motsatte av tennende at de tok initiativ til sex. Kuren var å gå og etterhvert finne ny mann. 

Du er uten tvil en klok dame. Mener du tidligere har du skrevet interessante ord om å «resette» sexlivet. Ville ikke det være mer konstruktivt å prøve først?

Anonymkode: e1a0b...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Du er uten tvil en klok dame. Mener du tidligere har du skrevet interessante ord om å «resette» sexlivet. Ville ikke det være mer konstruktivt å prøve først?

Så absolutt, dersom mulig. Ingen vits i å resette sexlivet dersom mannen bare kjører det utenfor stupet igjen. Dersom kvinnens seksualitet har tatt seg et stup på grunn av noe som ikke har med relasjonen til mannen å gjøre er det å resette sin seksualitet det klokeste. For å resette sin seksualitet må det imidlertid være lyst og motivasjon til å få lyst igjen, og når utsikten bare er mer dårlig og lite tilfredsstillende sex, fordi det er hva som har ødelagt lysta, da har man ingen motivasjon til å få tilbake lysta, bare for å oppleve mer skuffelse. 

Om du hadde en svært upålitelig bil, som du hadde investert i igjen og igjen og igjen, uten at det ble noe annet enn en upålitelig bil som ga deg mye frustrasjon, da regner jeg med at du hadde gitt opp etterhvert. 

Jeg prøvde selvfølgelig å kommunisere med de to mennene. Igjen og igjen, på ulike måter, fra helt saklig til sinna og såret, stadig mer frustrert. Når slikt ikke fører frem kan ikke kvinnen resette sin seksualitet. Det er ikke den det er noe galt med, og seksualiteten bør på ingen måte resettes til "aksepterer et liv der kun min partner får utbytte av sex, fordi han blåser i min tilfredsstillelse ved sex". 

Ganske mange kvinner gjør helt faktisk dette, men det går jo som regel veldig galt. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trolltunge skrev (52 minutter siden):

Så absolutt, dersom mulig. Ingen vits i å resette sexlivet dersom mannen bare kjører det utenfor stupet igjen. Dersom kvinnens seksualitet har tatt seg et stup på grunn av noe som ikke har med relasjonen til mannen å gjøre er det å resette sin seksualitet det klokeste. For å resette sin seksualitet må det imidlertid være lyst og motivasjon til å få lyst igjen, og når utsikten bare er mer dårlig og lite tilfredsstillende sex, fordi det er hva som har ødelagt lysta, da har man ingen motivasjon til å få tilbake lysta, bare for å oppleve mer skuffelse. 

Om du hadde en svært upålitelig bil, som du hadde investert i igjen og igjen og igjen, uten at det ble noe annet enn en upålitelig bil som ga deg mye frustrasjon, da regner jeg med at du hadde gitt opp etterhvert. 

Jeg prøvde selvfølgelig å kommunisere med de to mennene. Igjen og igjen, på ulike måter, fra helt saklig til sinna og såret, stadig mer frustrert. Når slikt ikke fører frem kan ikke kvinnen resette sin seksualitet. Det er ikke den det er noe galt med, og seksualiteten bør på ingen måte resettes til "aksepterer et liv der kun min partner får utbytte av sex, fordi han blåser i min tilfredsstillelse ved sex". 

Ganske mange kvinner gjør helt faktisk dette, men det går jo som regel veldig galt. 

Var absolutt ikke ment som kritikk. Var bare det at du har gitt noen veldig gode konstruktive råd tidligere, som jeg tenkte kunne passet godt inn her. Jeg lar den ligge. Takk som engasjerer deg! 🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg, kvinne i et forhold på snart 10 år, er det ikke kun mannen jeg ikke har lyst på. Det gjelder alle. 

Ble slik etter overgangsalderen, eller.. Dvs etter jeg sluttet på medisiner for det. 

Kjipt faktisk, skulle ønske jeg hadde masse deilig lyst, men uansett hva jeg gjør så er det borte. 

Stakkars mannen min, syns jeg. Prøver dog litt allikevel, selv om han ikke vil dersom jeg ikke vil.. 

Anonymkode: f0c23...403

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Var absolutt ikke ment som kritikk. Var bare det at du har gitt noen veldig gode konstruktive råd tidligere, som jeg tenkte kunne passet godt inn her. Jeg lar den ligge. Takk som engasjerer deg! 🙂

Tok det ikke som kritikk. 😊 Ting som åpenbart er helt ulikt for meg er det ikke nødvendigvis for andre, så det var greit å få differansen oppklart. Menn vil jo gjerne bare oppleve at partner mister lysten, og for menn er derfor kanskje ikke årsaken til det i fokus, men selve resultatet, og det vil jo være tap av lyst hos kvinnen uansett.

Årsaken er likevel særdeles vesentlig. Å restarte sin seksualitet er veldig smart når lysta har tatt et svalestup, fordi livet tok kvinnen på ulike måter (utslitt, stress, sorg, dårlig selvbilde, og lignende), men prosessen er umulig dersom kvinnen ikke har lyst til å få lyst (På sin mann.), og dersom mannen er årsaken til at hun har mistet lysta ligger ikke problemet på noe kvinnen kan fikse utover å ta problemet opp med mannen. Lytter han ikke/bryr seg ikke/klarer ikke å endre det som har ødelagt kvinnens lyst (pirring og forspill hun trenger er kjedelig for ham/type sex han vil ha og hun ikke er hva han vil ha uansett/han skjønner ikke koblingen mellom å ha det bra sammen og å ha et fint sexliv, med mer ulikt som han ikke vil/evner å endre, eller hva det nå er som har ødelagt hennes glede ved sex med ham), så kan ikke kvinnen fikse dette. Hun har ikke den mulighet og makt da, fordi problemet ligger på hans innstilling/evner til å møte henne. Da er det mannen som trenger en programoppgradering før restart. 😉

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken er at jeg ikke får noe emosjonelt fra mannen. Han gir meg kun komplimenter og oppmerksomhet når han ønsker seg, ellers er jeg som luft for han.

Anonymkode: 14224...a27

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...