Gå til innhold

Partneren innvendinger om kjolen…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Maleficenta skrev (18 timer siden):

Hadde blitt mistenksom og trodde han var gay om det var min mann. Syns ikke hetero menn skal kunne så mye om mote og klær

Enda mer hjelpes. 

Anonymkode: a926b...178

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skiller kjolen seg veldig fra din normale stil? Vil han ha mer tradisjonelt?

Anonymkode: da5ed...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ene veldig spesiell kjole da? Med typ farget broderi, eller er det en pen hvit kjole? 

Det er selvsagt viktig p føle seg vel og fin i kjolen man skal gifte seg i, men jeg hadde også ønsket at mannen skulle syntes jeg var fin den dagen. Så å gifte meg i en kjole mannen hadde sagt han ikke likte overhode, det hadde jeg ikke gjort.

Anonymkode: cc55e...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (7 timer siden):

Jeg bare visste at det var den riktige kjolen da jeg så den.

Om mannen min hadde begynt å kritisere mitt kjolevalg hadde jeg seriøst begynt å lure. Ikke fordi han er mann, men fordi jeg han elsker meg for den jeg er, inkludert klesstilen min. Mannen min hadde syntes jeg var vakker om jeg møtte opp i en striesekk. Hvis han ikke finner deg vakker uansett, ville jeg vurdert hele ekteskapet. Ærlig talt, du skal gå med det du liker og føler deg komfortabel med, hvis han ikke er enig i det, så er han ikke mye å samle på. En mann som bestemmer hva man skal gå med, er virkelig ikke en mann det er verdt å bruke tid på.

Vi var tradisjonelle på dette, så han fikk ikke se kjolen før bryllupet. Han synes for øvrig kjolen var "fantastisk vakker". Jeg valgte en 50-tallsinspirert kjole i håndsydd sateng med lange ermer (og lang kjole). Litt prinsessekjole, men ikke for mye (synes jeg).

Samme her. Om jeg så hadde gått nedover midtgangen i en søppelsekk hadde han stått å ventet på meg med verdens største hjerter i øynene.

Han fikk forøvrig heller ikke se den før vielsen, og han fikk heller ikke hvilken type kjole jeg hadde valgt. Han ELSKET kjolen. 

Anonymkode: e581a...869

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro innom ulike brudesalonger og prøvde mange kjoler. Valgte kjolen jeg følte meg finest og mest komfortabel i. 

Mannen min så ikke kjolen før jeg gikk ned kirkegulvet. Tror ikke han hadde hatt så mange meninger å komme med uansett. :ler:

Anonymkode: 3b2ce...d94

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysgjerrig på om TS mener noe om partnerens antrekk.

Anonymkode: bd6a9...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (På 25.10.2024 den 14.50):

Hadde blitt mistenksom og trodde han var gay om det var min mann. Syns ikke hetero menn skal kunne så mye om mote og klær

Helt seriøst? :knegg: Det har med interesser å gjøre, ikke seksuell legning. 

Vi leter etter klær til begge sammen. Jeg forstår ikke hvorfor det er verre at brudgommen mener noe om kjolen enn at bruden vil mene noe om dressen. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (På 25.10.2024 den 14.50):

Du er rimelig forutinntatt og har et etter min mening spesielt syn på menn..

Anonymkode: ccb6d...899

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du er rimelig forutinntatt og har et etter min mening spesielt syn på menn..

Anonymkode: ccb6d...899

Mote er vår greie. Hadde ikke likt om min mann blandet seg opp i min stil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (14 timer siden):

Mote er vår greie. Hadde ikke likt om min mann blandet seg opp i min stil

Du kødder? Prøver å dra opp stemningen? Jeg tror ingenting på at et voksent menneske på alvor tenker dette. 
Jeg bryr meg niks og nada om mote. Er jeg mann? Skeiv? 
:himle:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (2 timer siden):

Du kødder? Prøver å dra opp stemningen? Jeg tror ingenting på at et voksent menneske på alvor tenker dette. 
Jeg bryr meg niks og nada om mote. Er jeg mann? Skeiv? 
:himle:

Nei jeg kødder ikke. Klær og mote er min greie og mannen får ikke legge seg borti det. Jeg kler meg i det jeg liker. Han bestemmer ikke hva jeg får gå i. Jeg legger meg ikke borti at han går i slitte t skjorter heller. Hadde det vært bryllup og jeg hadde insistert på å gå i joggings ja da skulle han få si noe men ikke når jeg velger en kjole som jeg liker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (På 29.10.2024 den 11.27):

Helt seriøst? :knegg: Det har med interesser å gjøre, ikke seksuell legning. 

Vi leter etter klær til begge sammen. Jeg forstår ikke hvorfor det er verre at brudgommen mener noe om kjolen enn at bruden vil mene noe om dressen. 

Seksuell legning og interesser sammenfaller oftere enn du tror. Er langt flere homofile som syns musikaler er gøy enn heterofile f eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ganske nervøs fordi mannen min jobber med estetikk og er veldig opptatt av hvordan ting ser ut og er laget. Til slutt tenkte jeg som så at han vet hvem han har valgt å gifte seg med, han vet hva jeg liker og ikke liker, og det er det han velger å dele resten av livet sitt med.

Så da gikk jeg for noe utradisjonelt og helt perfekt for både meg og oss.

Stol på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spurte ham om hva han syntes om kjolen og han sa meningen sin? Hvis du ikke tåler svaret - ikke spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er nysgjerrig på hva det var han ikke likte? Kan vi få se bilde av kjolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har ikke så sterke meninger angående typiske dame ting, slik som klær 😅 men vet jo ikke hva din smak er, tror hadde jeg vist mannen min en gigantisk prinsessekjole som var utsmykket og skikkelig overdådig hadde han nok syntes det ble alt for mye og ikke passet til bryllupet vårt. Kan jo være sånn din mann tenker.

Anonymkode: f20c4...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er pga dette at mannen ikke skal se brudekjolen før bryllupet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg ville gått i noe mannen vil like, men måtte ikke vært favoritten hans. 

Hvis jeg ville ha kort kjole, men han lang og tradisjonell, så ville kanskje funnet en mellomting. 

Anonymkode: baace...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...